۲۴۲۱۴۸
۱۶۵۷
۱۶۵۷

۱۵ مدل لباس مجلسی که خانم های تپل را خوش اندام تر نشان می دهد

انتخاب یک لباس مجلسی مناسب همواره می تواند برای خانم ها دشوار باشد. این مدل لباس معمولا تنوع بالایی دارد و به دلیل تنوع در طرح و رنگ، انتخاب سخت خواهد شد. اگر اضافه وزن داشته باشید و بخواهید لباس مجلسی ایرادات اندامی شما را برطرف نماید، این دشواری دو چندان خواهد بود.

15 مدل لباس مجلسی که خانم های تپل را خوش اندام تر نشان می دهد

انتخاب یک لباس مجلسی مناسب همواره می تواند برای خانم ها دشوار باشد. این مدل لباس معمولا تنوع بالایی دارد و به دلیل تنوع در طرح و رنگ، انتخاب سخت خواهد شد. اگر اضافه وزن داشته باشید و بخواهید لباس مجلسی ایرادات اندامی شما را برطرف نماید، این دشواری دو چندان خواهد بود. به این ترتیب پیدا کردن یک مدل لباس مجلسی سایز بزرگ می تواند دغدغه بسیاری از خانم ها باشد. یکی از بهترین راه ها برای داشتن یک لباس مجلسی ایدئال، پیدا کردن یک مدل مناسب و خرید پارچه و سپردن آن به یک خیاط ماهر است. 

اگر دچار اضافه وزن هستید، بهتر است در هنگام انتخاب مدل لباس مجلسی با دقت عمل کنید. جنس پارچه، طرح پارچه و حتی چین های لباس در بخش های مختلف می تواند در جلوه اندام شما موثر باشد. با یک انتخاب صحیح شما می توانید بر نقاط قوت اندام خود تاکید نمایید و ایرادات اندامی خود را پنهان کنید. مدل لباس مجلسی سایز بزرگ شما باید به شما کمک کند زیباتر و کشیده تر به نظر برسید. به همین دلیل ما در ادامه این مطلب سعی کردیم 15 مدل جذاب و کاربردی را به شما پیشنهاد نماییم. به این ترتیب می توانید یک انتخاب بی نظیر مطابق با فرم اندام خود و مد روز داشته باشید. 

پیراهن میدی چین‌دار

به طور معمول توصیه می شود خانم های پلاس سایز و دارای اضافه وزن پیراهن های کاملا بلند بپوشند. به این ترتیب شما می توانید از تمام قد خود برای بلندتر به نظر رسیدن استفاده نمایید. اما ما قصد داریم معرفی مدل لباس مجلسی سایز بزرگ را با پیراهن های میدی آغاز کنیم. پیراهن های میدی اصطلاحا به پیراهن هایی گفته می شود که قد متوسطی دارند. قد این پیراهن ها معمولا تا زیر زانو است. شما می توانید مدل های ماکسی و تنگ را برای پیراهن میدی خود انتخاب نمایید. به این ترتیب کشیده تر دیده خواهید شد. استفاده از یک کفش پاشنه بلند این استایل جذاب را تکمیل می کند. یک مدل لباس مجلسی سایز بزرگ کوتاه دیگر که در دسته پیراهن های میدی قرار می گیرد، با دامن A LINE طراحی می شود.

15 مدل لباس مجلسی که خانم های تپل را خوش اندام تر نشان می دهد

دامن های نیم کلوش زیبایی که در ناحیه کمر کاملا متناسب با اندام شما هستند و به سمت پایین یک شیب ملایم ایجاد می کنند. این مدل از پیراهن میدی را به خانم هایی پیشنهاد می کنیم که تمرکز چربی در ناحیه پایین تنه دارند. به این ترتیب شما می توانید اضافه وزن خود را در ناحیه پایین تنه بپوشانید. اگر بالا تنه و یقه لباس را با دقت انتخاب کنید، این مدل لباس مجلسی سایز بزرگ شما را لاغرتر نشان میدهد. معمولا خانم های پلاس سایز خود را به پارچه های ساده با رنگ های تیره محدود می کنند. برای داشتن یک استایل فانتزی با پیراهن میدی، به شما پارچه های طرحدار را پیشنهاد می کنیم. پارچه مجلسی کار شده و تور گلدوزی شده جزو بهترین انتخاب های شما برای دوخت این مدل خواهند بود. پارچه ساتن آمریکایی و ژاکارد مجلسی نیز انتخاب های جذابی محسوب می شوند. 

