۲۳۸۷۴۱
۱۱۸
۱۱۸

واکنش جالب بهاره رهنما به شایعه ازدواج سومش + ویدئو

بهاره رهنما ۵۰ ساله یکی از بازیگران جنجالی و پرحاشیه سینمای ایران است که زندگی شخصی پر ماجرایش او را هرازگاهی سر زبانها می اندازد.

واکنش جالب بهاره رهنما به شایعه ازدواج سومش + ویدئو

بهاره رهنما 50 ساله یکی از بازیگران جنجالی و پرحاشیه سینمای ایران است که زندگی شخصی پر ماجرایش او را هرازگاهی سر زبانها می اندازد. بهاره رهنما دختر پروین قائم مقامی است که در سریال های مرد هزار چهره و ساختمان پزشکان ایفای نقش کرده است و دخترش پریا قاسم خانی هم در چند سریال حضور داشته است. بهاره رهنما در کنار بازیگری تجربیات مختلف دیگری از جمله چاپ کتاب و نوشتن شعر هم دارد. 


بیشتر بخوانید: عکس لو رفته بهاره رهنما در مهمانی/ استایل عجیب خانم بازیگر سوژه شد


واکنش جالب بهاره رهنما به شایعه ازدواج سومش + ویدئو

بهاره رهنما با انتشار تصویری در روز ولنتاین شایعات مربوط به ازدواج سومش را به راه انداخته است.این بازیگر تصویری از گلی که هدیه گرفته است را به اشتراک گذاشته و روز عشق را تبریک گفته است. تبریک روز عشق این شایعه را به وجود آورده که او در یک رابطه عاشقانه است.

در این راستا بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود نسبت به شایعه ازدواج سومش واکنش نشان داد و گفت : استوری‌هایی که گذاشتم هدایای دوستای خانمم بودن. با انتشار این شایعات ممکن است خانواده ام که خارج از ایران هستند، نگران بشن. 

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.