۲۳۸۵۴۷
۳۰
۳۰

چیکار کنم مادر همسرم تو زندگیمون دخالت نکنه؟ با این رفتارها حدومرزش رو مشخص کن!

ممکن است برای همه پیش آمده باشد که مادر شوهر یا مادر زن به طرز نادرستی در زندگی شخصیتان دخالت کند. این اتفاق به دلایل مختلف ممکن است رخ دهد. اما رفتار درست در این گونه مواقع چیست؟

چیکار کنم مادر همسرم تو زندگیمون دخالت نکنه؟ با این رفتارها حدومرزش رو مشخص کن!وابستگی بیش از حد رابطه مادر دختری:

  متاسفانه بعضی از سبک فرزندپروی‌های نادرست باعث می‌شود مادر و دختر به یکدیگر به شدت وابسته باشند و دختر خانواده بدون اجازه مادرش آب نخورد. چنین رابطه‌ای بعد از متاهل شدن دختر بدون چالش باقی نمی‌ماند به خصوص اگر همسر او از این وابستگی به مادر ناراضی باشد. این نوع وابستگی بیش از اندازه یا چسبندگی نیاز به مشاوره دارد و بعد از یافتن ریشه آن باید از وابستگی ناسالم به دلبستگی تبدیل شود.چیکار کنم مادر همسرم تو زندگیمون دخالت نکنه؟ با این رفتارها حدومرزش رو مشخص کن!

با مادر همسرتان صحبت کنید:

 بی طرفانه و بدون قضاوت کردن با مادرشوهرتان صحبت کنید تا متوجه شوید که چه سوءتفاهم هایی بین شما وجود داشته است.بعد از به وجود آمدن رابطه ی دوستانه ای بین شما و مادرشوهرتان ، به تدریج و به آرامی نگرانی هایتان را با او در میان بگذارید تا به جای آن که مادرشوهرتان را علیه شما شود با شما متحد گردد و از دخالت های مادرشوهرتان به نفع خودتان بهره برداری کنید.

چیکار کنم مادر همسرم تو زندگیمون دخالت نکنه؟ با این رفتارها حدومرزش رو مشخص کن!با سیاست رفتارکنید:

 به جای مطرح کردن حرف های مادرشوهرتان به همسرتان، یاد بگیرید که چگونه مؤدبانه و در کمال احترام به او پاسخ دهیم تا در هنگام اختلافات پای همسرمان به ماجرا باز نشود تا بازی جدیدی در زندگی شما شروع نگردد.اگر از همان ابتدا اجازه دهید که در زندگی شما دخالت کنند کنترل آن بعد از ازدواج سخت می شود بنابراین این موارد بستگی به رفتارهای خودتان دارد.

چیکار کنم مادر همسرم تو زندگیمون دخالت نکنه؟ با این رفتارها حدومرزش رو مشخص کن!گاها کور و کر باشید:

 زمانی که به برخی از جوانان گفته می‌شود بعضی چیزها را بشنوید اما به روی خودتان نیاورید به آنان برمی‌خورد و می‌گویند ناشنوا نیستم و باید از خودم دفاع کنم. آنان تصور می‌کنند هر چه مچ اطرافیان را بیشتر بگیرند و به رویشان بیاورند زرنگ‌تر هستند. اما اگر کمی با خود روراست باشند متوجه می‌شوند همین به اصطلاح زرنگی چه دردسرهایی برایشان ایجاد کرده است. گاهی نیز لازم است برای حفظ آرامش و احترام خودمان صبورتر بوده و برخی مسایل را نادیده بگیریم.

چیکار کنم مادر همسرم تو زندگیمون دخالت نکنه؟ با این رفتارها حدومرزش رو مشخص کن!همسر خود را مقصر ندانید:

 گاهی اوقات دخالت اطرافیان مانند دخالت مادر زن باعث می‌شود روابط همسران تحت تاثیر قرار بگیرد و دعوا و کشمکش ایجاد شود. این موقعیت به ویژه زمانی ایجاد می‌شود که همسران یکدیگر را مسئول دخالت‌های خانواده‌ها تلقی می‌کنند و در نتیجه دلخوری و ناراحتی که از خانواده همسر خود پیدا می‌کنند را از چشم همسرشان ببینند. خطای مادرزن را پای زنتان ننویسید و قبل از هر تصمیم جدی با همسرتان صحبت کنید.چیکار کنم مادر همسرم تو زندگیمون دخالت نکنه؟ با این رفتارها حدومرزش رو مشخص کن!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.