لباس مجلسی سایز بزرگ ماکسی

مدل لباس مجلسی سایز بزرگ ماکسی یکی از بیشترین مدل هایی است که به خانم های پلاس سایز توصیه می شود. همانطور که می دانید، پیراهن ماکسی کاملا متناسب با اندام شما دوخته می شود. این لباس تنگ بوده و اگر تجمع چربی در ناحیه شکم شما چندان زیاد نیست، می تواند بهترین مدل پیراهن برای شما باشد. این مدل پیراهن را می توانید به صورت میدی یا کاملا بلند طراحی نمایید. با جا به جا کردن خط دوخت کمر نیز می توانید لاغرتر از همیشه به نظر برسید. بهترین پارچه ای که می توانید برای مدل لباس مجلسی سایز بزرگ ماکسی خود انتخاب نمایید، پارچه کرپ کنزو است. این پارچه بادوام و مرغوب، ایستایی فوق العاده ای برای دوخت لباس های مجلسی دارد.

15 مدل لباس مجلسی که خانم های تپل را خوش اندام تر نشان می دهد

یکی از مزایای انتخاب پارچه های ساده و تک رنگ مانند پارچه کرپ، قابلیت فوق العاده ترکیب شدن آن با پارچه های دیگر است. در حقیقت زمانی که برای دوخت مدل لباس مجلسی سایز بزرگ مد نظر خود یک پارچه ساده را انتخاب می کنید، علاوه بر اینکه کمک می کند لاغرتر به نظر برسید، دست شما را در انتخاب اکسسوری نیز باز می گذارد. شما می توانید در طراحی پیراهن مجلسی ماکسی خود از انواع کمربند و یا رویه های شیک از جنس پارچه حریر یا پارچه دانتل استفاده نمایید. به این ترتیب پیراهن ساده شما جلوه ای شیک و لوکس به خود می گیرد. سادگی در پارچه و مدل لباس، علاوه بر اینکه به آن ظاهری کلاسیک می دهد، به شما نیز کمک می‌کند کشیده‌تر به نظر برسید.

پیراهن آستین‌دار

تجمع چربی در ناحیه بازو می تواند یکی از دغدغه های خانم ها در هنگام انتخاب مدل لباس مجلسی سایز بزرگ باشد. بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند بازوهای لاغرتری داشته باشند. به این ترتیب شما می توانید با انتخاب یک مدل لباس مجلسی آستین دار، دست های کشیده تری داشته باشید. در واقع به همین دلیل است که ما معتقدیم اگر یک مدل لباس مناسب انتخاب کنید، می توانید فرم اندام خود را جذاب تر نشان دهید. استفاده از آستین در طراحی لباس مجلسی سایز بزرگ می تواند لباس های متنوعی برای شما بسازد. آستین های تنگ و ساده می توانند دستان شما را لاغرتر نشان دهند. اما این نکته دلیل نمی شود شما از آستین های پفی که این روزها تبدیل به ترند شدند غافل شوید. 


بیشتر بخوانید: ۱۲ مدل پیراهن تالاری دخترانه شیک و همه پسند 


15 مدل لباس مجلسی که خانم های تپل را خوش اندام تر نشان می دهد

اگر به نظر شما آستین های پفی باعث می شود بالا تنه شما حجیم تر به نظر برسد، به شما توصیه می کنیم از پارچه مناسب استفاده نمایید. به عنوان مثال پارچه حریر یا پارچه تور جزو پارچه هایی هستند که می توانید از آن ها برای طراحی آستین های پف دار استفاده نمایید. این پارچه ها با داشتن ویژگی بدن نمایی، جلوه ای زیباتر به لباس شما می بخشند. استفاده از مدل آستین های فانتزی را نیز نباید فراموش کنید. آستین های شنلی نیز جزو مدل های خاص دیگری هستند که می توانید در طراحی مدل لباس مجلسی سایز بزرگ خود از آن ها بهره ببرید. استفاده از پارچه های درخشان مانند پارچه پولکی در قسمت آستین، می تواند استایلی چشمگیر برای شما بسازد.

