۲۳۸۱۲۲
۳۵۲
۳۵۲

سرووضع جدید سیما تیرانداز / خانم بازیگر با موهای نارنجی رنگ! + عکس

عکس جدید سیما تیرانداز را ببینید

عکس جدیدی از سیما تیرانداز بازیگر سینما و تلویزیون منتشر شده است. موهای نارنجی رنگ و استایل زمستانی آبی و نارنجی خانم بازیگر باعث حواشی زیادی در اینستاگرام شده است.

 عکس سیما تیرانداز با استایل زمستانی

سرووضع جدید سیما تیرانداز / خانم بازیگر با موهای نارنجی رنگ! + عکس

سن و تحصیلات سیما تیرانداز

سیما تیرانداز متولد ۹ شهریور ۱۳۵۱ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس کارگردانی و بازیگری از دانشکده سینما تئاتر است.

سیما تیرانداز چند بار ازدواج کرده است؟

سیما تیرانداز در سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۳ ساله بود با ناصر هاشمی بازیگر  ۳۹ ساله ازدواج کرد که آشنایی این دو در سال ۱۳۷۲ در بازی های تئاتر شروع شد. این زوج اما در سال ۱۳۸۲ بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. خانم تیرانداز برای بار دوم با آقای مجید جوزانی ازدواج کرد و از وی صاحب پسری بنام آریانا ۱۲ ساله است ، آقای جوزانی سابقه بازیگری در دهه هشتاد را دارد.

بزرگترین آرزوی سیما تیرانداز

خانم بازیگر: یکی از آرزوهایم اینست که فیلم اکشن بازی کنم ، از طرفی عاشق این هستم که مدیرعامل خانه هنرمندان بشوم قطعا دست به فضای آن نمیزنم اما تئاترهایش را بیشتر رونق می دهم و نمایشگاه نقاشی در آن برپا و از هنرمندان گمنام حمایت می کنم.

سیما تیرانداز با کدام فیلم به شهرت رسید؟

بیشتر شهرت خانم تیرانداز از سال ۱۳۸۸ با سریال ستایش در نقش انیس شروع شد که بازی اش در هر سه فصل این مجموعه با تحسین منتقدان روبرو بود. بازی در سریال دودکش سال ۱۳۹۲ از دیگر کارهای بیادماندنی ایشان می باشد.

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.