۲۳۹۰۸۹
۱۹۲
۱۹۲

عکس خانواده شجریان در شب چهارشنبه سوری که وایرال شد

زنده یاد محمدرضا شجریان، پدر همایون شجریان همسر سحر دولتشاهی، جزو چهره های محبوب موسیقی ایران بود که در تاریخ ۱۱ مهر ۱۳۱۹ متولد و در روز ۱۷ مهر ۱۳۹۹ در تهران درگذشت.

عکس خانواده شجریان در شب چهارشنبه سوری که وایرال شد

بازیگران و چهره های فعال در شبکه های اجتماعی، هر سال تصاویری را از جشن چهارشنبه سوری خود منتشر می کنند که تماشای این صحنه ها برای کاربران فضای مجازی، جذابیت ویژه ای دارد؛ عکسهایی که بعد از سپری شدن چهارشنبه آخر سال، شاید بازدیدشان خیلی تکرار نشود اما گاهی برخی از تصاویر خاطره انگیز، با گذشت سالها همچنان جزو پربازدیدترین ها و البته محبوب ترین ها باقی می مانند؛ درست مثل عکسی از استاد شجریان فقید که سالها پیش به یادگار گرفته شده است و در ادامه این بخش مشاهده می کنید. 


بیشتر بخوانید: عاشق ترین زوج های سینمای ایران را بشناسید 


عکس خانواده شجریان در شب چهارشنبه سوری که وایرال شد

زنده یاد محمدرضا شجریان، پدر همایون شجریان همسر سحر دولتشاهی، جزو چهره های محبوب موسیقی ایران بود که در تاریخ 11 مهر 1319 متولد و در روز 17 مهر 1399 در تهران درگذشت. محمدرضا شجریان ربنا را به عنوان یک اثر ماندگار برای ماه رمضان خلق کرد و آثار ماندگار دیگری از خود برجای گذاشت که با گذشت زمان نه تنها به فراموش سپرده نخواهد شد، بلکه هر روز محبوب تر از قبل در میان علاقه مندان به هنر آواز و موسیقی ایرانی، شنیده می شود.

 

منبع: نمناک

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.