۲۴۲۴۶۰
۲۹
۲۹

آموزش ست کردن تاپ سفید | شیک و حرفه‌ای تیپ بزنید

یکی از پرکاربردترین آیتم‌های کمد لباس هر خانمی، تاپ سفید است. این تاپ ساده با رنگ خنثی در لیست لوازم ضروری کمد لباس افراد، در رتبه‌ی بسیار بالایی قرار دارد زیرا می‌تواند با هر استایلی و در هر فصلی استفاده شود.

آموزش ست کردن تاپ سفید | شیک و حرفه‌ای تیپ بزنید

یکی از پرکاربردترین آیتم‌های کمد لباس هر خانمی، تاپ سفید است. این تاپ ساده با رنگ خنثی در لیست لوازم ضروری کمد لباس افراد، در رتبه‌ی بسیار بالایی قرار دارد زیرا می‌تواند با هر استایلی و در هر فصلی استفاده شود. مهم نیست پیرو چه سبک و استایلی هستید، تاپ سفید یکی از آیتم‌هایی است که می‌توانید در کنار باقی لباس‌هایتان استفاده کنید و در بسیاری از موقعیت‌ها بپوشید.فقط کافی است بدانید این تاپ جذاب همه کاره را چطور استایل کنید تا ظاهری شیک و زیبا داشته باشید. رنگ سفید یکی از رنگ‌های پایه‌ای عالی برای استایل کردن است، زیرا بسته به آب‌وهوا می‌توانید آن را به تنهایی بپوشید یا این‌که زیر لباس‌ها و لایه‌های دیگری استایلش کنید. 

اکنون که به اوج تابستان رسیده‌ایم، تاپ‌های سفید در کنار شلوارهای کتان، دامن‌های کتانی و شلوارک‌های جین پوشیده می‌شوند. این تاپ پرکاربرد اخیراً ترند شده و جستجوی عبارت تاپ سفید رشد ۲۰ درصدی نسبت به قبل داشته‌ است.اگر شما نیز می‌خواهید از این تاپ پرکاربرد حداکثر استفاده را ببرید و بتوانید آن را برای موقعیت‌ها و زمان‌های مختلف استایل کنید و در عین حال ظاهری چشمگیر و جذاب داشته باشید در این مطلب از دیجی‌کالا مگ همراه ما باشید تا بهترین استایل‌های این آیتم را در کنار هم بررسی کنیم. 

۱. استایل مینیمال

اولین مدل از این نوع تاپ‌ها، مدل ساده و کلاسیک آن است که می‌تواند در کنار آیتم‌های ساده و کلاسیک دیگری به شما احساس راحتی دهد و تیپ شما را مینیمال کند. حواستان باشد تاپ ساده و کلاسیک عموما از الیاف طبیعی مانند پنبه ساخته می‌شوند تا بدن شما در آن احساس راحتی کند، نفس بکشد و در تابستان بو نگیرد. این تاپ را می‌توانید با شلوار جین راسته یا مام (که کمی گشاد و راحت هستند) بپوشید. حتی در کنار شلوار جین بگی نیز جذابیت خاص خودش را خواهد داشت. پیشنهاد ما این است که کیف، کفش و کمربند خود را مشکی انتخاب کنید که در کنار اکسسوری طلایی، استایلی چشم‌گیر به شما می‌بخشند. 


بیشتر بخوانید: روش استایل کردن لباس به سبک کره ای ها را اینجا یاد بگیرید 


آموزش ست کردن تاپ سفید | شیک و حرفه‌ای تیپ بزنید

۲. استایل با پیژامه

یکی از ترندی‌ترین آیتم‌هایی که این تابستان به صحنه‌ی مد و فشن آمده‌اند، شلوارک‌ها و شلوارهای پیژامه‌ای (با همان طرح راه‌راه سفید و آبی معروف) هستند. ترکیب تاپ سفید در کنار این آیتم‌ها برای سفر و گردش در شهرهای ساحلی عالی است. توصیه‌ی ما این است که جنسی را انتخاب کنید که کمی حالت کشسان داشته باشد و به بدنتان بچسبد تا در کنار پیژامه‌تان تناسب بصری رعایت شود. اگر خواستید این تاپ را با شلوارک ست کنید می‌توانید برای زیباتر کردن ظاهرتان از کت نازک و بلند استفاده کنید. برای کیف و کفش، رنگ مشکی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. البته ترجیح ما این است که صندل‌هایی ظریف با پاشنه‌ای کوتاه انتخاب کنید. برای اکسسوری پیشنهاد ما استفاده از زنجیرهایی به رنگ نقره‌ای است. 

