۲۳۲۵۲۱
۲۶۹۰
۲۶۹۰

ماجرای بازداشت بازیکنان فوتبال در یک پارتی شبانه چیست؟

پس از انتشار خبری درباره ی دستگیری تعدادی از بازیکنان فوتبال در یک پارتی شبانه، ادعاهای تأیید نشده ی جدیدی در این رابطه مطرح شد.

ماجرای بازداشت بازیکنان فوتبال در یک پارتی شبانه چیست؟

به نقل از روزیاتو: پس از انتشار خبری درباره ی دستگیری تعدادی از بازیکنان فوتبال در یک پارتی شبانه، ادعاهای تأیید نشده ی جدیدی در این رابطه مطرح شد. دصبح دیروز یکشنبه ۱۱ دی ماه خبرگزاری تسنیم در خبری اعلام کرد تعدادی از فوتبالیست های فعلی و پیشین، شب شنبه در یک پارتی شبانه بازداشت شدند.

ماجرای بازداشت بازیکنان فوتبال در یک پارتی شبانه چیست؟

این خبرگزاری نوشت:تعدادی از بازیکنان فعلی و سابق یکی از تیم‌های فوتبال مطرح تهرانی، شب گذشته در یک پارتی مختلط در شهر دماوند با حکم قضایی بازداشت شدند. برخی از این بازیکنان در حالت غیرعادی ناشی از مصرف مشروبات الکلی بودند.این افراد با شکایت همسایه‌ها و توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند. گفتنی است بعضی از این افراد بازداشت‌شده در روزهای گذشته در مصاحبه‌های خود ادعا می‌کردند که به‌دلیل حوادث اخیر و در راستای همدردی با مردم، انگیزه‌ای برای مسابقات و حتی صحبت کردن در خصوص فوتبال را ندارند!

ماجرای بازداشت بازیکنان فوتبال در یک پارتی شبانه چیست؟

همچنین وبسایت خبر ورزشی روز گذشته نوشت: ۴ فوتبالیست شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران شب شنبه در یک میهمانی دستگیر شدند که ۲ نفر از آنها بازیکن تیم استقلال هستند. پرونده این ماجرا امروز به دادسرا رفت و پس از اخذ تعهد، روال مربوط به آزادی این ۴ نفر در دستور کار قرار گرفت. باشگاه استقلال قرار است به مساله دو بازیکن آبی‌پوش در کمیته انضباطی باشگاه رسیدگی کند و جرایمی را نیز برای آن‌ها در نظر خواهد گرفت. با این حال، وبسایت «طرفداری» مدعی شد که به جزئیات تازه‌ ای از این پرونده دست پیدا کرده و مهمانی را یک مهمانی خانوادگی مربوط به سالگرد ازدواج خواند.

ماجرای بازداشت بازیکنان فوتبال در یک پارتی شبانه چیست؟

این وبسایت روز گذشته در مطلبی ادعا کرد: صبح امروز خبرگزاری تسنیم خبر از بازداشت چند بازیکن فوتبال به خاطر حضور در یک میهمانی شبانه داد.بعد از انتشار این خبر در فضای مجازی شایعه ای منتشر شد که داریوش شجاعیان، مهدی قائدی و بابک مرادی دستگیر شده اند و به عبارتی در این میهمانی حضور داشتند.حالا اما پیگیری خبرنگار طرفداری نشان می دهد یکی از بازیکنان فوتبال برای سالگرد ازدواجش یک میهمانی در منطقه دماوند ترتیب داده بود که تعداد زیادی بازیکن فوتبال در آن حضور داشتند. طبق شنیده ها همگی دیشب بازداشت شدند. اگر به آرشیو اخبار رجوع کنید، به راحتی متوجه می شوید تاریخ سالگرد ازدواج یکی از بازیکنان مطرح لیگ برتر نهم دی ماه است. این بازیکن به همین مناسبت جشن سالگرد ازدواجش را در دماوند برگزار کرد.

ماجرای بازداشت بازیکنان فوتبال در یک پارتی شبانه چیست؟

گفته می شود چند بازیکن فعلی و سابق استقلال در این میهمانی حضور داشتند، البته طبق شنیده ها این میهمانی خانوادگی بوده است. نام م.ق، س.ی، ز.ن، م.م، د.ش و ب.م در بین بازداشتی ها به گوش می رسد. البته سین.میم هم در این میهمانی حضور داشته که قبل از ورود مامورها از مهمانی خارج شده است. البته طبق شنیده ها این بازیکنان تا ساعاتی دیگر با تعهد و البته قرار وثیقه آزاد خواهند شد تا بتوانند در تمرین تیم های شان شرکت کنند. و در نهایت اعلام شد بازیکنان دستگیر شده آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: حمایت تمام قد فوتبالیست شجاع از چهره‌های جنجالی این روزها

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.