۲۴۱۸۹۶
۴۵۷۲۳
۴۵۷۲۳

۶ مدل مانتو کتی مشکی جدید | با این کت ها شیک پوش ترین خانم مهمانی باشید

در این موضوع که یکی از مهم ترین بخش های کمد لباس خانم های ایرانی را مانتو تشکیل می دهد، هیچ شکی نیست. علت این موضوع کاملا مشخص است. خانم ها در بسیاری از مکان ها و برای ساخت بسیاری از استایل ها، نیازمند مانتو هستند. به همین دلیل دوست دارند انواع مدل مانتو را در کمد لباس خود داشته باشند.

6 مدل مانتو کتی مشکی جدید | با این کت ها شیک پوش ترین خانم مهمانی باشید

در این موضوع که یکی از مهم ترین بخش های کمد لباس خانم های ایرانی را مانتو تشکیل می دهد، هیچ شکی نیست. علت این موضوع کاملا مشخص است. خانم ها در بسیاری از مکان ها و برای ساخت بسیاری از استایل ها، نیازمند مانتو هستند. به همین دلیل دوست دارند انواع مدل مانتو را در کمد لباس خود داشته باشند. 

بسته به سلیقه هر شخص، مانتوهای انتخابی او متفاوت است. با این حال بعضی از مانتوها در نظر همه خانم ها زیبا بوده و حضور یکی از آن ها در بین لباس هایشان ضروری است. به عنوان مثال کمتر کسی را می توان پیدا کرد که به مانتو کتی مشکی علاقه نداشته باشد. قطعا شمایی که این متن را می خوانید نیز از این قاعده مستثنی نیستید. به همین خاطر قصد داریم تا در ادامه مطلب انواع مدل مانتو کتی مشکی جدید را با هم بررسی کنیم.

زیباترین مدل مانتو کتی مشکی کدام است؟

همانطور که متوجه شدید مانتو کتی مشکی یکی از واجبات کمد لباس خانم ها است. شما می تواند با انواع مانتو کتی مشکی استایل های مختلف را برای خود فراهم کنید. به خوبی می دانید که روزانه عبارت های زیادی در زمینه مد و فشن در اینترنت سرچ می شود. یکی از عباراتی که به فراوانی در این زمینه جستجو می شود این است که زیباترین مدل مانتو کتی مشکی کدام است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله زیباترین مدل مانتوهای کتی مشکی که می توانید برای خود فراهم کنید را گردآوردی کنیم. 

ترکیب پارچه ها با یکدیگر

داشتن یک استایل متفاوت نیاز به انجام کارهای متفاوت دارد. شما نمی توانید با پیروی از یک سری الگوی تکراری انتظار داشته باشید که نتیجه منحصر به فرد و خاصی دریافت کنید. یکی از چیزهایی که به شما برای داشتن یک مدل مانتو کتی مشکی خاص و جذاب کمک می کند، داشتن جسارت و خلاقیت است. این دو پارامتر در کنار هم به شما کمک می کنند تا با استفاده از تکنیک های مختلف بتوانید استایل ها و آیتم های متفاوتی را برای خود رقم بزنید. یکی از تکنیک های مهم و کاربردی در خیاطی و طراحی لباس، تکنیک ترکیب پارچه ها با یکدیگر است. اگر بتوانید از دو پارچه در کنار یکدیگر استفاده کنید، دست شما در طراحی لباس نیز بازتر خواهد بود. دو پارچه در کنار هم می توانند طراحی یک مدل مانتو کتی مشکی را بهتر و مشخص تر جلوه بدهند.  


بیشتر بخوانید: این مانتوهای کرپ تابستانی هر خانمی را خوشتیپ می کند 


6 مدل مانتو کتی مشکی جدید | با این کت ها شیک پوش ترین خانم مهمانی باشید

در نظر داشته باشید که پارچه های انتخابی شما بهتر است از لحاظ ایستایی و استحکام مشابه یکدیگر باشند. همانطور که می دانید مدل مانتو کتی مشکی حالت رسمی دارد. به همین دلیل بهتر است از دو پارچه آهاردار در کنار هم استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی هایی که باید حتما مد نظر داشته باشید، چروک پذیری کم هر دو پارچه است. از جمله پارچه های آهاردار با چروک پذیری کم می توان به پارچه کرپ کنزو، پارچه کرپ مازراتی و پارچه فاستونی اشاره کرد. این پارچه ها به خوبی با یکدیگر هماهنگ شده و می توانند برای شما یک استایل رسمی و جذاب را فراهم کنند.

