۲۴۰۸۶۴
۱۶۲۰
۱۶۲۰

۵ تم فوق العاده زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب کودک

اتاق خواب کودک باید علاوه بر این که یک محیط سرگرم کننده و جذاب برای بچه باشد، آرامش خواب او را نیز فراهم کند. یک اتاق خواب فرقی ندارد که برای کودک باشد یا بزرگسال، هر چه دکوراسیون جذاب تری داشته باشد انس گرفتن با آن محیط راحت تر خواهد بود. 

5 تم فوق العاده زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب کودک

۵ تم فوق العاده زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب کودک

اتاق خواب کودک باید علاوه بر این که یک محیط سرگرم کننده و جذاب برای بچه باشد، آرامش خواب او را نیز فراهم کند. یک اتاق خواب فرقی ندارد که برای کودک باشد یا بزرگسال، هر چه دکوراسیون جذاب تری داشته باشد انس گرفتن با آن محیط راحت تر خواهد بود. اتاق خواب کودک اگر متناسب با سن او طراحی شده باشد، چالش های والدین را نیز کمتر می کند. آن ها می توانند کودک خود را ساعت بیشتری در اتاق خوابش سرگرم کنند و به او احساس امنیت و آرامش در یک محیط دوست داشتنی را بدهند. در ادامه با برترین تم‌های زیبا برای اتاق خواب آشنا خواهید شد:

5 تم فوق العاده زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب کودک

۱. تم طبیعت

یکی از زیباترین و جذاب ترین تم برای دختر و پسر، تم طبیعت است. تم طبیعت بیشتر شبیه به جنگل سبز با حیوانات کارتونی و انیمیشنی است که بچه ها عاشق طرح آن هستند. در این تم از رنگ های جذاب و شاد سبز برای درخت و رنگ زیبا برای طبیعت استفاده می شود. این تم اتاق کودک را زیبا، خودمانی و حتی با رنگ سبز، شاد و پر انرژی نشان می دهد. 

5 تم فوق العاده زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب کودک

۲. تم سفید و پاستیلی

اگر می خواهید یک تم مدرن و زیبا برای اتاق خواب کودک خود بزنید، سفید و پاستیلی بهترین گزینه است. کافی است هر نوع طرح خود را با رنگ سفید و رنگ های شاد پاستیلی دیگر ترکیب کنید. اگر تخت کودک شما سفید و هنری است، رنگ های شا و پاستیلی در یک گوشه از اتاق، آن را زیبا می کند. 

5 تم فوق العاده زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب کودک

۳. تم پرندگان و جنگل

اگر می خواهید تم اتاق کودک خود را تا نوجوانی آن طراحی کتید، بهتر است از اشکال مختلف پرندگان و طرح جنگل و سرسبزی استفاده کنید. نه تنها کودک بلکه خود بزرگسالان هم از رنگ سبز و جذاب سرسبزی، انرژی می گیرند و خلق و خوی آن ها مثبت می شود. طرح پرندگان رنگارنگ می تواند برای اتاق خواب نیز زیبا و هنری باشد. 

5 تم فوق العاده زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب کودک

۴. تم نقشه جهان

یکی از تم های ترند شده که زیباترین طرح برای اتاق خواب کودک در نطر گرفته شده، طرح نقش جهان یا کشورهای مختلف و از جمله کشور ایران است. در یک گوشه از اتاق بر روی دیوار، می توانید تم نقشه جهان را طراحی کنید. در کنار آن می توانید از دکوری های اتاقی پرمعنا مانند چراغ خواب گوزنی و... استفاده کنید. 

5 تم فوق العاده زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب کودک

۵. تم میکی موس

تم میکی موس در بیشتر مواقع مورد علاقه دختران است. کودکان علاقه زبادی به طرح های کارتونی و دیزنی لند دارند. اگر می خواهید اتاق خواب دختر خود را یک تغییر اساسی بدهید، تم میکی موس زیبا بوده و طرفداران زیادی هم در بین کودکان دارد. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.