۲۴۱۴۰۷
۴۳
۴۳

معرفی خوشبوترین ادکلن مردانه باقیمت مناسب ۱۵ عطر فوق العاده

انتخاب عطر مناسب برای آقایان میتواند تاثیر بسزایی در اعتماد به نفس، جذابیت و حتی موفقیت آن‌ها در کار و روابط اجتماعی داشته باشد. لذا در این مقاله قصد داریم ۱۵ مورد از خوشبوترین ادکلن مردانه با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم.

انتخاب عطر مناسب برای آقایان میتواند تاثیر بسزایی در اعتماد به نفس، جذابیت و حتی موفقیت آن‌ها در کار و روابط اجتماعی داشته باشد. لذا در این مقاله قصد داریم ۱۵ مورد از خوشبوترین ادکلن مردانه با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم.

معرفی خوشبوترین ادکلن مردانه باقیمت مناسب 15 عطر فوق العاده

معرفی بهترین ادکلن های مردانه دنیا با قیمت مناسب

در این جا چند مورد از بهترین و خوش بو‌ترین عطرهای مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد:

1. جگوار کلاسیک بلک:

این عطر با رایحه خنک و تلخ خود، در گروه بویایی شرقی سرخس گون‌ها قرار می‌گیرد و برای استفاده در فصول گرم سال ایده آل است. این عطر که جز خوش بو ترین ادکلن‌های مردانه با ماندگاری بالا است، با حجم ۱۰۰ میلی لیتر، ماندگاری و پراکندگی متوسط دارد. برای خرید اینترنتی عطر تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بهترین فروشگاه اینترنتی را معرفی کنیم.

2. ماین پورهوم:

ادکلن ماین پورهوم از برند مارک جوزف عطری مردانه با طبع ملایم و تند و گروه بویایی چوبی تند است. این ادو پرفیوم 100 میلی لیتری با ماندگاری متوسط، برای استفاده در تمام فصول سال مناسب است. اگر به دنبال عطری هستید که در عین حال که ملایم باشد، کمی هم تندی داشته باشد، ماین پورهوم می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

3. اسپلندور بلک:

این ادکلن، با رایحه خنک و شیرین، عطری دلنشین و جذاب برای مردان در فصول گرم سال است. این ادو پرفیوم 100 میلی لیتری با طبع معطر، از ماندگاری و پراکندگی مطلوبی برخوردار بوده و برای استفاده روزمره انتخابی مناسب خواهد بود.

4. دیویدوف زینو:

عطر ادکلن دیویدوف زینو با رایحه گرم و تلخ خود، عطری ایده آل برای مردان شیک پوش در فصول سرد سال است. این عطر با حجم 125 میل و در دسته ادو تویلت، از گروه بویایی چوبی شرقی بوده و ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی دارد.

معرفی خوشبوترین ادکلن مردانه باقیمت مناسب 15 عطر فوق العاده

5. اجمل شادو آبی:

 ادکلن گرم و تلخ اجمل شادو آبی مردانه ، عطری ایده آل برای فصول سرد سال است. این عطر با طبع گرم و گروه بویایی چوبی، رایحه ای ماندگار و با پراکندگی بالا دارد و برای مردان شیک پوش و خاص گزینه ای منحصر به فرد محسوب میشود. شادو آبی با حجم 75 میل به عنوان یک ادو پرفیوم، عطری غلیظ و ماندگار است که در بطری شیشه ای شیک خود عرضه می شود.

6. لالیک انکر نویر:

عطر ادکلن لالیک انکر نویر-مشکی مردانه-Lalique Encre Noire عطری است با رایحه گرم و تلخ. این عطر در سال ۲۰۰۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد .عطر ادکلن لالیک انکر نویر-مشکی-Lalique Encre Noire عطری است مردانه و جذاب.

7. دیویدوف کول واتر:

این عطر ادکلن را می‌توان یکی از خوش بو ترین و پرطرفدار ترین ادکلن مردانه دانست که با رایحه خنک و تند و طبع معطر دریایی، حس نسیمی خنک از اقیانوس را به همراه دارد. این عطر مردانه که در حجم 125 میل عرضه میشود، با ماندگاری و پراکندگی متوسط، برای استفاده در فصول گرم سال ایده آل است.

8. بالدسارینی دل مار:

این ادکلن با رایحه خنک و تند و گروه بویایی چوبی تند، انتخابی ایده آل برای مردان در فصول گرم سال است. این عطر 90 میلی لیتری، با طبع خنک و تند خود، حس شادابی و طراوت را به شما هدیه میدهد. دل مار با رایحه های چوبی خود، بوی ادویه و کهربا را به وضوح به مشام میرساند و ماندگاری و پراکندگی متوسط دارد.

