۲۳۹۳۷۶
۵۶۰۳
۵۶۰۳

عطرهای بهاری ترند ۱۴۰۳/با این عطرها توی بهار لاکچری باش

برای سال ۱۴۰۳، داشتن یک بوی خوش رایحه و در عین حال بهاری نه تنها استایل شما را شیک تر و جذاب تر می کند، بلکه باعث بهبود روابط و افزایش اعتماد به نفس شما می شود. 

عطرهای بهاری ترند 1403/با این عطرها توی بهار لاکچری باش

عطرهای بهاری ترند ۱۴۰۳/با این عطرها توی بهار لاکچری باش

برای سال 1403، داشتن یک بوی خوش رایحه و در عین حال بهاری نه تنها استایل شما را شیک تر و جذاب تر می کند، بلکه باعث بهبود روابط و افزایش اعتماد به نفس شما می شود. عطرهای بهاری نت ملایم و در عین حال شیرین و گرمی دارند که در عین این که گرمای خورشیدی را به شما هدیه می کنند، باعث خنکی مشام شما نیز می شوند. این عطرها برای سال جدید ترند شده و در کمد هر خانم خوش لباس و باسلیقه ای که می خواهد شیک و جذاب بدرخشد وجود دارد. در ادامه چندتا از بهترین عطرها با رایحه بهاری را معرفی خواهیم کرد. 

عطرهای بهاری ترند 1403/با این عطرها توی بهار لاکچری باش

  • عطر بهاری شنل کوکو مادمازل

عطر بهاری شنل کوکو مادمازل یکی از عطرهای پر طرفدار بوده که رایحه های بی نظیر چوب، میوه و گل را دارد. اگر می خواهید بوی گل یاسمن جذاب در جمع ها و محافل را بدهید، حتما این عطر را انتخاب کنید. در واقع خانم هایی که سرزنده و شاداب هستند و می خواهند ظرافت خود را نشان دهند از این عطر همیشه استفاده می کنند. 

عطرهای بهاری ترند 1403/با این عطرها توی بهار لاکچری باش

  • عطر بهاری جادور دیور

دیور همیشه برند معروفی بوده که توانسته طیف سنی جوانان را به سمت خود جلب کند. جادور دیور که یک رایحه ملایم و متعادل با گل های رز بهاری را دارد، می تواند با هر سلیقه و انرژی ای سازگاری داشته باشد. نت های پرتقال و لیمو همراه با اسانس نعناع که از آن به مشام می رسد، بهترین حس را به شما القا می کند. برای سرکار و دانشگاه و حتی قرارهای احساسی و دوستانه بهترین گزینه است. 

عطرهای بهاری ترند 1403/با این عطرها توی بهار لاکچری باش

عطر بهاری لالیک له پرفوم قرمز

خانم های خوش سلیقه ای که عاشق رایحه شرقی و گرم هستند، می توانند یک عطر منحصر به فرد همچون لالیک له پرفوم قرمز را انتخاب کنند. این عطر بی نظیر از عصاره گل های بهاری و گرم تهیه شده که رایحه آن به ترنج و مشک می زند. این عطر اغوا کننده است و برای مهمانی های شبانه بسیار مناسب خواهد بود. 

عطرهای بهاری ترند 1403/با این عطرها توی بهار لاکچری باش

  • عطر بهاری لالیک آمیتیس

این عطر بهاری از اسانس تمشک و توت گرفته شده که جوانی و طراوت را به رخ خواهد کشید. اگر عاشق رایحه میوه های ترش هستید، لالیک آمیتیس بهترین گزینه برای انتخاب است. رایحه های گل بهاری، چوب، گل بنفشه و یاس، بوی چرم و وانیل حتما هوش از سر شما و اطرافیانتان می برد. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.