۲۴۰۶۰۵
۱۷۴
۱۷۴

ایده عکاسی بارداری برای آتلیه عکاسی

اگر فرزندی در راه دارید و می‌خواهید خاطراتی را از این دوران ثبت کنید، بهتر است عکاسی بارداری در منزل یا فضای باز را در اولویت‌های خود قرار دهید. عکاسی در دوران بارداری ایده‌ای فوق‌العاده برای ثبت خاطرات این دوران است.

 

ایده عکاسی بارداری برای آتلیه عکاسی

 

به‌جای این که عکس‌های ساده بگیرید، بهتر است کمی تحقیق کرده و ببینید که چگونه قادر به انتخاب بهترین ژست و مدل عکس‌برداری در این دوران هستید. ایده‌های گوناگونی برای این کار وجود دارند. البته توجه کنید که بررسی برخی از نکات نیز اهمیت بالایی دارد. برای یادگیری تمام این موارد تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

عکاسی بارداری به چه نوع عکس‌هایی گفته می‌شود؟

در پاسخ به این سوال که عکاسی بارداری چیست باید گفت که این نوع عکاسی نوعی از عکس‌برداری است که در آن از مادر باردار عکس می‌گیرند. مادر می‌تواند به‌صورت تکی یا با پدر فرزند ژست‌های مختلفی را بگیرد تا این تصاویر را به زیباترین شکل ممکن ثبت کنند.

نکاتی مهم برای عکاسی بارداری

قبل‌از اینکه نسبت عکاسی بارداری در منزل اقدام کنید، بهتر است برخی نکات را بلد باشید. عکاسی جشن تعیین جنسیت در منزل یا فضای باز نکاتی مهم در بر دارد که هم در کیفیت و زیبایی عکس هم در سلامت مادر مؤثرند. این نکات را باید شامل این موارد دانست.

ایده عکاسی بارداری برای آتلیه عکاسی

انتخاب زمانی مناسب برای عکس‌برداری بارداری

از مهم‌ترین نکاتی که باید برای آموزش عکاسی بارداری در فضای باز به آن توجه داشته باشید، انتخاب یک‌زمان مناسب برای تصویربرداری است. زمانی که می‌خواهید یک عکس از دوران بارداری بگیرید، باید مطمئن شوید که جنین حدود ۷ ماهه باشد. تنها در این حالت است که فرم بدن مادر به بهترین شکل مشخص خواهد شد.

این موضوع به عکاسان این امکان را می‌دهد که به‌راحتی انواع ژست‌ها را امتحان کرده و به‌راحتی شکم مادر را در تصویر ثبت کنند. در ماه 7 بارداری، علاوه‌بر برجستگی شکم، خطراتی که جنین را تهدید می‌کنند نیز کمتر هستند.

ایمن بودن و راحتی مادر هنگام عکس‌برداری

برای اینکه بتوانید به بهترین شکل عکاسی بارداری در منزل را انجام دهید، باید راحتی مادر را همیشه در اولین اولویت خود قرار دهید. راحت بودن مادر امری مهم بوده و درصورت رعایت ‌نکردن آن امکان بد شدن حال مادر یا آسیب به جنین وجود دارد.
 

ایده عکاسی بارداری برای آتلیه عکاسی

 

به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که از ایده‌ها و ژست‌هایی بهره ببرید که کمترین فشار را به بدن مادر وارد می‌کنند. همچنین باید تلاش کنید تا در کمترین زمان ممکن تصاویر را ثبت کرده تا مادر دچار خستگی و بد حالی نشود.

پوشیدن لباس‌های مختلف و مناسب با رنگ جذاب

اگر می‌خواهید زیباترین تصاویر را هنگام عکاسی بارداری در منزل ثبت کنید، باید لباس‌هایی که در این تصاویر می‌پوشید توجه داشته باشید. در این عکس‌ها باید مادر رنگ‌های ملایم و روشن پوشیده باشد. روشن بودن رنگ بسیار مهم بوده و نشان‌دهنده شادی و طراوت است.

عکاسی در خانه و آتلیه زمان بارداری

اما آخرین موردی که می‌خواهیم به‌عنوان ایده عکاسی بارداری یا عکاسی جشن تعیین جنسیت به شما ارائه دهیم، عکس‌ گرفتن در خانه و آتلیه است. همان‌طور که گفته شد عکاسی بارداری در منزل یا فضای باز، هرکدام مزایای خاص خود را دارند.

در منزل قادر به پوشیدن لباس‌های ساده هستید؛ اما اگر می‌خواهید در میان گل‌وگیاه نیز عکس بیندازید، قطعا تصویری جذاب و عالی ثبت خواهید کرد. آتلیه‌ها نیز فضاهای مناسبی را برای این کار در نظر گرفته‌اند.

چه ایده‌هایی برای ژست عکاسی بارداری مناسب هستند؟

سوالی که بسیاری از کاربران دررابطه‌با عکاسی بارداری در فضای باز یا منزل می‌پرسند این است که کدام ایده‌ها برای ژست عکاسی در این دوران عالی هستند؟ اگر می‌خواهید زیباترین عکس‌ها را ثبت کنید، باید از چنین ایده‌هایی برای ژست گیری بهره ببرید.

