۲۴۰۱۲۹
۲۸۴۵
۲۸۴۵

۳ ایده دیزاین جذاب و دلربا برای اتاق خواب کوچک

اتاق خواب هر شخصی چه به صورت تکی باشد و چه شریکی، یک نقطه امن برای استراحت، تفریح و لذت بردن از لحظات است. پس چه بهتر که این محیط شگفت انگیز و زیبا را بتوان با دیزاین جذاب و اصولی، زیباتر هم کرد.

3 ایده دیزاین جذاب و دلربا برای اتاق خواب کوچک

۳ ایده دیزاین جذاب و دلربا برای اتاق خواب کوچک

اتاق خواب هر شخصی چه به صورت تکی باشد و چه شریکی، یک نقطه امن برای استراحت، تفریح و لذت بردن از لحظات است. پس چه بهتر که این محیط شگفت انگیز و زیبا را بتوان با دیزاین جذاب و اصولی، زیباتر هم کرد. اگر اتاق خواب شما کوچک بوده و ابعاد بزرگی ندارد، نگران نباشید. چرا که شما هم می توانید با توجه به ابعاد اتاق خود، بهترین دکوراسیون را ایجاد کنید. در ادامه با سه روش اساسی که اتاق خواب شما را از این رو به آن رو می کند، آشنا خواهیم شد. 

3 ایده دیزاین جذاب و دلربا برای اتاق خواب کوچک

۱. رنگ آمیزی جذاب و زیبا

هیچ چیزی مانند یک رنگ آمیزی هنری، جذاب، زیبا و شاد نمی تواند اتاق خواب شما را بزرگ نسان دهد. همچنین رنگ های جذاب و شاد علاوه بر بزرگ نشان دادن اتاق خواب، آن را به یک محل دلنشین با امنیت خاطر تبدیل می کند. سعی کنید از رنگ های روشن مانند سفید، سبز پاستیلی، صورتی پاستیلی، آبی آسمانی، کرم و... برای رنگ آمیزی دیوار‌ها و در و همچنین حتی در وسایل خود، استفاده نمایید. 

3 ایده دیزاین جذاب و دلربا برای اتاق خواب کوچک

۲. جای گذاری درست تخت خواب

مهم‌ ترین نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، تعبیه یا قرار دادن تخت خواب در یک گوشه مناسب است. در قدم اول بهتر است تختی تهیه کنید که جوابگوی نیاز شما باشد و نیازی به ابعاد بزرگتر تخت خواب نخواهید داشت. تخت خواب را در قسمتی بگذارید که در گوشه بوده و به دیوار بچسبد. هیچ وقت تخت خواب را در وسط اتاق خواب نگذارید. در انتخاب مدل جمع و جورتر و حتی رنگ تخت خواب هم دقت داشته باشید. 

3 ایده دیزاین جذاب و دلربا برای اتاق خواب کوچک

۳. استفاده از طرح های مینیمال

طرح های مینیمال و کوچک چه به صورت بصری و چه به صورت استفاده در وسایل، بهترین گزینه برای دکوراسیون اتاق خواب خواهد بود. هیچ وقت از وسایل تزئینی خیلی بزرگ یا بزرگ و بدون استفاده در اتاق خواب کوچک استفاده نکنید. اگر در اتاق خواب از کمد دیواری به جای کمد های بزرگ و قفسه ها استفاده کنید، اتاقتان بزرگتر و جذاب تر نمایش داده خواهد شد. 

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.