۲۳۸۴۹۴
۱۵
۱۵

بهترین تکنیک آرایشگرا برای کوچک نشان دادن بینی!

آرایش اغلب برای مخفی کردن یا اصلاح عیب‌های صورت استفاده می‌شود. برای مثال، از روش‌های آرایشی مثل کانتورینگ بینی می‌توان برای کوچک نمایی آن استفاده کرد.

بهترین تکنیک آرایشگرا برای کوچک نشان دادن بینی!در ابتدا باید محصولات آرایشی درستی را انتخاب کنیم تا یک آرایش اصولی و درست داشته باشیم. با استفاده از آرایش می توانیم برجستگی های صورت را بیشتر نشان دهیم یا نواقصی مانند بزرگی بینی را بپوشانیم. که به این کار کانتورینگ بینی گفته می شوند.بهترین تکنیک آرایشگرا برای کوچک نشان دادن بینی!

انتخاب کرم پودر:

برای اینکه سایه های ایجاد شده رنگ مناسب داشته باشند و طبیعی به نظر برسند، بهتر است از کرمپودری استفاده کنیم که همرنگ پوست خودمان باشد و تفاوت آن در حد زیاد آشکار نباشد.بهترین تکنیک آرایشگرا برای کوچک نشان دادن بینی!

شروع کانتورینگ بینی:

برای کشیدن دو خط در اطراف بینی خود قلم زاویه دارتان را به پودر/کرم/سایه کانتور بزنید و این دو خط را بکشید. کانتور خود را آهسته بزنید زیرا پاک کردن این مواد سخت است. البته این فرم کلی کانتورینگ است و این خطوط با توجه به فرم بینی ممکن است تغییرات جزئی داشته باشند.بهترین تکنیک آرایشگرا برای کوچک نشان دادن بینی!

فرم های مختلف بینی برای کانتور کردن:

1- در صورتیکه دارای پره های بینی پهن هستید ، خط کانتور را از بالا تا پایین کشیده و آنگاه یک خط کوچک به طرف بیرون روی پره های بینی بکشید.

2- چنانچه بینی از بالا تا پایین پهنی دارید ، خط خود را از نوک ابرو تا بالای پره های بینی بکشید و برای طبیعی به نظر رسیدن ،آن را در نوک ابرو ترکیب کنید .

3- بینی‌های کج بعضی وقتها بزرگ تر به نظر می‌آیند. هر دو طرف بینی را سایه بزنید. از گوشه داخلی چشم آغاز کنید و تا بالای نوک بینی ادامه بدهید. به جای کانتور کردن بینی تلاش کنید تا حد امکان خطوط را صاف تر کنید.

4- چنانچه نوک بینی شما نسبت به قسمت های دیگر بینی پهن تر است ، خط کانتور را از بالا تا پایین کشیده و آنگاه دو خط مثل فلش به طرف داخل بکشید تا نوک بینی شما لاغر دیده شود.بهترین تکنیک آرایشگرا برای کوچک نشان دادن بینی!

محو کردن آرایش :

به عنوان مرحله آخر، با یک برس نرم و بزرگ، کانتور و هایلات را ناپدید کنید. این کار، خط‌های پررنگ را ناپدید می‌کند. برای محو کردن، برس را روی خط هایلایت، از کنار بینی، به طرف کنار صورت بکشید. آنگاه روی آن پودر تثبیت کننده آرایش بزنید.بهترین تکنیک آرایشگرا برای کوچک نشان دادن بینی!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.