۲۳۹۲۹۱
۸۳۵
۸۳۵

۳ ایده جذاب بازی و سرگرمی در سیزده به در/بازی های گروهی و خانوادگی

سیزده به در که جزو آخرین روز تعطیلات نوروزی محسوب می شود، معمولا با جمع خانوادگی و دورهمی ها سپری خواهد شد.

3 ایده جذاب بازی و سرگرمی در سیزده به در/بازی های گروهی و خانوادگی

۳ ایده جذاب بازی و سرگرمی در سیزده به در/بازی های گروهی و خانوادگی

سیزده به در که جزو آخرین روز تعطیلات نوروزی محسوب می شود، معمولا با جمع خانوادگی و دورهمی ها سپری خواهد شد. در این روز بازی های گروهی و دسته جمعی اوقات فراغت خوشی را برای شما رقم خواهد زد تا لحظاتتان زیبا و هیجان انگیزتر بگذرد. اگر به طبیعت بروید قاعدتا یکی از بازی های معروف دسته جمعی، بازی با توپ مانند وسطی، والیبال، فوتبال، بدمینتون و... را زیاد می بینید. با این حال ممکن است همه حال جنب و جوش کردن نداشته باشند یا این که فضای اقامت شما اجازه بازی با توپ را به شما ندهد. در چنین حالتی ایده های سه گانه زیر، برای یک سرگرمی دوست داشتنی دور هم بسیار مناسب خواهد بود. 

3 ایده جذاب بازی و سرگرمی در سیزده به در/بازی های گروهی و خانوادگی

۱. اسم روی پیشانی زدن

یکی از هیجان انگیزترین و خنده دارترین بازی، همین اسم چسباندن روی پیشانی است. شاید در برنامه های تلویزیونی دیده باشید. برای این کار چسب و کاغذ و خودکار احتیاج دارید. اسم یک شخصیت معروف، یک مکان معروف، وسیله مورد نظر و... را بنویسید و روی پیشانی یک شخص که قرار است کلمه یا عبارت را نبیند بچسبانید. حالا همه افراد مقابل او قرار می گیرند و سوالات او را پاسخ می دهند. فردی که بر روی پیشانی او کاغذ چسبیده است باید سوالات تک کلمه ای بپرسد، مثلا شخصیت زن است؟ جاندار است؟ می توانید محدودیت سوال برای او ایجاد کنید. مثلا اگر تا ده تا سوال به جواب رسید، برنده است. 

3 ایده جذاب بازی و سرگرمی در سیزده به در/بازی های گروهی و خانوادگی

۲. حقیقت و دروغ 

شاید به اشتباه فکر کنید که این بازی جرات حقیقت است! در حالی که این یک بازی خانوادگی است و هیچکس را با چالش روبرو نمی کند. بلکه بسیار هیجان انگیز است و کورتیزول شما را بالا می برد‌. برای انجام دادن بازی حقیقت و دروغ، کافی است دور هم جمع شوید. حالا یک نفر شروع می کند و دو حقیقت و یک دروغ از خود را بازگو می کند جوری که تابلو نشود. حالا نفر کناری او باید حدس بزند کدام دروغ و کدام حقیقت بوده است. اگر درست حدس نزند از بازی حذف می شود. 

3 ایده جذاب بازی و سرگرمی در سیزده به در/بازی های گروهی و خانوادگی

۳. بازی خنده ممنوع

بازی خندیدن ممنوع است یکی از بازی های جالب است که کمتر کسی می تواند دوام بیاورد که نخندد. برای انجام دادن این بازی ساده شما هیچ احتیاجی به وسیله ندارید. فقط کافی است دور تا دور هم دیگر بنشینید. حالا یک دیگر را نگاه کنید بدون آن که بخندید. هرکس که توانست بیشتر دوام بیاورد برنده بازی است. می توانید یک جایزه برای برنده نیز در نظر بگیرید تا هیجان انگیزتر شود‌. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.