۲۳۸۳۷۶
۳۱۹
۳۱۹

روز ولنتاین با این لباس ها بدرخش!

روز ولنتاین یک روز خاص و بسیار زیبا است که همه سعی می کنند همه چیز در آن روز خاص و به یادماندنی باشد. پس استایل و لباسی میپوشید نیز باید منحصر به فرد و خاص باشد.

روز ولنتاین با این لباس ها بدرخش!با انتخاب رنگ سفید خاص باشید!

رنگ سفید جزء تداعی های فصل زمستان و پاکی است، این رنگ همچون یک لوح سفید در برابر هر رنگی می تواند ایجاد تضاد کند. رنگ پاکیزگی، بی الایشی ،دوستی و هرگز فراموش نکینیم که رنگ سفید فقط در لباس عروسی معنی پیدا نمیکند. از کثیف شدن لباس هاى سفید نترسید مطمئن باشید ارزش یک قرار بی عیب و نقص را دارد.روز ولنتاین با این لباس ها بدرخش!

قرمز؛ نشانگر ولنتاین

همه ما ولنتاین را با رنگ قرمز یاد می کنیم. پس مناسب ترین انتخاب برای روز ولنتاین رنگ قرمز است. که شما می توانید با یک آرایش قرمز ان را کامل کنید. اگر دوست ندارید که به طور یکدست قرمز بپوشید، می توانید فقط بعضی از آیتم ها مانند رنگ رژ و لاک یا کلاه و کفشتان را قرمز انتخاب کنید.روز ولنتاین با این لباس ها بدرخش!

مشکی 

رنگ مشکی یک رنگ بسیار شیک و باکلاس است و به دلیل اینکه در تضاد با قرمز است به خوبی با آن ست می شود و استایل بسیار متفاوت و زیبایی را ایجاد می کند. برای مثال می توانید استایل کلی مانند شلوار و بلوز را مشکی در نظر بگیرید و از کیف و کلاه قرمز و کت قرمز استفاده کنید.روز ولنتاین با این لباس ها بدرخش!

کلام آخر

فراموش نکنید که بهتر است برای هر مناسبتی لباسی را انتخاب کنیم که آن فضا را تداعی کند و متناسب با آن و سبک استایلمان باشد. موارد بالا تا حدودی می تواند به شما در انتخاب لباس مناسب ولنتاین راهنمایی کند.

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.