لباس مجلسی سایز بزرگ با دراپه‌های زیبا

یکی از نکاتی که در تمام این مطلب بر اهیمت آن تاکید داشتیم، دقت در انتخاب مدل لباس مجلسی سایز بزرگ است. پوشاندن ایرادات اندامی با انتخاب یک مدل لباس مناسب یک هنر محسوب می شود. دراپه ها چین های ریزی در قسمت های مختلف لباس هستند. این جمع شدگی و چین اگر با دقت انجام شود می تواند یکی از بهترین تکنیک ها برای رفع عیوب اندامی در لباس باشد. شما می توانید از دراپه در بخش های مختلفی لباس استفاده نمایید. به عنوان مثال اگر بالا تنه ظریفی دارید و مایلید تناسب را برقرار نمایید، مدل یقه دراپه برای شما مناسب است. استفاده از چین و دراپه های منظم در قسمت کمر و شکم می تواند شکم برجسته شما را بپوشاند. البته انتخاب نوع پارچه نیز برای اجرای دراپه روی لباس اهمیت بسیاری دارد.

15 مدل لباس مجلسی که خانم های تپل را خوش اندام تر نشان می دهد

شما باید از پارچه های نرم و ریزش دار برای مدل لباس مجلسی سایز بزرگ خود استفاده نمایید. پارچه ساتن ال ایکس و پارچه لمه دو گزینه ایدئال برای طراحی این مدل پیراهن مجلسی هستند. هر دو این پارچه ها درخشندگی اندکی دارند. در نتیجه در عین سادگی می توانند بهترین انتخاب برای دوخت لباس مجلسی باشند. پارچه لمه با داشتن قابلیت کشسانی، کار شما را در طراحی لباس های تنگ و فیت بدن آسان تر خواهد کرد.

پیراهن مجلسی دوبل برای خانم‌های پلاس سایز

به طور کلی اصطلاح یقه دوبل یا لباس و حتی مانتو دوبل به یک نوع الگو لباس اشاره دارد. در این مدل لباس مجلسی سایز بزرگ دو لایه از پارچه روی هم قرار می گیرند. معمولا این طراحی به ایجاد یک یقه 7 منجر می شود. یکی از بهترین یقه ها برای طراحی لباس مجلسی مناسب خانم های پلاس سایز، یقه 7 است. این یقه را می توانید با توجه به سلیقه خود گودتر یا بازتر در نظر بگیرید. فرم 7 روی یقه با ایجاد یک فضای عمودی در قسمت گردن، می تواند شما را کشیده تر نشان دهد. اگر بالا تنه زیبایی دارید، این مدل یقه می تواند جلوه جذاب تری به استایل شما بدهد.

15 مدل لباس مجلسی که خانم های تپل را خوش اندام تر نشان می دهد

پیراهن مجلسی دوبل شما می تواند بدون آستین یا با آستین های بلند طراحی شود. برای طراحی قسمت دامن لباس نیز دست شما باز است. می توانید با ایجاد یک چاک و خط عمودی، قد خود را بلند تر نشان دهید. برای تکمیل این استایل مجلسی شیک و ساده به شما کفش های پاشنه بلند را توصیه می کنیم. به دلیل فرم باز یقه نیز می توانید از گردنبندهای درشت یا یک گوشواره آویز استفاده نمایید. بهترین پارچه ها برای اجرا این مدل لباس مجلسی سایز بزرگ، پارچه ساتن ال ایکس یا پارچه مخمل است. این پارچه ها با درخشش اندکی که دارند، ظاهری شیک برای شما می سازند. علاوه بر این به راحتی با پارچه های دیگر مانند پارچه پولکی یا تور ترکیب می‌شوند.

لباس مجلسی سایز بزرگ مزونی و خاص

معمولا به افراد پلاس سایز لباس های ساده توصیه می شود. زیرا پارچه های ساده و مدل لباس مجلسی سایز بزرگ ماکسی با برش های اندک، باعث می شود شما کشیده تر دیده شوید. اما این دلایل باعث نمی شود خود را محدود کنید. اگر برای مهمانی های خاص به یک مدل لباس لوکس و بی نظیر نیاز دارید، به شما دامن های پف دار را پیشنهاد می کنیم. دامن های پرنسسی و پف دار با ایجاد یک خط کمر باریک و پایین تنه بزرگ، به جذابیت استایل شما می افزایند. علاوه بر این، شما می توانید برای بالا تنه خود از مدل یقه و آستین های مختلفی بهره ببرید. به این ترتیب یک استایل خیره کننده خواهید داشت.

