۲۳۹۲۶۵
۳۷۸
۳۷۸

ماه تولدت عشقت مشخص میکنه که چجور باید باهاش رفتار کنی تا بدش نیاد!

همه ما با توجه به ماهی که متولد می شویم، خصوصیات اخلاقی متفاوتی داریم. از برخی رفتارها خوشمان می آید و از برخی دیگر فراری و متنفر هستیم.

ماه تولدت عشقت مشخص میکنه که چجور باید باهاش رفتار کنی تا بدش نیاد!

ماه تولدت عشقت مشخص میکنه که چجور باید باهاش رفتار کنی تا بدش نیاد!

همه ما با توجه به ماهی که متولد می شویم، خصوصیات اخلاقی متفاوتی داریم. از برخی رفتارها خوشمان می آید و از برخی دیگر فراری و متنفر هستیم. وقتی وارد یک رابطه می شوید، شما با یک انسانی که دنیای متفاوتی دارد رابطه برقرار خواهید کرد. آن ها هم بر اساس ماه تولد و طالع بینی که دارند، ممکن از همه رفتارها خوششان نیاید. با این حال می توانید بر اساس شناخت عشق خود و همچنین دانستن ماه تولد او، بفهمید او از کدام رفتارها متنفر است و باید مراقب باشید. 

ماه تولدت عشقت مشخص میکنه که چجور باید باهاش رفتار کنی تا بدش نیاد!

  • متولدین فروردین

این افراد دوست ندارد مدام منتظر بمانند و می خواهند تمام کارها با سرعت انجام شود. از این کاری را با تاخیر انجام دهید یا آن را لف دهید، عصبانی و ناراحت می کند. به تعویق انداختن او را دچار تنش و نگرانی می کند. 

  • متولدین اردیبهشت

کافی است شما به عملکردها و حرف های متولدین اردیبهشتی بی توجهی کنید. همین کار شما او را ناراحت و نگران می کند. اگر به حرف ها و نظرات او گوش نکنید یا حتی کم توجهی کنید، آتشفشان درون او را فعال خواهید کرد. 

  • متولدین خرداد

برای متولدین خرداد ماه هیچ چیزی مانند آرامش آن ها را خوشحال نمی کند. حال اگر کسی یا شخص شما در کارها، برنامه ها، نظرات و اتفاقات مد نظر او دخالتی کند یا نظری بدهد، او را به شدت عصبانی و ناراحت خواهد کرد. 

ماه تولدت عشقت مشخص میکنه که چجور باید باهاش رفتار کنی تا بدش نیاد!

  • متولدین تیر

تیر ماهی ها افرادی خونگرم و خاکی هستند. پس اگر با یک فرد خودخواه روبرو شوند قطعا از او متنفر می شوند و بدشان می آید. اگر اهل قهر کردن هستید بهتر است آن را کنار بگذارید تا از چشم تیر ماهی نیفتید! 

  • متولدین مرداد

مرداد ماهی ها مثال ندارند! اما دقت کنید برای آن ها احترام حتی از دوست داشتن هم واجب است. اگر کمی حس بی احترامی یا بی ارزشی به او القا کنید، بدون شک شما را کنار می گذارد یا کار به طلاق عاطفی می کشد، پس خیلی مراقب باشید!

  • متولدین شهریور

شهریورماهی ها معمولا همه چیز را مرتب و تمیز می پسندند. این که فکر کنید می توانید کنار او شلخته و راحت باشید، کمی سخت به نظر می رسد. او آرامش و تمیزی و خلوت را در کنار هم می خواهد!

ماه تولدت عشقت مشخص میکنه که چجور باید باهاش رفتار کنی تا بدش نیاد!

  • متولدین مهر

مهر ماهی ها معمولا زود واکنش نشان می دهند؛ البته در شرایطی که یک حرف را دوبار تکرار کنند. آن ها تلاش می کنند برای بار اول جوری حرف بزنند که شما متوجه شوید. اگر بر اثر حواس پرتی به او توجه نکنید، قطعا برای بار دوم خیلی عصبانی و ناراحت می شوند. 

  • متولدین آبان

آبان ماهی ها کمی سخت رفتار می کنند. درواقع پیچیده هستند و نمی توانید رفتار بعدی آن ها را حدس بزنید. با این حال اگر ببینند کسی چاپلوسی یا پاچه خواری می کند، سریع جمع یا آن موقعیت را ترک می کنند. نمی توانند افراد چاپلوس، لوس یا پاچه خوار را تحمل کنند. 

  • متولدین آذر

آذرماهی ها تلاش می کنند خوب رفتار کنند البته به شرطی که دروغ و خیانت نبینند. شاید متولدین ماه دیگر بتوانند بعد از دروغگویی و خیانت شما را ببخشند، اما یک آذرماهی هیچ وقت شما را نخواهد بخشید. 

ماه تولدت عشقت مشخص میکنه که چجور باید باهاش رفتار کنی تا بدش نیاد!

  • متولدین دی

متولدین دی ماهی اگر ببینند کسی آن ها را قضاوت یا مقایسه می کند، سریع از کوره در می روند. سعی نکنید در مقابل یک دی ماهی، حرف خود را به زور به کرسی بنشانید. 

  • متولدین بهمن

برای بهمن ماهی حریم شخصی و داشتن امنیت روانی بسیار مهم است. به هیچ عنوان به خط قرمزهای او نزدیک نشوید و بگذارید فضای خود را داشته باشد. هر گونه دخالت به حریم شخصی او، باعث ایجاد تنش در بهمن ماهی می شود. 

  • متولدین اسفند

وای از بی نظمی و بدقولی! هیچ چیزی برای یک اسفند ماهی بدتر از بدقول بودن و بی نظم بودن نیست. بر سر حرف های خود بمانید و او را از بی نظمی دور نگه دارید تا آرامش داشته باشید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.