۲۳۸۹۲۶
۲۲
۲۲

بهترین روش کاشت سبزه عید / با این بذر زیباترین سبزه عید را درست کنید + فیلم

سبزه با عدس یکی از انواع روش های تهیه سبزه برای عید نوروز می باشد که بسیار ساده و فوری است و می توانید در کمترین زمان ممکن آن را تهیه کنید.

بهترین روش کاشت سبزه عید /  با این بذر زیباترین سبزه عید را درست کنید + فیلم

کم کم که به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم همه کدبانوهای با سلیقه به فکر تدارک کارهای سال نو می افتند یکی از هیجان انگیزترین تدارکات کاشتن سبزه عید است که جزو اصلی ترین گزینه های سفره هفت سین محسوب می شود. تنوع زیادی در سبزه های هفت سین وجود دارد که سبزه گندم و عدس محبوب ترین آنها است. 

چنانچه تصمیم دارید سبزه هفت سین را با عدس سبز کنید می توانید از ظروف مختلف برای سبز کردن آن استفاده نمایید ولی بهترین گزینه برای سبز کردن سبزه عید ظروف چینی و سفالی می باشند. البته باید بگوییم که انتخاب ظرف کاملا به سلیقه شما برمی گردد و می توانید با توجه به چیدمان سفره هفت سین خود اقدام به انتخاب ظرف مورد نظر خود نیز بکنید. برای کاشتن سبزه عید با عدس دو تا سه هفته پیش از جشن نوروز عدس را تهیه کرده و اقدامات لازم را جهت کاشت شروع کنید تا به موقع سبز شود.

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.