۲۳۸۳۹۴
۲۲
۲۲

فال روزانه حافظ سه شنبه ۱۰ بهمن

معاشران ز حریف شبانه یاد آرید حقوق بندگی مخلصانه یاد آرید به وقت سرخوشی از آه و ناله عشاق به صوت و نغمه چنگ و چغانه یاد آرید... ...

فال روزانه حافظ سه شنبه ۱۰ بهمن

معاشران ز حریف شبانه یاد آرید

حقوق بندگی مخلصانه یاد آرید

به وقت سرخوشی از آه و ناله عشاق

به صوت و نغمه چنگ و چغانه یاد آرید

فال حافظ روزانه سه شنبه ۱۰ بهمن

احساس دلتنگی می‌کنی و نگران هستی که نکند بتوانی به مراد دل خود برسی. به دلت بد را مده و بدان که این دلتنگی به زودی رفع می‌شود. فکر نکن که فراموش شده‌ای و هیچکس تو را نمی‌بیند. هنوز هم طرفدارانی داری که تو را عنیمت بشمارند و به فکرت باشند. کمی با آن‌ها رفت و امد کن و تو پیش قدم شو. شاید در جایی از زندگی طرد شده‌ای یا در حق تو بی انصافی کرده‌اند. با این حال نگران نباش چرا که خداوند تمام حواسش به توست. خوددار باش و سعی کن در گذشته نمانی. موفقیت و پیروزی به شرطی که بر خدا توکل کنی، حتمی است. 

فال روزانه فروردین

خوشبختانه مدار کائنات با خواسته‌های شما هم ردیف است. به این معنی که اگر تلاش کنید، حتما به خواسته دل خود می‌رسید. کافی است نا امید نشوید و با قدرت، ادامه دهید. 

فال روزانه اردیبهشت

اردیبهشتی‌ها دل نگرانی مالی دارند. هیچ مالی در این دنیا با ارزش‌تر از خانواده و سلامتی شما نیست. پس تا می‌توانید به خانواده خود محبت کنید و قدر آن‌ها را بدانید. 

فال روزانه خرداد

در هیچ کاری شتاب و عجله نکنید. عجله کار شیطان است. اگر کارها از پیش نمی‌رود، کمی فرصت دهید و استراحت کنید. نگران نباشید با صبوری، خواسته دل شما برآورده می‌شود. 

فال روزانه تیر

کمی ذهن خود را خلوت کنید و درگیر مادیات و طواهر دنیا نشوید. این دنیا دو روز است. بهتر است فقط شاکر نعمت‌های خدا بوده و در حد توان، تلاش کنید. یادتان نرود با یک دست نمی‌توان دو هندوانه بلند کرد.

فال روزانه مرداد

موفقیت و خوشبختی در دو قدمی شما است.‌ خدا را فراموش نکنید و از او کمک بخواهید. اگر کمی تنبلی را کنار بگذارید، حتما به موفقیت می‌رسید. پیروزی نزدیک است! 

فال روزانه شهریور

کمی کسالت و ناراحتی را شاید تجربه کنید. اما نگران نباشید چرا که خداوند حواسش به شما است. کمی استراحت کنید و فرصت دهید تا حالتان بهتر شود. بعد دوباره پر انرژی شروع کنید. 

فال روزانه مهر

اگر عاشق شده‌اید، بهتر است فقط بر روی یک شخص تمرکز کنید. مراقب باشید چرا که ممکن است دست شما رو شود. یک دلبر داشتن بهتر از دوتا است. هر چند در یک دل، دو نفر نمی‌گنجد. 

فال روزانه آبان

کمی از شرارت و حسادت خود کم کنید. چرا مدام حسادت می‌کنید و ذهن خودتان را درگیر می‌کنید؟ مراقب باشید چرا که درگیری با مردم، عواقب خوبی برای شما نخواهد داشت. 

فال روزانه آذر

کمی مانده تا به خواسته دل خود برسید. تحمل کنید و عاقبت کارها را به خدا بسپارید. شاید این کار، به نفع شما نخواهد بود. پس بهتر است در نیت خود تجدید نظر کنید. 

فال روزانه دی

شما هم گمان می‌کنید که از عافله عقب مانده‌اید و همه به دنبال پیشرفت هستند. باید بگوییم که نگران نباشید. هر چیزی در زمان خودش اتفاق خواهد افتاد. بهتر است پذیرای هر گونه اتفاقی باشد. 

فال روزانه بهمن

تا می‌توانید خود را به خدا نزدیک کنید. جدیدا احساس بیگانگی می‌کنید و دلتان از اطرافیانتان پر است‌. بهتر است خود را با دعا و مناجات به خدا نزدیک کرده و آرامش طبیعی را از او بجویید. 

فال روزانه اسفند

برای سال جدید آماده شوید. قطعا که در آینده اتفاقات خوبی برای شما رقم خواهد خورد. پس آمادگی خود را برای دریافت اتفاقات خوب، نشان دهید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.