۲۴۱۷۱۹
۵
۵

۶ فرمول جادویی برای رنگ موی شکلاتی؛ با این رنگ موی خاص دلبری کنید

رنگ موی شکلاتی از پرطرفدارترین رنگ موها در بین خانم‌هاست که محبوبیت خود را در هر دوره و تاریخی حفظ کرده است. اگر دلیل این محبوبیت را نمی‌دانید، باید بگوییم که این رنگ مو در کنار زیبایی فوق‌العاده‌ای که برای چهره به ارمغان می‌آورد، رنگی برای تمام سنین است؛ بنابراین فرقی نمی‌کند بیست‌ساله هستید یا شصت‌ساله. این رنگ مو، رضایتتان را به‌خوبی جلب خواهد کرد.

6 فرمول جادویی برای رنگ موی شکلاتی؛ با این رنگ موی خاص دلبری کنید

رنگ موی شکلاتی از پرطرفدارترین رنگ موها در بین خانم‌هاست که محبوبیت خود را در هر دوره و تاریخی حفظ کرده است. اگر دلیل این محبوبیت را نمی‌دانید، باید بگوییم که این رنگ مو در کنار زیبایی فوق‌العاده‌ای که برای چهره به ارمغان می‌آورد، رنگی برای تمام سنین است؛ بنابراین فرقی نمی‌کند بیست‌ساله هستید یا شصت‌ساله. این رنگ مو، رضایتتان را به‌خوبی جلب خواهد کرد. 

6 فرمول جادویی برای رنگ موی شکلاتی؛ با این رنگ موی خاص دلبری کنید

 

رنگ موی شکلاتی چه رنگی است؟

همان‌طور که از نام این رنگ مشخص است، رنگ قهوه‌ای یا شکلاتی، اساس این رنگ را تشکیل می‌دهد؛ اما مقداری تناژ قرمز هم در این ترکیب وجود دارد. قرمزی موجود در این رنگ مو، آن را به رنگ مویی گرم تبدیل کرده است؛ اما اگر مایلید انواع رنگ موی شکلاتی را با طیف سرد تجربه کنید، کافی‌ست مقداری رنگ دودی یا زیتونی را به ترکیب رنگ موی خود اضافه کنید. 

انواع رنگ موی شکلاتی

اگر فکر می‌کنید که با استفاده از رنگ شکلاتی، موهایی با رنگ قهوه‌ای تیره دریافت می‌کنید، سخت در اشتباه هستید؛ این رنگ مو از وسیع‌ترین طیف رنگی برخوردار است. بنابراین صاحب هر سلیقه و خصوصیت ظاهری که هستید، با یکبار تجربه‌کردن این رنگ مو از طرفداران پروپاقرص انواع رنگ موی شکلاتی خواهید شد. 

فرمول رنگ موی شکلاتی چیست؟

برای انواع رنگ موی شکلاتی، لیست متنوعی از فرمول‌ها وجود دارد. برای استفاده از هر فرمول ابتدا باید دو سوال مهم را پاسخ داده باشید؛

اول این‌که چه طیفی از رنگ موی شکلاتی مورد انتظار شماست؟ تیره یا روشن؟
دوم این‌که آیا موهای شما قبلا رنگ شده است یا نه؟

پاسخ‌های متفاوت به این دو سوال، نیازمند بهره‌گیری از فرمول‌های مختلف رنگ موی شکلاتی‌ست.

رنگ موی خوشرنگ بدون دکلره

معمولا آسان‌ترین و بی‌دردسرترین راه برای رنگ‌کردن موها، دکلره‌کردن موهاست. دکلره آسان‌ترین راه است؛ اما آسیب‌های بعد از آن، حلاوت و شیرینی این سادگی را از بین می‌برد. نقش اصلی دکلره، حذف رنگدانه‌های مزاحم مو برای قرارگرفتن درست رنگ مو روی سر است.

به عبارت دقیق‌تر، زمانی که شما رنگ شکلاتی را روی موهای دکلره قرار می‌دهید، خیالتان راحت است که به همان رنگ موی دلخواهتان خواهید رسید. اما آسیب‌دیدن بافت مو، سست‌شدن ریشه مو و شکسته‌شدن ساقه مو از جمله نگرانی‌های خانم‌ها بعد از دکلره‌کردن موهاست که کاملا هم درست است. 


بیشتر بخوانید: اهمیت و چگونگی مراقبت از مو در تابستان 


6 فرمول جادویی برای رنگ موی شکلاتی؛ با این رنگ موی خاص دلبری کنید

برای حذف رنگدانه‌های مزاحم مو، راه‌های دیگری هم غیر از دکلره‌کردن وجود دارد. شما می‌توانید با انتخاب اکسیدان مناسب و رنگ‌ موهایی بدون نیاز به دکلره، رنگی چشم‌نواز در طیف وسیعی از انواع رنگ موی شکلاتی را تجربه کنید.