9. دانهیل آبی-دیزایر بلو:

دانهیل آبی-دیزایر بلو یکی از خوشبوترین ادکلن های مردانه اصل است که با رایحه خنک و ترش خود و پخش بوی متوسط، طراوت و شادابی را در روزهای گرم به ارمغان می‌آورد. این عطر با حجم 100 میلی لیتر، در گروه بویایی معطر سبز قرار می‌گیرد و با طبع ملایم و ترش خود، برای استفاده آقایان در فصول گرم سال مناسب است.

معرفی خوشبوترین ادکلن مردانه باقیمت مناسب 15 عطر فوق العاده

10. بروج پرلادور:

عطر ادکلن بروج پرلادور با 85 میل حجم و طبع معتدل، در گروه بویایی رایحه های شرقی قرار می‌گیرد. این عطر که به عنوان ادو پرفیوم برای خانم ها و آقایان در نظر گرفته شده، برای استفاده در فصول معتدل سال ایده آل است. از جمله ویژگی های بارز این عطر می‌توان به ماندگاری بالای آن اشاره کرد.

11. ورساچه پورهوم:

احتمالا ورساچه پورهوم، به عنوان نام خوش بو ترین ادکلن مردانه به گوشتان خورده است. این ادکلن از برند ایتالیایی ورساچه است که با طبع ملایم و خنک خود، برای استفاده درفصول گرم سال بسیار مناسب است. ورساچه پورهوم با رایحه معطر گونه‌های سرخسی و ترکیبی از نت های مرکباتی، گل ها، گیاهان و چوب، عطری  جذاب را برای آقایان به ارمغان می‌آورد. این عطر در حجم 100 میلی لیتری و به عنوان ادو تویلت عرضه میشود و از نظر ماندگاری و پراکندگی در سطح متوسط قرار دارد.

12. مونت بلنک لجند:

محصول سال ۲۰۱۱ میلادی بوده و توسط عطاری مستعد و مطرح به نام اولیویه پسکاکس ساخته شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار دلنشین و معتدل آن می باشد و در دسته عطر های معطر فوژه قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، اسطوخودوس ، به لیمو، آناناس ، رز ، کومارین ، خزه درخت بلوط ، شمعدانی ، سیب سرخ ، خشکبار ، دانه تونکا ، چوب صندل سفید اشاره کرد.

معرفی خوشبوترین ادکلن مردانه باقیمت مناسب 15 عطر فوق العاده

13. مانسرا رد توباکو:

مانسرا رد توباکو، عطری با طبع گرم و گروه بویایی چوبی ادویه‌ای، انتخابی مناسب هم برای خانم ها و هم آقایان در فصول سرد سال است. این ادو پرفیوم 120 میلی لیتری، با ماندگاری و پراکندگی بالا، رایحه ای خاص و منحصر به فرد را به شما هدیه می‌دهد. اگر به دنبال عطری هستید که در عین گرمی، حس قدرت و اعتماد به نفس را نیز در شما القا کند، مانسرا رد توباکو می‌تواند گزینه ای ایده آل باشد.

14. دیور هوم اینتنس:

دیور هوم اینتنس، عطری گرم و تلخ از گروه بویایی چوبی گلی مُشکی، انتخابی شیک و خاص برای مردان در فصل های پاییز، زمستان و بهار است. دیور هوم اینتنس با رایحه چوبی و گلی خود، اعتماد به نفس را در شما تداعی می‌کند و در عین حال، با بوی مشک، حس لطافت را به شما می‌بخشد. این عطر برای مناسبات خاص و مهمانی‌های شبانه گزینه‌ای بسیار مناسب است و ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد.

15.جیوانچی زریوس روژ:

این ادکلن، عطری دلنشین از گروه بویایی شرقی سرخس گون ها است که در شیشه ای 100 میلی لیتری به بازار عرضه شده است. این عطر گرم و تند، با طبع قوی و ماندگاری بالا، انتخابی ایده آل برای فصول سرد سال، به ویژه زمستان است. همچنین با رایحه های غالب چرم، دارچین، فلفل و نعناع، عطری قدرتمند و مردانه را به ارمغان می‌آورد و با پراکندگی عالی، در هر جمعی نظرها را به خود جلب می‌کند.

نتیجه گیری

سعی کردیم در این مقاله بهترین ادکلن های ارزان قیمت مردانه را معرفی کنیم. اما علاوه بر موارد ذکر شده، برندهای معتبر دیگری نیز در زمینه‌ی تولید جدیدترین، خوشبوترین و پرطرفدارترین ادکلن مردانه مردانه فعالیت می‌کنند که با کمی جستجو و تحقیق در زمینه قیمت خوش بو ترین ادکلن مردانه میتوانید عطر دلخواه خود را با قیمتی مقرون به صرفه پیدا کنید. فروشگاه اینترنتی روشا بیوتی با ارائه طیف گسترده‌ای از عطرهای  اورجینال آماده‌ی خدمت به شما عزیزان می‌باشد.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.