۳. استایل رسمی

اگر به مهمانی عصرانه دعوت شدید می‌توانید از ترکیب تاپ سفید کوتاه به همراه دامن میدی کلوش استفاده کنید. حتی این مدل تاپ سفید را می‌توان زیر شومیز‌ها و پیراهن‌های دکمه‌دار پوشید که ظاهر بسیار جذابی را به وجود می‌آورند. اما برای مهمانی عصرانه فقط کافی است آن را با یک دامن طرح‌دار (مثلا خال‌خالی قرمز و سفید) ست کنید. صندل‌های پاشنه‌بلند کرم رنگ و کیف کوچک با رنگ آلبالویی این استایل را بیشتر از آن‌چه تصور کنید شیک و چشمگیر می‌کند.

۴. استایل مونوکروم

یکی از جذاب‌ترین استایل‌هایی که با تاپ سفید می‌توان ساخت استایل مونوکروم با رنگ‌های همسان با آن است. این استایل زیبا برای قرارهای کاری در تابستان و حتی برای محیط‌های کاری نیز بسیار جذاب هستند. برای داشتن این استایل فقط کافی است آن را با یک شلوار کتان شیری رنگ گشاد (مانند مدل وایدلِگ) ست کنید. اگر دوست داشتید می‌توانید روی آن شومیزی دکمه‌دار با رنگ روشن بپوشید تا احساس راحتی بیشتری بکنید. کفش‌های کتانی (قطعا به رنگ روشن) و کیف بزرگ مشکی با عینک آفتابی بزرگ سیاه تکمیل‌کننده‌ی این استایل شیک هستند.

آموزش ست کردن تاپ سفید | شیک و حرفه‌ای تیپ بزنید

۵. استایل کژوال

اگر دوست دارید تاپ سفیدتان را همچنان در روزهایی که آن‌قدرها هوا داغ نیست بپوشید می‌توانید از این نوع استایل استفاده کنید. برای داشتن ظاهری کژوال، تاپ سفید خود را با شلوار کتان (پیشنهاد ما رنگ شیری است) و کت مشکی ست کنید. کمربند باریک و کفش کتانی مشکی این استایل را تکمیل می‌کند. کیف خود را خیلی بزرگ برندارید. اکسسوری هم آن چنان تاثیر خاصی در این استایل ندارد پس می‌توانید در سادگی تمام با این استایل برای انجام کارهای روزانه و قرارهای عصرانه حاضر شوید.

۶. استایل نیمه‌رسمی

اگر یادتان باشد یکی از ترندهای این چند سال اخیر تاپ‌های کرستی بود. حالا می‌توان از تاپ‌هایی استفاده کرد که ظاهری شبیه به کرست‌های بنددار داشته باشند و آن را با دامن ساتن سفید (که باز هم از ترندهای این یکی دو سال اخیر است) استایل کرد. اگر خواستید تناسبات ظاهری خود را کمی تغییر دهید کت اورسایز نسکافه‌ای رنگ می‌تواند ناگهان حال و هوای ظریف این استایل را عوض و کمی آن را راحت‌تر جلوه دهد. صندل یا کفش خود را به رنگ روشن انتخاب کنید و برای اکسسوری، پیشنهاد ما استفاده از زنجیرهای ظریف و گوشواره‌های حلقه‌ای به رنگ طلایی است.

۷. استایل با کت و شلوار

یکی دیگر از انواع پرطرفدار تاپ‌های سفید، مدل بادی آن است. استفاده از این نوع تاپ‌ها بسیار راحت بوده و ظاهر شما را باریک‌تر و کشیده‌تر نشان می‌دهد. اگر خواستید این نوع تاپ را امتحان کنید پیشنهاد ما استفاده از کت و شلوار گشاد و تک‌رنگ در کنار آن است. اگر نظر ما را بخواهید از رنگ‌های پخته استفاده کنید. یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها در کنار بادی سفید، رنگ سبز سربازی است. این ترکیب در کنار صندل‌های سفید و کیف مشکی، بی‌نظیر خواهد بود. اکسسوری باید حتما طلایی باشد و ترجیحا بزرگ و چشمگیر.

آموزش ست کردن تاپ سفید | شیک و حرفه‌ای تیپ بزنید

۸. استایل لوکس آرام

برای داشتن استایلی لوکس اما آرام، بهترین انتخاب می‌تواند تاپ سفید در کنار شومیز سفید و البته شلوار کتان کرم رنگ باشد. صندل و کیف خود را به رنگ مشکی انتخاب کنید. عینک آفتابی می‌تواند مشکی یا قهوه‌ای باشد. در این استایل ساعت و اکسسوری، نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. پیشنهاد ما برای ساعت، مدلی است که بند چرمی داشته باشد و برای زیورآلات حتی‌الامکان از آیتم‌های ظریف استفاده کنید.