مدل مانتو کتی مشکی با آستین های خاص

یکی از قسمت هایی که تاثیر بسیار زیادی در زیباتر دیده شدن مانتو شما دارد، آستین های آن است. تاثیری که آستین ها در زیباتر دیده شدن مانتو کتی مشکی شما دارد، غیرقابل انکار است. از جمله زیباترین مدل آستین هایی که می توانید از آن در مانتو کتی خود استفاده کنید، آستین پفکی است. آستین پفکی باعث زیباتر به نظر رسیدن مانتو شما می شود. حالت فانتزی و جذاب این مدل آستین می تواند جذابیت مدل مانتو کتی مشکی شما را چندین برابر کند. از دیگر مدل آستین هایی که این روزها طرفداران زیادی دارد، مدل آستین پاپیون دار است.

6 مدل مانتو کتی مشکی جدید | با این کت ها شیک پوش ترین خانم مهمانی باشید

اگر به دنبال یک مانتو کتی کژوال هستید، می توانید از مدل آستین پاپیون دار برای مانتو کتی خود استفاده کنید. اگر به دنبال یک مدل مانتو کتی مشکی کژوال و درعین حال جذاب هستید، بهتر است تمرکز خود را بر روی پارچه آن بگذارید. یکی از بهترین پارچه ها که می تواند استایل شما را سکه دار کند، پارچه ژاکارد است. پارچه ژاکارد جذابیت بی نظیری دارد که آن را به یک پارچه منحصر به فرد تبدیل می کند. این پارچه آهار مناسب برای دوخت آستین های پفکی را نیز دارد. به همین دلیل می تواند آستین های مانتوی شما را به زیبایی هرچه تمام تر نشان دهد. بسته به سلیقه خود می توانید از پارچه های آهاردار دیگر به عنوان پارچه مکمل استفاده کنید.

مدل مانتو کتی مشکی با خرجکار

از دیگر تکنیک هایی که می تواند زیبایی مدل مانتو کتی مشکی شما را بیشتر کند، استفاده از خرجکار است. خرجکار می تواند همان نوارها و ریشه های تزئینی باشد که در خرازی ها وجود دارد. از این نوارها می توانید در وسط درزهای مانتو یا در یقه آن استفاده کنید. استفاده از این تکنیک ها شاید ساده به نظر برسد اما می تواند مانتو کتی شما را زیباتر کرده و به عبارتی استایل شما را سکه دار کند. در نظر داشته باشید که هنگام استفاده از این نوارهای تزئینی زیاده روی نکنید. استفاده بیش از اندازه و زیاده از حد می تواند باعث نامرتب به نظر رسیدن استایل شما بشود.

6 مدل مانتو کتی مشکی جدید | با این کت ها شیک پوش ترین خانم مهمانی باشید

اگر قصد استفاده از این خرجکارها را بر روی مانتو کتی خود دارید، حتما از میان پارچه های محکم، پارچه خود را انتخاب کنید. پارچه هایی که استحکام کمی دارند به محض دوختن این نوارها حالت اولیه خود را از دست می دهند. از جمله بهترین پارچه ها برای دوخت مدل مانتو کتی مشکی با نوارهای تزئینی می توان به زیر مجموعه های کرپ اشاره کرد. اگر قصد دارید از مدل مانتو کتی مشکی خود در روزهای گرم تابستان بهره ببرید، پارچه کرپ باربی برای شما است. پارچه کرپ کنزو نسبت به کرپ باربی ضخامت بیشتری داشته و برای استفاده در روزهای خنک پاییز مناسب تر است. پارچه کرپ کنزو برای مراسم های رسمی و پارچه کرپ باربی برای مهمانی های خودمانی گزینه بهتری محسوب می شوند.

مدل مانتو کتی مشکی با نواردوزی

برای زیبا به نظر رسیدن استایلتان همیشه نیازی به مدل های عجیب و غریب ندارید. شما می توانید با استفاده از نوارهای باریک و تزئینی ظاهر مدل مانتو کتی مشکی خود را متحول کنید. مدل نوارهای زیادی در بازار وجود دارد. به همین دلیل دست شما در انتخاب شکل و مدل آن کاملا باز است. بسته به سلیقه خود می توانید از مغزی دوزی در قسمت یقه، آستین ها و جلوی لباس خود بهره ببرید.

