۲۴۲۰۱۶
۱۲۵
۱۲۵

راهنمای چیدن اتاق خواب نوزاد مناسب فصل تابستان

یکی از خاصترین لحظه‌ها برای پدر و مادر آماده کردن اتاق کودک است و شاید هرفصلی ویژگی‌ها و اتمسفر خودش را داشته باشد و فصل تابستان هم از این قاعده مستثنا نیست که در این مطلب به آن می پردازیم.

راهنمای چیدن اتاق خواب نوزاد مناسب فصل تابستان

یکی از خاصترین لحظه‌ها برای پدر و مادر آماده کردن اتاق کودک است و شاید هرفصلی ویژگی‌ها و اتمسفر خودش را داشته باشد و فصل تابستان هم از این قاعده مستثنا نیست. اگرچه قرار است اتاق زیبا باشد اما ایمن بودن الویت اول است.

در این مطلب قرار است هر دو نکته زیبایی در فصل تابستان و ایمن بودن اتاق را باهم داشته باشیم و به راحتی به هر دو نکته دست پیدا کنیم چس با ما همراه باشید.

دکوراسیون تابستانی اتاق نوزاد

آن اتاقی که قبلا شاید دفتر کار یا کمدی برای لباس‌ها بوده حالا قرار است به اتاق خواب کودک تبدیل شود پس باید برای کودک شما که در فصل تابستان به دنیا آمده است آماده سازی شود. برای این مرحله خاص نیاز دارید، از تخت و میز را تعویض کنید تا رنگ و نور اتاق را تا در چند ماه اول زندگی نوزادتان خاطره‌های خاص بسازید.

از تابستان الهام می‌گیریم. یک تم تابستانی با خود ایده‌های زیادی به همراه دارد؛ رنگ‌های گرم، نقاشی آفتاب روی دیوارها و آوردن المان‌های تابستانی به اتاق یک ایده بسیار جذاب است.

یک خواب آرام

راهنمای چیدن اتاق خواب نوزاد مناسب فصل تابستان

اگر نوزاد زیبای شما دختر است و از انتخاب سنتی رنگ صورتی می‌خواهید در امان بمانید، ایده اسطوخودوس بهترین جایگزین است. رنگ اسطوخودوس و حتی حضور گیاه در اتاق کودک باعث آرامش می‌شود و به شما کمک می‌کند یک خواب آرام به کودک خود هدیه دهید. 


بیشتر بخوانید: ایده دیزاین اتاق خواب تابستانی خنک و دلنشین 


جادو را احساس کنید

راهنمای چیدن اتاق خواب نوزاد مناسب فصل تابستان

چه ایده‌ای جذاب‌تر از آوردن درخت به داخل اتاق. شما می‌توانید با آوردن درختچه‌های آپارتمانی به اتاق فضایی بی‌نظیر بسازید و کمی به اتاق روح ببخشید اگر این کار برای شما دشوار است با نقاشی درختی پر از شاخه و برگ روی دیوار این فضا را ایجاد کنید و جادو را احساس کنید.

آفتاب را به داخل بیاورید

راهنمای چیدن اتاق خواب نوزاد مناسب فصل تابستان

برای انتخاب اتاق کودک حتما به داشتن پنجره دقت کنید. از پرده‌های رنگارنگ استفاده کنید و با قرار دادن صندلی خود در کنار پنجره، هنگام شیر دادن به نوزاد خود حداکثر استفاده را از ویتامین D  ببرید. اگر اتاق خواب پنجره‌ای ندارد در باقی دکوراسیون از نور زرد الهام بگیرید و از اکسسوری‌‌هایی مثل چراغ خواب با این تم رنگی استفاده کنید و آفتاب را به داخل بیاورید.

برای روزهای خسته کننده

راهنمای چیدن اتاق خواب نوزاد مناسب فصل تابستان

اگر نمی‌توانید تابستان امسال با کودک خود به ساحل بروید، چرا ساحل را به خانه خود دعوت نمی‌کنید؟ دریا عناصر زیادی دارد که بتوانید از آن در دکوراسیون خود استفاده کنید: ماهی، دریا، قایق و ملوان فقط تعدادی از ایده‌ها برای دکوراسیون اتاق کودک شما هستند. روزهایی خسته کننده‌ای که حتی نمی‌توانید از خانه خارج شوید با این دکوراسیون این احساس را دارید که در ساحل هستید.

به نظر شما تابستان گزینه خوبی برای الهام گرفتن از آن است؟ در نظرها به ما بگویید.

 

منبع: راهنماتو

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.