۲۳۹۳۱۳
۴۰۶
۴۰۶

راه های افزودن جذابیت جنسی به اتاق خواب

شاید در نگاه اول، وضعیت اتاق خواب هیچ ربطی به میل جنسی نداشته باشد، اما وضعیت اتاق خواب می‌تواند بر میل جنسی تاثیر منفی بگذارد. راه های افزودن جذابیت جنسی به اتاق خواب را در این مقاله بررسی می‌کنیم.

راه های افزودن جذابیت جنسی به اتاق خواب

شاید در نگاه اول، وضعیت اتاق خواب هیچ ربطی به میل جنسی نداشته باشد، اما وضعیت اتاق خواب می‌تواند بر میل جنسی تاثیر منفی بگذارد. راه های افزودن جذابیت جنسی به اتاق خواب را در این مقاله بررسی می‌کنیم.

در این مقاله می‌خوانید:

راه های افزودن جذابیت جنسی به اتاق خواب

راه های افزودن جذابیت جنسی به اتاق خواب

شاید در نگاه اول، وضعیت اتاق خواب هیچ ربطی به میل جنسی نداشته باشد، اما وضعیت اتاق خواب می‌تواند تاثیر منفی بر میل جنسی داشته باشد. انبوهی از لباس‌ها و جوراب‌های کثیف که در اطراف پراکنده شده‌اند، ملحفه‌های مچاله شده و سایر شلوغی‌ها در اتاق خواب، هیچ‌گونه جذابیتی ندارند و باعث می‌شوند رابطه جنسی‌تان لذت لازم را نداشته باشد. در ادامه با راه های افزودن جذابیت جنسی به اتاق خواب آشنا می‌شوید.

اتاق خواب، مکانی برای حیوانات عروسکی، جعبه‌های موسیقی یا هر چیز دیگری که در قفسه‌ها قرار دارد، نیست. 

وسایل را ساماندهی کنید

اتاق خواب مینیمالیستی، راهی است که ظاهری جذاب و شیک دارد. اتاق خواب، مکانی برای حیوانات عروسکی، جعبه‌های موسیقی یا هر چیز دیگری که در قفسه‌ها قرار دارد، نیست. اگر وسایلی هست که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، از شرشان خلاص شوید. در مورد لباس و کفش هم همین رویکرد را اجرا کنید. اگر چیزی را نمی‌پوشید، آن را اهدا کنید یا دور بیندازید. این گام‌های کوچک به از بین بردن شلوغی اتاق خواب کمک می‌کند.

پیشنهاد ویژه نی نی بان: آشنایی با پزشکان متخصص اورولوژی

اتاق را مرتب کنید

کوهی از وسایلی که در اطراف اتاق خواب، پراکنده شده‌اند، همه جذابیت ظاهری اتاق را از بین می‌برد. رختخوابتان و لباس‌هایی را که روی زمین پخش شده‌اند، مرتب کنید و در صورت داشتن حجمی از لباس‌های کثیف، آن‌ها را بشویید.. مرتب نگه داشتن اتاق، وقت زیادی از شما نمی‌گیرد، اما مرتب بودن آن به جذابیت جنسی اتاق خواب کمک می‌کند.

راه های افزودن جذابیت جنسی به اتاق خواب

نور ملایم را انتخاب کنید

نور شدید می‌تواند باعث خاموش شدن حس جنسی شما شود. بنابراین نور روشن و مناسبی را با لامپ‌هایی زیبا و رمانتیک انتخاب کنید.

راه های افزودن جذابیت جنسی به اتاق خواب

ملحفه های جدید بخرید

واقعا نیازی نیست همه ملحفه‌های موجود در کمد لباس‌هایتان گران‌بها باشند، اما داشتن چند سِت محلفه با کیفیت خوب، یکی از راه‌های افزودن جذابیت جنسی به اتاق خواب است.

بیشتر بخوانید: درد ارضا نشدن در زنان، دانستنی های رابطه زناشویی

راه های افزودن جذابیت جنسی به اتاق خواب

به اتاق رنگ اضافه کنید

ترکیب چند رنگ در اتاق خواب، یک راه عالی برای جذاب کردن فضا است. رنگ‌های گرم مانند آلویی، شرابی و اخرایی، بدون اینکه خیلی توی چشم باشند، شکلی رمانتیک به اتاق می‌دهند. اگر رنگ روتختی خنثی است، می‌توانید از رنگ‌های روشن‌تری مانند سبز و فیروزه‌ای برای افزودن رنگ به اتاق استفاده کنید.