عکاسی در کادر بسته از شکم مادر

اگر به‌دنبال یک ایده جذاب، پرطرف‌دار و خاص برای عکاسی بارداری در منزل یا فضای باز هستید، پیشنهاد می‌کنیم که عکاسی در کادر بسته را در نظر داشته باشید. این ایده را باید یکی از برترین روش‌ها برای ژست عکاسی بارداری در فضای باز یا منزل دانست.

 

دلیل آن نیز تم

ایده عکاسی بارداری برای آتلیه عکاسی

رکز بیشتر عکس روی شکم مادر است. همان‌طور که گفته شد اگر پس‌از 7 ماهگی مادر این عکس را بگیرید، برجستگی شکم بیشتر می‌شود. حتی می‌توانید علاوه‌بر دست‌های مادر از دست‌های پدر یا نقاشی روی شکم مادر نیز استفاده کنید.

استفاده از تکنیک عکاسی ضد نور

بهتر است از تکنیک ضد نور نیز برای عکاسی بارداری در فضای باز استفاده کنید. این نوع عکاسی یکی از ترفندهای خاص بوده و تصاویر زیبا و شیکی را ثبت می‌کند. در این حالت باید نور آسمان کم باشد تا سایه‌ای روی مادر ایجاد شود.

به‌طور مثال، زمانی که آفتاب در حال غروب‌ کردن است، باید به طبیعت رفته و در سمتی از مادر که سایه ایجاد شده عکس را ثبت کنید. این‌گونه علاوه‌بر مشخص‌ بودن برجستگی شکم، تصویر مادر بدون نور بوده و تنها نور کمی در آسمان پس‌زمینه آن مشاهده می‌شود.

عکس ‌گرفتن مادر در خانه و اتاق نوزاد

ایده دیگری که قادر هستید از آن برای عکاسی بارداری در منزل استفاده کنید، گرفتن عکس مادر در اتاق نوزاد است. این ایده یکی از پرتقاضاترین ژست‌هایی است که مادر و پدر برای این تصاویر دارند. البته به آن‌ها هم باید حق داد؛ زیرا این عکس جذابیت‌های بصری زیادی دارد.

برای این کار مادر باید لباس‌های راحتی روشن مانند رنگ سفید، یاسی، هلویی و آبی آسمانی پوشیده و به اتاق نوزاد برود. ژست‌های مختلفی مانند مرتب ‌کردن اتاق، آماده‌ کردن وسایل نوزاد و نگاه‌ کردن به اسباب‌بازی و لباس‌های نوزاد  مواردی هستند که این عکس را جذاب‌تر می‌کنند.

بهترین اکسسوری‌ها برای عکاسی بارداری

حال که تمام نکات مهم و اساسی برای عکاسی بارداری در منزل یا فضای باز را بررسی کردیم، بهتر است بدانید که کدام اکسسوری‌ها برای این کار مناسب هستند. اگر می‌خواهید این تصویر خاص‌تر شود، بهتر است لباس‌هایی که برای نوزاد خود تهیه کرده‌اید را در عکس قرار دهید؛ مانند لباس‌های راحتی، جوراب، کفش‌ها، عروسی و ماشین. این موارد عکس بارداری را زیباتر می‌کنند.

برای عکاسی بارداری به کدام آتلیه عکس‌برداری برویم؟

شما می‌توانید در منزل یا یک دوربین معمولی یا دوربین گوشی عکاسی بارداری در منزل را انجام دهید؛ اما بهتر است به یک آتلیه عکاسی حرفه‌ای مانند آتلیه عکاسی کودکان سروش بروید. در این آتلیه عکاس‌های باتجربه با بهره‌گیری از بهترین دوربین‌ها، ایده‌های فوق‌العاده‌ای را برای عکاسی بارداری در فضای باز یا بسته به شما ارائه می‌دهند.

همچنین پس‌از عکس‌برداری، نمونه‌ها را به‌صورت دقیق ویرایش کرده و در بهترین حالت برای شما آماده‌سازی می‌کنند. باید این را هم بدانید که علاوه‌بر کیفیت بالای خدمات این تیم عکاسی، هزینه‌ای که برای این کار دریافت می‌کنند نیز کاملا مناسب است. برای مشاهده نمونه عکس بارداری این آتلیه می‌توانید به وب‌سایت آن مراجعه کنید.

جمع‌بندی

یکی از جذاب‌ترین ایده‌هایی که برای دوران بارداری وجود دارد، عکاسی بارداری در منزل یا فضای باز است. می‌توانید این کار را در هرجایی انجام دهید؛ از آتلیه عکاسی گرفته تا خانه، اتاق نوزاد و جنگل و باغ. باید گفت که این کار مستلزم رعایت‌ کردن نکاتی برای سلامتی مادر و جذاب ‌شدن عکس است.

همچنین باید از جدیدترین ایده‌های ژست در این عکس‌ها استفاده کنید. بهترین و خاص‌ترین ایده‌های عکاسی بارداری در فضای باز و منزل را به‌همراه نکاتی که باید برای این کار در نظر داشته باشید بررسی کردیم. پیشنهاد می‌کنیم برای ثبت خاص‌ترین تصاویر از زمان بارداری به آتلیه عکاسی کودک سروش بروید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.