۲۳۸۵۵۰
۴۶
۴۶

با این دو ماده طبیعی موهاتو برای عید رنگ کن!

امروزه برای رنگ کردن موهایمان مجبوریم از مواد شیمیایی مختلف استفاه کنیم. ولی روش های طبیعی و بدون ضرر نیز مانند نسکافه و دارچین، گزینه های خوبی برای رنگ کردن موها هستند و استفاده از آن ها بسیار راحت میباشد.

 با این دو ماده طبیعی موهاتو برای عید رنگ کن!

نسکافه  و دارچین را می توانید به عنوان یک رنگ کننده های طبیعی در نظر بگیرید. این  دو ماده برخلاف مواد شیمیایی، به علت وجود کافئین و رنگ های طبیعی، باعث شکنندگی و آسیب موها نمی شوند. این رنگ ها بسیار طبیعی و پرطرفدار هستند. با این دو ماده طبیعی موهاتو برای عید رنگ کن!

فواید استفاده از نسکافه و دارچین برای رنگ کردن مو:

رنگ دهی بالای این دو ماده یکی از دلایل استفاده از آن ها است. شما می توانید برای مدت زیادی این  دو ماده را روی موهای خود قرار دهید بدون اینکه نگران سوزاندن موهای خود باشید. همچنین می توانید بدون نگرانی ریزش موهایتان حتی در زمان بارداری از آن برای موها و ابروهایتان استفاده کنید. با این دو ماده طبیعی موهاتو برای عید رنگ کن!

روش اول رنگ کردن موها با نسکافه:

برای این کار به پودر نسکافه و اکسیدان نیاز داریم. یک قاشق غذاخوری از پودر نسکافه را در نصف قاشق آب حل کنید و به آن دو قاشق غذاخوری اکسیدان اضافه کنید. این ترکیب را به مدت 15 دقیقه روی ابروها قرر دهید و سپس آبکشی کنید. همچنین اگر میخواهید برای موهایتان نیز استفاده کنید، حدودا باید 30 دقیقه بگذارید روی موها بماند. و آن را آبکشی کنید.

نکته مهم: سعی کنید که در روزهای اول از آب داغ و شامپو برای شسشتوی موها استفاده نکنید. تا رنگ موهایتان تثبیت شود. با این دو ماده طبیعی موهاتو برای عید رنگ کن!

روش دوم رنگ کردن مو با نسکافه:

در این روش ما به عسل، نسکافه، زردچوبه و روغن زیتون نیاز داریم. از هرکدام از مواد گفته شده به اندازه دو قاشق غذاخوری بردارید و باهم ترکیب کنید. و آن را روی موهای خود قرار دهید. اجازه بدید که محلول به مدت 4تا 5 ساعت روی موها بماند و موها را با کلاه پلاستیکی بپوشانید. هر نیم ساعت یک بار موها را ماساژ دهید. سپس آن را با آب ولرم آبکشی کنید

. با این دو ماده طبیعی موهاتو برای عید رنگ کن!

 

 رنگ کردن موها با استفاده از دارچین:

برای استفاده از دارچین باید دارچین را به همراه اکسیدان و کمی روغن زیتون ترکیب کنید. سپس مواد مورد نظر را همانند رنگ به موها بمالید و کمی ماساژ دهید و سپس به مدت 3 ساعت روی ان کلاه پلاستیکی بگذارید و سپس به خوبی با آب ولرم آن را شستشو دهید. رنگ حاصل از دارچین بسیار طبیعی و زیبا بوده و به موهای شما آسیب نمی زند. با این دو ماده طبیعی موهاتو برای عید رنگ کن!

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.