۲۳۹۴۰۳
۱۵۸۹
۱۵۸۹

پسران در جلسه اول خواستگاری اینطور رفتار کنن

در جلسه اول خواستگاری بهتر است پسران سنگین و رسمی رفتار کنند. اول از همه بهتر است خانواده و دخترخانمی را برگزینید که از لحاظ فرهنگی به شما نزدیک تر باشد.

پسران در جلسه اول خواستگاری اینطور رفتار کنن

رفتار پسر در جلسه اول خواستگاری

در جلسه اول خواستگاری بهتر است پسران سنگین و رسمی رفتار کنند. اول از همه بهتر است خانواده و دخترخانمی را برگزینید که از لحاظ فرهنگی به شما نزدیک تر باشد. بعد از معارفه و قرار گذاشتن برای رفتن به خانه دختر، حتما زمان دقیق را رعایت کنید و خوش قول باشید. نه دیرتر و نه زودتر در محل حاضر شوید. حواستان باشد شما برای رفتن به یک رابطه باید به خانواده دختر احترام بگذارید و دست خالی نروید. یا یک جعبه شیرینی یا یک دسته گل یا هر دو را با هم ببرید. در ادامه با موارد بیشتری آشنا خواهید شد.

پسران در جلسه اول خواستگاری اینطور رفتار کنن

۱. آماده بودن برای معرفی کامل

اصلا قصد از برگزاری جلسه خواستگاری، معرفی خود به صورت کامل است. این که این کار را به بزرگتر فامیل خود مانند پدر یا مادر حواله دهید جدا پرهیز کنید. عزت نفس داشته باشید و خودتان را کامل معرفی کنید. بگذارید جسارت و اعتماد به نفس شما در این جلسه دیده شود. در این جلسه بهرت است از شغل، تحصیلات، سن، محل کار، محل زندگی، فعالیت های مورد نظر و کمی درباره برنامه های خود برای زندگی صحبت کنید. 

پسران در جلسه اول خواستگاری اینطور رفتار کنن

۲. احترام گذاشتن در جلسه خواستگاری

احترام گذاشتن هم در صحبت و هم در رفتار شما باید دیده شود. به عنوان مثال اجازه دهید صحبت دیگران تمام شود بعد شروع به حرف زدن کنید. اگر افرادی هستند که از شما بزرگترند و می خواهید با آن ها بروید اجازه دهید اول آن ها وارد یا خارج شوند و بنشینند و بلند شوند. 

پسران در جلسه اول خواستگاری اینطور رفتار کنن

۳. کار کردن بر روی زبان بدن

خودمانی بگوییم قرار است شما در این جلسه قضاوت شوید. پس داشتن بادی لنگویج یا زبان بدن مناسب بسیار مهم است. روی زبان بدن خود کار کنید. سعی نکنید مثل مجسمه بنشینید و اصلا سر و دستتان را تکان ندهید. یا حتی این که خیلی جنب و جوش داشته باشید. اول از همه صاف راه بروید و صاف بنشینید. مسائل مهم را با دست بیان کنید. دست به سینه نباشید و راحت بنشینید طوری که اضطراب نداشته باشید. زیاد زمین را نگاه نکنید و سعی کید دید اجتماعی داشته باشید. 

پسران در جلسه اول خواستگاری اینطور رفتار کنن

۴. داشتن برنامه برای صحبت کردن

قبل از رفتن به جلسه خواستگاری حتما روی حرف های خود تمرکز کنید. کم حرف بودن اصلا خوب نیست البته پرحرفی هم نکنید. نکات اصلی را که بید در این جلسه بازگو کنید را بگویید. صحبت های دقیق و صریح بگویید اصلا خجالت نکشید. درباره شرایط مالیف برنامه برای آینده، انتظارات خود از همسر و خانواده همسر و... نیز صحبت کنید. 

پسران در جلسه اول خواستگاری اینطور رفتار کنن

۵. سریع ابراز علاقه نکنید

اصلا ابراز علاقه کردن در جلسه اول خواستگاری پیش خانواده ها و حتی گفتگوی دو نفره جایز نیست. سعی کنید در اول جلسه منطقی برخورد کنید. البته مهربانی و عطوفت درونی خود را نشان دهید اما این که ابارز علاقه کنید اصلا درست نیست. بر احساسات خود غلبه کرده و با منطق و فکر باز گوینده و شنونده خوبی باشید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.