6 مدل مانتو کتی مشکی جدید | با این کت ها شیک پوش ترین خانم مهمانی باشید

وزن و اندازه نوارهای موجود در بازار متفاوت است. با این حال توصیه می شود به جای استفاده از پارچه های ریزش دار به سراغ پارچه های محکم بروید. از جمله بهترین پارچه ها برای دوخت این مدل مانتو کتی مشکی پارچه هایی مثل پارچه ژاکارد، پارچه کرپ و پارچه ساتن است. اما پارچه ژاکارد یک سر و گردن از دیگر پارچه ها بالاتر بوده و ظاهر آن لوکس تر است. پارچه ژاکارد استحکام و آهار لازم برای دوخت انواع نواردوزی ها را دارد. در نظر داشته باشید که در زمان انتخاب مغزی مانتو خود بهتر است رنگ نوار خود را با پارچه متفاوت انتخاب کنید. با این کار جلوه نواردوزی مانتو شما بیشتر می شود.

مدل مانتو کتی مشکی جدید و ترندی

اگر اخیرا شبکه های مجازی و کالکش برندهای برتر دنیای را چک کرده باشید به خوبی می دانید که این روزهای آیتم هایی که در آن ها از اکسسوری و زیورآلات زیادی استفاده شده باشد، طرفداران زیادی را به سمت خود جلب می کنند. به خوبی می دانید که اکسسوری های زیادی در بازار برای تزئین لباس های مختلف وجود دارند. بسته به سلیقه خود می توانید از انواع آن ها در مدل مانتو کتی مشکی خود استفاده کنید. به این ترتیب به عنوان یک خانم شیک پوش می توانید مدل مانتو کتی خود را در چشم مخاطبتان جذاب تر جلوه بدهید.

6 مدل مانتو کتی مشکی جدید | با این کت ها شیک پوش ترین خانم مهمانی باشید

زمانی که می خواهید از اکسسوری های زیاد بر روی مدل مانتو کتی مشکی خود استفاده کنید، احتمالا این نگرانی برای شما ایجاد شود که پارچه کت شما به سرعت دچار پارگی یا خرابی خواهد شد. به همین دلیل باید به سراغ پارچه هایی بروید که استحکام زیادی دارند. یکی از پارچه هایی که می تواند در این زمینه به شما کمک کند، پارچه کرپ کنزو است. پارچه کرپ کنزو آهار و استحکام مطلوب برای دوخت این مدل مانتو کتی را دارد. پارچه کرپ کنزو یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار است. این پارچه به دلیل بافت و الیاف منحصر به فردی که دارد، می تواند به خوبی در برابر اکسسوری های به کار رفته در مدل مانتو کتی مشکی شما مقاومت کند. اگر به دنبال یک پارچه شیک و لوکس هستید، پارچه کرپ کنزو برای شما است.

یقه های پهن و جذاب

برای داشتن یک مدل مانتو کتی مشکی جذاب توجه به تک تک آیتم ها از اهمیت بالایی برخوردار است. یقه یکی دیگر از قسمت های مانتو است که باید حتما در زمان طراحی به آن توجه زیادی شود. اگر در زمینه طراحی یا دوخت لباس تجربه داشته باشید به خوبی می دانید که مدل یقه های زیادی وجود دارد که می توان از آن ها در طراحی مانتو کتی خود استفاده کنید. اما اینکه کدام یک از این مدل مانتوها جدیدتر بوده و در دنیای مد حرفی برای گفتن دارد، سوالی است که ممکن است ذهن شما را درگیر کند. اگر شما هم به دنبال یک مانتو کتی مشکی با یقه خاص هستید، بهتر است یقه های پهن را امتحان کنید. از تمامی مدل یقه های برگردان، مثل یقه آمریکایی و انگلیسی می توانید برای دوخت این مانتو کتی استفاده کنید.

6 مدل مانتو کتی مشکی جدید | با این کت ها شیک پوش ترین خانم مهمانی باشید

دوخت مانتو کتی با یقه پهن با پارچه هایی که چروک پذیری بالایی دارند به هیچ عنوان امکان پذیر نیست. برای دوخت این آیتم باید به سراغ پارچه هایی بروید که می توانند ظاهرشان را در بلند مدت حفظ کنند. یکی از چیزهایی که امکان دارد شما را برای دوخت این مدل مانتو کتی مشکی دو دل کند، دوخت آن است. بسیاری از افراد با دیدن این مدل مانتو با ظاهری جذاب و خاص، تصور می کنند که دوخت آن بسیار سخت بوده و حتما نیاز به مهارت بالایی دارد. اما اگر از پارچه های خوش دوخت برای این مدل مانتو کتی مشکی استفاده کنید، دیگر جای هیچ نگرانی نیست. شما می توانید با انتخاب پارچه های خوش دوختی مثل پارچه ژاکارد یا پارچه کرپ کنزو، کارتان را راحت کنید.

 

منبع: چی بپوشم

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.