15 مدل لباس مجلسی که خانم های تپل را خوش اندام تر نشان می دهد

برای طراحی بالا تنه لباس مجلسی سایز بزرگ مزونی و خاص شما، پارچه کار شده بهترین گزینه خواهد بود. سنگ دوزی های مجلل روی پارچه جلوه ای بسیار گرانقیمت به لباس شما می بخشند. ترکیب این پارچه زیبا با دامنی از جنس پارچه ساتن آمریکایی، یک پیراهن مجلسی بی نقص برای شما می سازد. با طراحی دامن های متحرک و جدا شونده، شما می توانید دو مدل لباس در یک مهمانی داشته باشید. از آنجایی که دامن این مدل لباس کاملا پاهای شما را می پوشاند، می توانید از کفش های پاشنه بلند نیز برای بلندتر دیده شدن استفاده نمایید.

راهنمای خرید پارچه برای دوخت لباس مجلسی سایز بزرگ

15 مدل لباس مجلسی که خانم های تپل را خوش اندام تر نشان می دهد

در این مطلب سعی کردیم مدل هایی جذاب و بروز مناسب خانم های پلاس سایز به شما معرفی نماییم. همانطور که اشاره کردیم، یکی از بهترین راه ها برای داشتن یک لباس مجلسی سایز بزرگ بی نقص، خرید پارچه و دوخت آن به صورت شخصی دوزی شده است. اما اگر با دنیای پارچه ها آشنا نباشید، ممکن است خرید پارچه برای شما دشوار باشد. به همین دلیل در ادامه با بیان نکاتی قصد داریم این فرآیند را برای شما آسان تر نماییم.

یک پارچه باکیفت تهیه کنید

بسیاری از افراد تصور می کنند که لباس مجلسی چندان مورد استفاده قرار نمی گیرد. در نتیجه استفاده از پارچه های باکیفیت لزوم چندانی ندارد. اما باید در نظر داشته باشید، کیفیت پارچه می تواند در زیبایی لباس شما موثر باشد. به عنوان مثال ممکن است پارچه کار شده مجلسی را با سنگ های مختلف و قیمت های مختلف در بازار مشاهده نمایید. یقینا پارچه ای که دارای سنگ های مرغوب تر است، طراحی و درخشندگی جذاب تری خواهد داشت. علاوه بر این، یک پارچه باکیفیت دچار آبرفت نخواهد شد و چروک پذیری اندکی دارد. به این ترتیب خرید یک پارچه گرانقیمت را می توانید به عنوان یک سرمایه گذاری در استایل خود در نظر بگیرید.

کشسانی پارچه را تست کنید

به طور کلی افراد در لباس های گشاد احساس راحتی بیشتری دارند. اگر قصد دوخت یک لباس مجلسی سایز بزرگ ماکسی یا تنگ را دارید، بد نیست پارچه شما قابلیت کشسانی داشته باشد. به این ترتیب در لباس خود احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. این پارچه ها معمولا چروک پذیری کمتری دارند. به همین دلیل در طولانی مدت ظاهر لباس شما نیز مرتب تر خواهد ماند.

از رنگ ها نترسید

همانطور که می دانید رنگ های تیره شما را لاغرتر نشان می دهند. اما نیاز نیست حتما برای دوخت لباس مجلسی سایز بزرگ به دنبال رنگ مشکی باشید. تمام طیف های تیره می توانند برای شما انتخاب مناسبی باشند. به عنوان مثال سبز تیره، زرشکی، سورمه ای و حتی سرخابی جزو رنگ های مناسب افراد پلاس سایز محسوب می شوند.

فرم اندام خود را در نظر بگیرید

توصیه می شود افراد پلاس سایز از پارچه های طرحدار دوری نمایند. این نکته اساسی را باید در هنگام خرید پارچه مناسب دوخت لباس مجلسی سایز بزرگ خود در نظر داشته باشید. تاثیر خطوط عمودی، راه راه یا پلیسه را نیز از یاد نبرید. نکته مهم تر این است که شما می توانید با ترکیب پارچه های طرحدار و ساده، خطای دید ایجاد نمایید. این تکنیک برای رفع ایرادات اندامی فوق العاده است.

 

منبع: پارچه نگار

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.