۹. استایل شبانه

اگر به مهمانی شبانه دعوت هستید می‌توانید تاپ سفیدی را انتخاب کنید که فقط یک آستین داشته باشد زیرا این حالت بی‌تقارن یکی از عناصر بصری زیبا برای مراسم شبانه است. تاپ خود را با شلوار مشکی گشاد و با کمربند سیاه استایل کنید. اگر هوا کمی خنک است می‌توانید برای روی تاپ، کتی خاکستری رنگ انتخاب کنید تا تعادل رنگی حفظ شود. کفش‌های خود را پاشنه‌بلند انتخاب و برای اکسسوری هم می‌توانید از رنگ طلایی استفاده کنید. اما مهم‌ترین نکته برای تکمیل این استایل کیف شما است که باید به لحاظ رنگی در تضاد کامل با این سه رنگ خنثی باشد. پیشنهاد ما کیفی کوچک و البته به رنگ قرمز ماهونی است.

۱۰. استایل با کت و دامن

اگر می‌خواهید برای موقعیت‌های رسمی‌تری تاپ سفید خود را استایل کنید یکی از بهترین گزینه‌ها، کت و دامن رنگ روشن است. آن‌قدر این ست جذاب و چشمگیر است که حد ندارد. ما پیشنهاد می‌کنیم که دامن خود را کوتاه و کت خود را کمی بلندتر از حد معمول انتخاب کنید. اگر اندازه‌ی کت تا زیر باسن باشد عالی است. کفش‌هایتان ترجیحا پاشنه‌بلند و به رنگ روشن باشند و برای کیف می‌توانید از رنگ‌های گرم‌تری مانند عسلی استفاده کنید که در کنار اکسسوری طلایی رنگ، حسابی جالب توجه خواهند شد. اگر دوست داشتید از عینک آفتابی استفاده کنید توصیه‌ی ما عینک در طیف رنگ قهوه‌ای است.

آموزش ست کردن تاپ سفید | شیک و حرفه‌ای تیپ بزنید

۱۱. استایل ورزشی

بسیاری از برندهای ورزشی هم تاپ سفید تولید می‌کنند که علاوه بر استفاده برای موقعیت‌های ورزشی، می‌توانید برای روزمره نیز از آن‌ها استفاده کنید. همچنین می‌توانید این نوع تاپ ورزشی را برای سفر نیز انتخاب کنید چون عموما از جنس مناسب و راحت تهیه می‌شوند. این تاپ سفید را بهتر است با لگینگ سیاه و کفش ورزشی سفید استایل کنید. حواستان باشد جورابتان هم سفید باشد. اگر هوا خنک است برداشتن سوتشرت نسکافه‌ای انتخاب هوشمندانه‌ای است. کیف‌های کراس‌بادی، این استایل را زیباتر می‌کنند. 

۱۲. استایل با شلوارک بلند

یکی دیگر از استایل‌های جذاب برای ساختن با تاپ سفید این است که آن را با یک شلوارک گشاد و بلند (که تا زانو می‌آید) از جنس کتان و به رنگ شیری، ست کنید. اگر می‌خواهید استایلتان چشمگیرتر شود باید کمی شجاعت به خرج دهید و پوتین‌های ساق بلند مشکی بپوشید. اگر ورنی باشند که چه بهتر. کمربند و کیف را هم مشکی انتخاب کنید تا هماهنگی رنگ‌ها و خط و خطوط تکمیل شود. اگر دما پایین بود می توانید به این ظاهر، یک کت بلند چرمی مشکی نیز اضافه کنید.

سخن پایانی

تاپ سفید یکی از پرکاربردترین آیتم‌های کمد لباس هر شخصی است. شاید شما هم با خودتان فکر می‌کنید که این تاپ را به سختی می‌توان در کنار دیگر لباس‌ها ست کرد و حتما باید اندام باریکی داشته باشید اما همان‌طور که در بالا دیدیم به ۱۲ روش مختلف و جذاب می‌توان این آیتم را استایل و در موقعیت‌های روزانه و شبانه، مراسم رسمی و غیررسمی استفاده کرد. فقط کافی است کمی از حال و هوای ظاهری همیشگی‌تان بیرون بیایید و با دقت بیشتری به کمد لباستان نگاه کنید. مطمئن هستیم که می‌توانید چندین استایل از استایل‌های بالا را برای خود بسازید و از ظاهر خود حسابی لذت ببرید.

 

منبع: دیجی کالا مگ

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.