۱۴۱۹۶۴
۲۸۰۷
۲۸۰۷

عکس گرفتن از کودکان، ثبت لحظه های ناب

یک حرفه ایی در فیلم وعکس را انتخاب کنید تا بهترین لحظه های زندگی را برای همیشه ماندگار کند.


برای روایت یک خاطره باید راوی حرفه ای و کاربلد داشته باشید. راوی که لحظه لحظه روزها و ساعتهایی که برایتان عزیز است را ثبت کند و نگه دارد.بارداری برای خانمها همیشه پر از خاطره و لحظه های شیرین است.لحظه هایی مثل اولین روزهای شکل گرفتن جنین،اولین تکان خوردن ها و واکنش نشان دادن ها و روزهای آخر که مادر از ریخت و قیافه می افتد اما انتظار شیرین او را از همیشه زیباتر می کند. لحظه هایی مثل آخرین شب یکی بودن.آخرین شبی که مادر هنوز جنین را حمل می کند و لالایی آخر را برایش می خواند باید بماند.باید یکی باشد که آن لحظه های شیرین را با هم جمع کند.باید اولین لبخند مادر بعد از تولد کودک را نگه داشت. آن خنده های شیرین و آن اشک ها ی شادی.باید خوشحالی و هیجان پدر بزرگ و مادربزرگ ها را کنا رهم نگه داشت.

عکس گرفتن از کودکان، ثبت لحظه های ناب

اولین نگاه پر از غرور یک پدر وقتی برای اولین بار فرزندش را در آغوش می گیرد و زیبایی های یک نوزاد چند ساعته را باید برای همیشه ثبت کرد و یک جای خوبه نگه داشت.اولین خنده هایش ،اولین گریه هایش،چهار دست و پا راه رفتن هایش،تاتی تاتی کردن هایش ،اولین کلمه ایی که می گوید و واکنشهای پد رو مادرها...تمام این ها را یک نفر باید بلد باشد تا برای همیشه ضبط کند و تحویلتان بدهد.
باید یک حرفه ایی در فیلم وعکس را انتخاب کنید تا بهترین لحظه های زندگی را برای همیشه ماندگار کند. عسل عابدینی با سابقه درخشان در عکاسی و فیلمبرداری و ساخت کلیپ و فیلم می تواند قدم مهمی در ثبت خاطرات شما بردارد.اگر تا امروز فقط با گوشی و دوربین های دستی از کودکتان فیلم گرفته اید و در حسرت یک فیلم زیبا و یک آلبوم متفاوت از لحظه های دوست داشتنی فرزندتان هستید ،همین حالا تردید را کنار بگذارید وبا او تماس بگیرید.

عکس گرفتن از کودکان، ثبت لحظه های ناب

تولدها را ماندنی کنید
پدر و مادرها همیشه برای اولین جشن تولد فرزندشان هیجان زده هستند.کلی خرج می کنند و مهمانی می گیرند اما آخر شب کیفیت بد عکسها و کلیپها تمام خوشی هایشان را تمام می کند. اما کیدز راوی سابقه زیادی در ساخت کلیپ تولد و عکاسی از مراسمهای خصوصی تولد و جشنهای بزرگ دارد.برای اینکه خیالتان راحت باشد که زحمات و البته هزینه ای که برای جشن تولد فرزندتان کرده اید ، هدر نمی رود اینستا گرام کیدز راوی را فالو کنید و عکسها و فیلمهای نمونه را تماشا کنید.در این پیج به اندازه ای عکس و فیلم هست که شما را مجاب کند که بهترین را انتخاب کرده اید.

عکس گرفتن از کودکان، ثبت لحظه های ناب

آتلیه و باغ
عکاس هر چقدر هم حرفه ای باشد اما اگر آتلیه و مکان مناسب برای عکاسی نداشته باشد کار درست و حسابی نمی تواند برای راضی کردن شما انجام بدهد.اما آتلیه کیدز راوی با آتلیه متفاوت و به روزی که دارد می تواند بهترین انتخاب باشد.این آتلیه با هر مناسبتی به روز می شود .مثلا اگر شب یلدا باشد با یک آتلیه شب یلدایی روبرو می شوید.این روزها هم که روزعشاق و ولنتاین است می توانید از ستهای ولنتاینی مخصوص کودک استفاده کنید.چشم به هم بگذارید هم سال نو از راه می رسد.می توانید کودکتان کنار سفره هفت سین و سبزه عید عکس بگیرید.می توانید اولین عید او را به یاد ماندنی کنید.

عکس گرفتن از کودکان، ثبت لحظه های ناب

تماس بگیرید
برای عکاسى و کلیپ سازى تخصصى کودک ، تولد ، باردارى و هر جشنی که به شما و کودکتان مربوط می شود مثل جشن ختنه سوران ،جشن دندانی و... با عسل عابدینی و این شماره ٩٢٠١٧٦٢٦١٢ تماس بگیرید.و البته صفحه او را در اینستاگرام فالو کنید.صفحه kids-ravi

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.