رنگ‌های گرم مانند آلویی، شرابی و اخرایی، بدون اینکه خیلی توی چشم باشند، شکلی رمانتیک به اتاق می‌دهند. 

از لوازم جانبی استفاده کنید

از لوازم جانبی و اکسسوری‌ها در اتاق خواب استفاده کنید. گل‌های تازه می‌تواند واقعا حسی عاشقانه را در اتاق شما جاری کند. البته حواستان باشد که در مورد لوازم جانبی، زیاده‌روی نکنید چون باعث شلوغی اتاق می‌شود.

انتخاب شمع هم یک انتخاب رمانتیک کلاسیک است. شمع‌های طبیعی، نور ملایم‌تری از خود ساطع می‌کنند، اما شمع‌هایی که با باتری کار می‌کنند روشن‌تر هستند و حال و هوای انرژی‌بخش‌تری ایجاد می‌سازند. اگر در اتاق خواب خود، شمع روشن می‌کنید، مراقب ایمنی باشید و حتما قبل از خواب شمع‌ها را فوت کنید. یا اگر دراین‌باره نگرانید، از شمع‌هایی که با باتری کار می‌کنند، استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: رابطه (جنسی) زناشویی در صبح، چه فوایدی دارد؟

راه های افزودن جذابیت جنسی به اتاق خواب

تلویزیون را مخفی کنید

اگر نمی‌توانید به طور کامل تلویزیون را از اتاق خواب خود حذف کنید، حداقل آن را پنهان کنید. تلویزیون نباید کانون اصلی اتاق خواب شما باشد. آن را از دید پنهان کنید.

راه های افزودن جذابیت جنسی به اتاق خواب

سیم ها را سازماندهی کنید

سیم‌های وسایل که در اتاق پخش شده‌اند، انرژی خوب اتاق را از بین می‌برند. درهم‌تنیدگی این سیم‌ها می‌تواند گرد و غبار و موی حیوانات خانگی را جمع کند.

راه های افزودن جذابیت جنسی به اتاق خواب

کار را از اتاق خواب، جدا نگه دارید

اتاق خواب، محل کار کردن نیست، محل خوابیدن و معاشقه است، بنابراین موضوعات کاری، پرونده‌های کاری، صورت‌حساب‌های پرداخت نشده و هر چیزی را که به خواب ارتباطی ندارد، از این اتاق خارج کنید. بله! اگر فضا اجازه می‌دهد، سعی کنید میز کارتان را از اتاق خوابتان دور نگه دارید. هر گونه به هم ریختگی مانند مجلات و اوراق اداری را از اتاق خواب، یا نزدیک تخت خود دور کنید. اگر با لپ‌تاپ کار می‌کنید، لپ‌تاپ را از سایر تجهیزات اتاق خوابتان جدا نگه دارید.

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ دکوراسیون خانه که هیچ وقت از مد نمی افتد

راه های افزودن جذابیت جنسی به اتاق خواب

بالش های خود را تغییر دهید

بالش‌های خوبی برای روی تخت انتخاب کنید و حتما بالش‌های جایگزین داشته باشید. بهترین انتخاب، خرید بالش‌های ضد حساسیت است که به خوبی شسته می‌شوند.

راه های افزودن جذابیت جنسی به اتاق خواب

یک عنصر آرامش بخش اضافه کنید

در اتاق خواب تغییراتی ایجاد کنید که محیطی آرام‌بخش ایجاد شود. از خودتان بپرسید چه عناصری در شما احساس آرامش ایجاد می‌کنند؟ شاید بخواهید گلدانی را به اتاق خوابتان اضافه کنید، یا این‌که رنگ پرده‌ها را به سفید تغییر بدهید. حتی شاید بخواهید به اتاق خوابتان عطرهای آرام‌بخش اضافه کنید. یک نسخه ثابت برای همه وجود ندارد و انتخاب عنصر آرام‌بخش اتاق خواب، یک انتخاب شخصی است.

بیشتر بخوانید: چگونه کمد مرتب داشته باشیم؟

خلاصه

افزودن اکسسوری‌هایی مثل گل و شمع به اتاق خواب، جدا کردن کار از اتاق خواب، ساماندهی وسایل و مرتب کردن اتاق، برخی از راه‌های افزودن جذابیت جنسی به اتاق خواب است.

برای یافتن متخصصان مورد نظر خود به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

منبع: essence

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.