۲۳۹۱۹۳
۴۲۴
۴۲۴

شباهت عجیب عشق جدید برد پیت به آنجلینا جولی

همانطور که در مورد یک سلبریتی محبوب و دلفریب انتظار می رود، از زمان جدایی برد پیت از آنجلینا جولی نیز زنان متعددی سوژه ی شایعات درباره ی روابط عاشقانه ی آقای بازیگر بوده اند. با این حال، برد پیت طی یک سال گذشته با اینس درمون در رابطه عاشقانه بوده است.

شباهت عجیب عشق جدید برد پیت به آنجلینا جولی

همانطور که در مورد یک سلبریتی محبوب و دلفریب انتظار می رود، از زمان جدایی برد پیت از آنجلینا جولی نیز زنان متعددی سوژه ی شایعات درباره ی روابط عاشقانه ی آقای بازیگر بوده اند. با این حال، برد پیت طی یک سال گذشته با اینس درمون در رابطه عاشقانه بوده است. اما برخی کاربران فضای مجازی معتقدند اینس درمون شباهت قابل توجهی به همسر سابق او، آنجلینا جولی دارد. 

بیش از یک سال از آغاز رابطه عاشقانه ی آن ها می گذرد

شباهت عجیب عشق جدید برد پیت به آنجلینا جولی

برد پیت ۶۰ ساله از اواخر سال ۲۰۲۲ با اینس درمون، طراح جواهر ۳۱ ساله ی آمریکایی وارد رابطه عاشقانه شده است.

بعد از جدایی او از آنجلینا جولی در سال ۲۰۱۶، زنان متعددی در گزارشات غیر رسمی به عنوان شریک عاطفی جدید او معرفی شدند، از جمله امیلی راتایوفسکی و نیکول پوتورالسکی. با این حال، برد پیت در حال حاضر با اینس درمون در رابطه عاشقانه است.

برد پیت و اینس درمون اولین بار در نوامبر سال ۲۰۲۲ با یکدیگر دیده شدند و به گفته ی منابع، همان زمان هم مدتی از آغاز رابطه شان می گذشت.

برد پیت مشتاق معرفی اینس درمون به فرزندانش است

شباهت عجیب عشق جدید برد پیت به آنجلینا جولی

برد پیت و همسر سابقش، آنجلینا جولی ۶ فرزند دارند که ۳ تای آن ها فرزندخوانده هستند و ۳ تای دیگر فرزند بیولوژیک این زوج سابق. بر اساس برخی گزارشات، برد پیت مشتاق است تا زن جدید زندگی اش را به فرزندانش معرفی کند اما امیدوار است این ماجرا بدون ایجاد هیچ مشکل و دردسری با همسر سابقش پیش برود.

منابع گفته اند که برد پیت سعی دارد در معرفی شریک عاطفی جدیدش به فرزندان خود محتاطانه عمل کند، چرا که آنجلینا جولی صرفاً مادر فرزندانش نیست، بلکه نزدیک ترین دوست آن ها هم به شمار می رود. 


بیشتر بخوانید: این سلبریتی های هالیوود از یک خانواده ثروتمند هستند  


اینس درمون قبلاً با بازیگر مشهور دیگری ازدواج کرده بود

شباهت عجیب عشق جدید برد پیت به آنجلینا جولی

برد پیت اولین بازیگری نیست که وارد زندگی عاشقانه ی اینس درمون می شود. اینس درمون و پل وزلی که بیشتر با نقشش در سریال مشهور «خاطرات خون آشام» (The Vampire Diaries) شناخته می شود، پس از ۳ سال زندگی مشترک، در سپتامبر سال ۲۰۲۲ از تصمیم خود برای جدایی از یکدیگر خبر دادند. اینس درمون و پل وزلی در سال ۲۰۱۸ با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند و در سال ۲۰۱۹ باهم ازدواج کردند. این زوج سابق «وجود تفاوت های سازش ناپذیر» را دلیل جدایی شان اعلام کردند.

از آنجایی که روند طلاق اینس درمون و پل وزلی تازه در سال ۲۰۲۴ نهایی شد، برد پیت در این دوران حامی شریک عاطفی جدیدش بود. منابع گفته اند که برد پیت در این مدت که اینس درمون درگیر فرآیند طلاقش بود حمایت زیادی از او کرد، چرا که خود تجربه ی این شرایط را داشته است.

کاربران متوجه شباهت اینس درمون به آنجلینا جولی شده اند

شباهت عجیب عشق جدید برد پیت به آنجلینا جولی

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی اینس درمون را شبیه به آنجلینا جولی می دانند و معتقدند شباهت های ظاهری قابل توجهی میان همسر سابق برد پیت و عشق جدیدش وجود دارد.

رابطه ی آن ها وارد مرحله ی تازه ای شده است

شباهت عجیب عشق جدید برد پیت به آنجلینا جولی

بر اساس برخی گزارشات، رابطه ی برد پیت و اینس درمون جدی تر شده و آن ها حالا باهم در خانه ی برد پیت زندگی می کنند. منبعی نزدیک به اینس درمون گفته رابطه ی آن ها با قدرت در حال پیش رفتن است و اینس درمون از هر وقت دیگری شادتر است. چند روز بعد، منبع دیگری نیز گفت که برد پیت هم در رابطه عاشقانه ی جدیدش احساس شادی می کند و از وقت گذرانی با اینس درمون بسیار لذت می برد. 

 

منبع: روزیاتو

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.