۲۳۸۴۲۲
۱۸
۱۸

۳ ترفند قرمز کردن لب در خانه/دیگه رژ لب نزن

3 ترفند قرمز کردن لب در خانه/دیگه رژ لب نزن

3 ترفند قرمز کردن لب در خانه/دیگه رژ لب نزن

قرمز کردن لب در خانه می‌تواند شما را از شر تمام رژ لب‌های سرب داری که چندین بار در روز بر روی لب‌ها می‌مالید تا مدام قرمز و رنگی شود، نجات دهد. بهتر است اول از همه استفاده از این لوازم آرایشی پرضرر را کنار بگذارید. شما به راحتی می‌توانید در خانه و بددن استفاده از مواد شیمیایی، بهترین ماسک را برای اسکراب لب درست کنید. اسکراب لب کمک می‌کند تا پوسته‌های مرده برداشته شده و در نهایت شما به رنگ واقعی لب خود برسید. در ادامه به سه مورد از ترفندهای اساسی، اشاره خواهیم کرد. 

3 ترفند قرمز کردن لب در خانه/دیگه رژ لب نزن

۱. لیموترش و شکر

یکی از بهترین و پرکاربردترین اسکراب‌ها برای لب، ترکیب لیموترش و شکر است. کافی است یک لیموترش تازه را تهیه کرده و با شکر سفید مخلوط کنید. ترکیب شما باید به گونه‌ای باشد که شکر کاملا در آب لیموترش حل نشود. روزانه این ترکیب را روی لب‌ها گذاشته و بعد از بیست دقیقه خوب بشویید. 

۲. آب چغندر

آب چغندر باعث صورتی شدن پوست لب شما می‌شود. علاوه بر آن خوردن این خوراکی مقوی، باعث تقویت بدن خواهد شد. وقتی چغندر پخت، کمی آب آن را بردارید و بر لب‌های خود بمالید. بعد از نیم ساعت می‌توانید آن بشویید. 

۳‌. آلوئه ورا و عسل

یکی دیگر از ارگانیک‌ترین راه‌ها برای قرمزی لب، آلوئه ورا و عسل است. یک قاشق عسل را با یک قاشق آلوئه ورا مخلوط کرده و به مدت بیست دقیقه بر روی لب‌ها بگذارید. هر دو روز یک بار می‌توانید از این ترکیب استفاده کنید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.