۲۴۱۰۶۴
۹۵
۹۵

خوشتیپ ترین آدم ها متولد این ماه ها هستن!/متولدین خوشتیپ و خوشپوش

خوشتیپ ترین متولدین هر ماه عبارت هستند از: مردادی ها... اردیبهشتی ها... مهرماهی ها... فروردینی ها... بهمن ماهی... خردادی ها... و....

خوشتیپ ترین آدم ها متولد این ماه ها هستن!/متولدین خوشتیپ و خوشپوش

خوشتیپ ترین آدم ها متولد این ماه ها هستن!/متولدین خوشتیپ و خوشپوش

خوشتیپ بودن و خوش لباس بودن، مربوط به سلیقه افراد می شود. از طرفی هم متولدین چند ماه نسبت به سایرین، سلیقه متفاوت تر و منحصر به فردی نسبت به پوشیدن و استایل خود دارند‌. برخی از افراد حتی اگر لباس راحتی هم بپوشند، باز خوشتیپ و جذاب به نظر می رسند. این عامل می تواند به دلیل کاریزماتیک بودن و انرژی باشد که ماه تولد آن ها دارد. در ادامه به ترتیب با ماه های تولد خوش سلیقه و خوش استایل، آشنا خواهید شد. 

خوشتیپ ترین آدم ها متولد این ماه ها هستن!/متولدین خوشتیپ و خوشپوش

۱. مرداد ماهی ها

مرداد ماهی ها در سلیقه و استایل تک هستند و حتی ساده ترین لباس ها و اکسسوری ها را به زیبایی استفاده می کنند. اصلا انگار که هر چیزی بر تن آن ها می نشیند و جذابیتشان را چند برابر می کند. البته آن ها هیچ باکی از پوشیدن لباس های نفیس ندارند و استایلشان اکثرا کلاسیک و لوکس است. 

۲. اردیبهشتی ماهی ها

اردیبهشت ماهی هزینه زیادی برای ظاهر و لباس خود پرداخت می کند. به همین دلیل ممکن است لباس و وسایل فشن و به روزی در کمد آن ها ببینید. آن ها تیپ به روز و کلاسیک را می پسند و به مد و رعایت رنگ و ترکیب، اهمیت زیادی می دهند. البته به دنبال تعریف و تمجید هم هستند. 

۳. مهر ماهی ها

اگر یک مهر ماهی ساده ترین و پیش پا افتاده ترین لباس ها را هم بپوشد، باز خوش لباس و جذاب به نظر می رسند. مهارت آن ها در انتخاب لباس و ترکیب رنگ بسیار زیاد است و می توانند یک مشاوره لباس حرفه ای باشند. 

خوشتیپ ترین آدم ها متولد این ماه ها هستن!/متولدین خوشتیپ و خوشپوش

۴. فروردین ماهی ها

متولدین فروردین با این که همیشه به دنبال مد قدیم و راحت هستند، اما باز تیپ برجسته ای دارند. شاید زیاد به دنبال مد جدید و ترند نباشند و لباس های آن ها اصیل و قدیمی باشد، با این حال همیشه خوشتیپ به نظر می رسند. راحت بودن در پوشش، آن ها را متمایز کرده است. 

۵. بهمن ماهی ها

بهمنی ها با این که به دنبال لباس های ساده و در عین حال تیره هستند، اما زیباترین آن ها را انتخاب می کنند. آن ها ترجیح می دهند که شیک، جذاب و باوقار به نظر برسند. معمولا به دنبال مد نیستند با این حال همیشه زیبا می درخشند. 

۶. خرداد ماهی ها

خردادی ها رتبه ششم را در خوشتیپی و زیبایی دارند. تنها متولدینی که هیچ زیاده روی در تیپ زدن و پوشیدن نمی کنند، همین خرداد ماهی ها هستند. با این حال ناگهان ممکن است آن ها را با لباس های جیغ و عجیب ببینید. اما اکثرا ساده پوش بوده و معمولا اعتقادی هم به استفاده از اکسسوری ندارند. 

خوشتیپ ترین آدم ها متولد این ماه ها هستن!/متولدین خوشتیپ و خوشپوش

۷. اسفند ماهی ها

اسفند ماهی ها هیچ سخت گیری بر روی خریدن لباس ندارند. آن ها معتقدند که زیبایی و هنر باید در سادگی باشد. معمولا تا به اولین مغازه برسند سریع لباس خود را انتخاب کرده و هر چیزی را که بخرند، مطمئن هستند به آن ها می آید و زیاد سخت گیری نمی کنند. 

۸. آبان ماهی ها

آبان ماهی ها به دنبال آن هستند که خوش لباسی را از سلبریتی ها ایده بگیرند. با این حال نه برای آن زمانی می گذارند و نه خرجی برای لباس های متنوع می کنند. حتی مد را هم برای خرید لباس در نظر نمی گیرند به همین دلیل ممکن است تیپ آن ها همیشه ساده و معمولی به نظر برسد. 

۹. شهریور ماهی ها

متولدین شهریور به پوشیدن لباس های درهم برهم عادت دارند! ممکن است به یک جشن دعوت شوند و لباسی ساده بپوشند. در حالی که برای دورهمی ساده، شیک ترین لباس را به صورت جیغ و عجیب و غریب انتخاب کنند. 

خوشتیپ ترین آدم ها متولد این ماه ها هستن!/متولدین خوشتیپ و خوشپوش

۱۰. تیر ماهی ها

تیر ماهی ها علاقه به پوشیدن لباس های تکراری دارند. معمولا از اکسسوری های زیاد و نامتعارف استفاده می کنند تا حواس بقیه را به لباس های خود پرت نکنند. در حالی که اشتباه می کنند. آن ها لباس پوشیدن و تیپ زدن را ساده می گیرند. 

۱۱. دی ماهی ها

متولدین دی ماهی همیشه هزینه زیادی برای لباس پوشیدن صرف‌می کنند، اما انتخاب آن ها همیشه خوب و درجه یک نخواهد بود. آن ها اگر حوصله داشته باشند لباس های خوب می پوشند و اگر بی حوصله باشند، ساده ترین لباس هایشان را خواهند پوشید. به همین دلیل است رتبه آن ها به ۱۱ می رسد. 

۱۲. آذر ماهی ها

متولدین آذر دوست دارند خوش لباس به نظر بریند، اما هیچ اهمیتی به مدل لباس های خود نمی دهند. آن ها هیچ اهمیتی به مد و لباس نمی دهند و اعتقادی به زیبایی ظاهری ندارند‌. 

خوشتیپ ترین آدم ها متولد این ماه ها هستن!/متولدین خوشتیپ و خوشپوش

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.