۲۳۸۶۵۷
۲۰
۲۰

با این ترفند ساده اسپری جرمگیر خانگی درست کن

جرم‌ زدایی و پاکیزه‌کردن سرویس‌ های بهداشتی، سینک ظرفشویی و کابینت‌ های آشپزخانه، کاشی و سرامیک‌ ها و غیره یکی از اصول مهم برای رعایت نظافت خانه و از بین بردن جرم است.

با این ترفند ساده اسپری جرمگیر خانگی درست کن

ترفندهای خانه داری شامل مجموعه کارهایی است که برای مدیریت بهتر خانه و همچنین صرفه جویی در وقت مورد استفاده قرار می گیرند. ترفندهای خانه داری می‌توانند در بخش‌های مختلف خانه شامل تمیزکاری، سازماندهی، آشپزی، و مدیریت زمان مفید باشند. هدف از ترفندهای خانه داری بهبود و یا تسهیل برخی وظایف روزمره و ایجاد یک محیط راحت و سازمان یافته در خانه است.

جرم‌ زدایی و پاکیزه‌کردن سرویس‌ های بهداشتی، سینک ظرفشویی و کابینت‌ های آشپزخانه، کاشی و سرامیک‌ ها و غیره یکی از اصول مهم برای رعایت نظافت خانه و از بین بردن جرم است و از همه مهم تر اثر بخشی بسیار زیادی در زیبایی محیط دارد. در واقع هیچ کسی نمی‌‌پذیرد که یک وان حمام جرم گرفته‌داشته باشد. 


بیشتر بخوانید: ۹ نکته کاربردی برای تمیز کردن بالکن و تراس/ اصولی خانه تکانی کنید


با این ترفند ساده اسپری جرمگیر خانگی درست کن

هنگامی که انواع جرم گیرها و شوینده‌ های شیمیایی برای از بین‌بردن جرم وارد بازار شد، نظافت و جرم زدایی محیط های گوناگون نیز راحت تر شد. همچنین استفاده از محلول های پاک‌کننده طبیعی نیز کمرنگ تر شده‌است. اما مسئله اینجاست که بر خلاف فرآورده های طبیعی، به پوست، مو، ریه و حتی چشم و کبد ما آسیب می رسانند.

 در ویدئوی زیر نحوه درست کردن اسپری جرمگیر خانگی توضیح داده شده است.  

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.