رنگ موی شکلاتی بدون دکلره

اگرچه ترکیب رنگ موی شکلاتی با دکلره، زیبایی خیره‌کننده‌ای را به موها می‌بخشد و محدودیت‌ها را برای داشتن هر نوع رنگ مویی در طیف شکلاتی از جلوی پای شما برمی‌دارد، اما زیبایی این رنگ مو تنها به ترکیب رنگ موی شکلاتی با دکلره محدود نمی‌شود.

شما با داشتن موهایی طبیعی و رنگ‌نشده هم می‌توانید لذت تجربه انواع رنگ موی شکلاتی را به خود هدیه دهید. اگر در ادامه با ما همراه باشید، فهرست کاملی از فرمول‌های انواع رنگ شکلاتی را بدون استفاده از دکلره در اختیار خواهید داشت.

1. رنگ موی شکلاتی تیره

برای داشتن موهایی با رنگ شکلاتی تیره، رنگ شکلاتی شماره ۴ و ۶ را با مقداری واریاسیون بنفش و اکسیدان شماره ۲ ترکیب کنید. برای رسیدن به این ترکیب رنگ، هیچ ‌نیازی به دکلره‌کردن موها وجود ندارد.

2. رنگ موی قهوه‌ای شکلاتی

برای رسیدن به رنگ قهوه‌ای شکلاتی بدون دکلره کافی‌ست ترکیبی از رنگ شکلاتی شماره ۶، رنگ دودی پایه ۷ و رنگ زیتونی پایه ۷ را ترکیب و در ادامه مقداری واریاسیون بنفش و اکسیدان شماره ۲ را به این ترکیب اضافه کنید.

3. رنگ موی شکلاتی فندقی

رنگ شکلاتی پایه ۷ را مقدار بسیار کمی از رنگ موی فندقی پایه ۶ و رنگ موی طبیعی پایه ۷ را با هم ترکیب و با افزودن واریاسیون بنفش و آبی و اکسیدان شماره ۲ رنگی با طیف شکلاتی فندقی بدون نیاز به دکلره را روی موهای خود تجربه کنید.

4. ترکیب رنگ موی شکلاتی دودی

فراهم‌کردن ترکیبی از رنگ شکلاتی پایه ۶، رنگ موی دودی پایه ۷، رنگ موی زیتونی پایه ۷، مقداری واریاسیون بنفش و آبی و اکسیدان شماره ۲ شما را به رنگ موی شکلاتی دودی بدون دکلره می‌رساند.

6 فرمول جادویی برای رنگ موی شکلاتی؛ با این رنگ موی خاص دلبری کنید

5. رنگ موی شکلاتی متوسط

ترکیبی از رنگ شکلاتی متوسط با مقدار کمی از رنگ‌های دودی شماره ۶، دودی شماره ۷، رنگ موی طبیعی شماره ۶، واریاسیون نقره‌ای و اکسیدان شماره ۲ بهترین فرمول برای رسیدن به رنگ شکلاتی متوسط بدون دکلره است.

6. رنگ موی شکلاتی کاکائویی

یکی از انواع رنگ موی شکلاتی، رنگ شکلاتی کاکائویی‌‌ست که فرمول آن برای موهای رنگ‌نشده ترکیبی از رنگ کاکائویی شماره ۷، رنگ شکلاتی شماره ۷، رنگ دودی شماره ۷، واریاسیون بنفش و آبی و اکسیدان شماره ۲ است.

برای داشتن رنگ موی شکلاتی روشن ناگزیر به دکلره‌کردن موها هستید. برای بهره‌مندی از ترکیب رنگ موی شکلاتی با دکلره لازم است قبل از آن موها را به پایه ۸ برسانید و سپس ترکیبی از رنگ دودی شماره ۸، رنگ بژ روشن، رنگ شکلاتی متوسط، رنگ طبیعی شماره ۸، مقدار لازم از کسیدان شماره ۱ و میزان کمی از واریاسیون نقره‎‌‎ای را روی موهای‌ خود قرار دهید. برای رسیدن به رنگ شکلاتی روشن به زمانی حدود ۳۵ تا ۴۰ دقیقه نیاز دارید.

رنگ موی شکلاتی تیره به چه پوستی میاد؟

یکی دیگر از دلایل محبوبیت رنگ موی شکلاتی متناسب‌بودن آن با هر رنگ پوستی ا‌ست. اگر صاحب پوستی سفید هستید، رنگ شکلاتی که در میان رنگ‌ها، رنگی گرم به حساب می‌آید، شما را از انتخابتان پشیمان نخواهد کرد؛ اما اگر پوستتان کمی سبزه یا جوگندمی‌ست، لازم است دستی در فرمول‌های رنگ ببرید و با یک ترکیب جانانه از رنگ‌ها، از زیبایی و جذابیت این رنگ مو بهره‌مند شوید.

 

 

منبع: چی بپوشم

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.