۲۴۰۰۷۸
۸۵۷
۸۵۷

۳ راهکار حرفه ای برای انتخاب بهترین مبل برای منزل

مبل فقط یک نمای ساده به محیط منزل شما نمی بخشد. بلکه یک وسیله ای عالی برای استراحت است. پس اگر می خواهید وسیله ای به اسم مبلمان تهیه کنید، حتما به راحتی آن توجه کنید. 

3 راهکار حرفه ای برای انتخاب بهترین مبل برای منزل

۳ راهکار حرفه ای برای انتخاب بهترین مبل برای منزل

مبل فقط یک نمای ساده به محیط منزل شما نمی بخشد. بلکه یک وسیله ای عالی برای استراحت است. پس اگر می خواهید وسیله ای به اسم مبلمان تهیه کنید، حتما به راحتی آن توجه کنید. از آن جایی که مبلمان وسیله مناسبی برای استراحت و نشیمنگاه هستند، پس بهتر است در انتخاب آن خیلی عجله نکنید. در ادامه می خواهیم با سه نکته اساسی که شما در خرید یک دست مبلمان عالی و راحت راهنمایی می کند، آشنا شویم. 

3 راهکار حرفه ای برای انتخاب بهترین مبل برای منزل

۱. مبلمان مناسب برای پذیرایی و جلوی تلویزیون

مبلمانی که انتخاب می کنید معمولا جلوی تلویزیون می گذارید. اگر می خواهید مبلمان خود را جلوی تلویزیون بگذارید، بهتر است به میزهایی هم که جلوی مبل ها می گذارید دقت کنید. اگر تعداد افراد خانواده زیاد است، خرید مبلمان بیشتر کمک شما می کند اما به شرطی که بتواند فضای کمتری را اشغال کند. اگر مکان تعبیه کردن مبلمان شما کوچک است، بهتر خواهد بود از مدل خمیده استفاده کنید. مبل های خمیده برای جلوی تلویزیون هم بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسند. 

3 راهکار حرفه ای برای انتخاب بهترین مبل برای منزل

۲. پارچه رومبلی جذاب 

اگر می خواهید یک مبل با رنگ های هارمونی داشته باشید، مدل هایی که ترکیبی از چند سبک هستند را انتخاب کنید. مشکلی ندارد اگر رنگ و طرح مدل مبلمان شما گسترده و زیاد و جذاب باشد. چرا که تنوع رنگ در مواردی که با محیط دکوراسیون شما هماهنگ باشد، جذاب و زیبا به نظر می رسد. البته سعی کنید پارچه هایی با طرح های بزرگ انتخاب نکنید. چرا که باعث می شود به مرور زمان کم کم از مد بیفتد. برای خانه های کوچک تر می توانید از پارچه مبلی زرق و برق دار و پرزی استفاده کنید. برای خانه های بزرگ تر پارچه مات و بدون پرز مناسب است. 

3 راهکار حرفه ای برای انتخاب بهترین مبل برای منزل

۳. ابعاد مناسب مبل برای خانه

برای خانه بهتر است یکی از مهم ترین عواملی که در نظر می گیرد، اندازه و ابعاد مبل است. اول از همه از لحاظ ارگونامیکی بهتر است مبلی انتخاب کنید راحت روی آن بنشینید. این مبل ها علاوه بر این که نشستن شما را راحت تر می کند، کمک می کند تا اندازه آن ها در کنج خانه و یا محل مناسب، راحت تر و جذاب تر به نظر برسد.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.