۲۳۹۱۰۴
۴۹
۴۹

راز زیبایی و جذابیت کره‌ای‌ ها فاش شد!/ماسک های خانگی معروف کره‌ای

خانم های کره ای در فیلم ها و سریال ها خود معروف هستند به اسطوره زیبایی پوست! تا این حد که پوست صاف و شفاف آن ها در تمام دنیا معروف شده است. حالا سوال این جا است که چرا و چه دلیلی دارد که پوست خانم های کره ای آنقدر زیبا و پسندیده است؟

راز زیبایی و جذابیت کره‌ای‌ ها فاش شد!/ماسک های خانگی معروف کره‌ای

راز زیبایی و جذابیت پوست کره‌ای‌ ها/ماسک های خانگی معروف کره‌ای

خانم های کره ای در فیلم ها و سریال ها خود معروف هستند به اسطوره زیبایی پوست! تا این حد که پوست صاف و شفاف آن ها در تمام دنیا معروف شده است. حالا سوال این جا است که چرا و چه دلیلی دارد که پوست خانم های کره ای آنقدر زیبا و پسندیده است؟ قطعا که خانم ها برای سلامتی و جذابیت پوست خود خیلی تلاش خواهند. با این حال آن ها سعی می کنند از ماسک های خانگی برای زیبایی و شفافیت پوست های خود استفاده کنند. در ادامه ما چند ماسک معروف و حتی ساده ای که به راحتی در خانه درست می شود را معرفی خواهیم کرد. 

راز زیبایی و جذابیت کره‌ای‌ ها فاش شد!/ماسک های خانگی معروف کره‌ای

۱. ماسک زردچوبه و عسل

کره ای اعتقاد عجیبی به خاصیت و تاثیر زردچوبه دارند. آن ها نه تنها در غذاهای خود از زردچوبه استفاده می کنند، بلکه آن را یک پایه اساسی برای ماسک های خانگی خود می دانند. یک قاشق چای خوری زردچوبه را با یک قاشق چای خوری عسل گرم شده و روان و چند قطره شیر تازه برای روان شدن ماسک احتیاج دارید. صورت خود را قبل از استفاده از ماسک خوب بشویید. این ماسک را روی پوست صورت مالیده و به مدت دو الی سه دقیقه ماساژ دهید. اجازه دهید حدود یک ربع بر روی صورتتان بماند بعد آن را با آب ولرم شسته و صورت خود را با دستمال نخ پنبه خشک کنید. در آخر یک کرم مرطوب کننده متناسب با پوست خود بزنید. این ماسک را دو الی سه بار در هفته می توانید استفاده کنید.

راز زیبایی و جذابیت کره‌ای‌ ها فاش شد!/ماسک های خانگی معروف کره‌ای

۲.ماسک ژلاتین و روغن زیتون

ژلاتین یک ماده خوراکی و در عین زیبایی بوده که حاوی کلاژن است. از آن جایی که کلاژن باعث سفتی و حتی جذابیت پوست می شود، می تواند شوق و زیبایی دوباره ای به پوست شما ببخشد. روغن زیتون به کاهش چین و چروک و خشکی پوست کمک کرده و به همین دلیل برای تمام پوست ها مناسب است. یک قاشق چای خوری از ژلاتین، روغن زیتون و عسل را با هم مخلوط کنید. حالا آن را روی حرارت غیر مستقیم یا بن ماری بگذارید تا خوب روان شود. تا ماسک گرم است آن را خوب روی پوست صورتتان ماساژ دهید و بگذارید خشک شود. بیست دقیقه آن را نگه داشته و در نهایت با آب ولرم بشویید. حتما بعد از ماسک از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. دوبار در هفته این کرم را بزنید تا پوستتان کامل پاکسازی شود. 

راز زیبایی و جذابیت کره‌ای‌ ها فاش شد!/ماسک های خانگی معروف کره‌ای

۳. ماسک آب برنج و عسل

پوست صورت نیاز به تغذیه کردن دارد، بنابراین آب برنج می تواند طبیعی ترین و بهترین گزینه برای تغذیه پوست باشد که کره‌ای ها از آن استفاده می کنند. 3 قاشق غذاخوری آب برنج، یک قاشق غذاخوری عسل و 2 قاشق غذاخوری شیر را با هم مخلوط کنید. روی کمی حرارت نگه داشته تا خوب روان و گرم شود. وقتی خوب ولرم شد کافی است که پوست صورتتان را با این ترکیب ماساژ دهید. بعد از گذشت ده دقیقه می توانید صورتتان را با آب ولرم بشویید. این ماسک علاوه بر پاکسازی صورت، پوست شما را آبرسانی نیز خواهد کرد. هفته ای دو الی سه بار از این ماسک مغذی استفاده کنید و نتایج آن را ببینید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.