۲۴۲۵۲۰
۱۳۴۳
۱۳۴۳

۸ ترند برتر لباس پاییز و زمستان ۱۴۰۳

با تغییر فصل چهره مد روز دستخوش تغییر می‌شود و اگر علاقمند به هماهنگ شدن با آن هستید باید تغییراتی در کمد لباس‌هایتان ایجاد کنید. در این میان گزینه‌هایی وجود دارد که به کمک آنها می‌توانید به سادگی ظاهر خود را بهبود ببخشید.

8 ترند برتر لباس پاییز و زمستان 1403

با تغییر فصل چهره مد روز دستخوش تغییر می‌شود و اگر علاقمند به هماهنگ شدن با آن هستید باید تغییراتی در کمد لباس‌هایتان ایجاد کنید. در این میان گزینه‌هایی وجود دارد که به کمک آنها می‌توانید به سادگی ظاهر خود را بهبود ببخشید. در ادامه برخی از بهترین ترندهای لباس پاییز و زمستان پیش‌رو را بررسی می‌کنیم.

۱. پالتو سوپر بلند و حجیم

8 ترند برتر لباس پاییز و زمستان 1403

ترندهای پالتو پاییز و زمستان ۲۰۲۴-۲۰۲۵ بر گرما و راحتی تاکید دارند که منجر به طراحی‌های ساده و در عین حال ظریف و حجیم می‌شود. قرمز نیز یکی از رنگ‌های پرطرفدار در این فصل است که به کمد لباس‌های زمستانی رنگی جسورانه و سرزنده اضافه می‌کند.

کارشناسان صنعت مد پیش‌بینی می‌کنند که پالتوهای زمستانی پشمی به‌طور فزاینده‌ای بزرگ و ضخیم خواهند شد و از پافرها پیشی می‌گیرند.

۲. پالتو خز مصنوعی اورسایز

8 ترند برتر لباس پاییز و زمستان 1403

شما می‌توانید با ست کردن یک کت خز مصنوعی رنگ پاستلی با یقه اسکی ظاهری شیک برای خودتان ایجاد کنید. یک کت خز مصنوعی کرم رنگ با ژاکت گرم و شلوار جین همراه با یک جفت نیم بوت استایل جذابی به شما می‌بخشد. 


بیشتر بخوانید: ۸ ترند برتر کفش پاییزی که استایلتان را شیک می کند 


۳. ژاکت شرلینگ

8 ترند برتر لباس پاییز و زمستان 1403

ژاکت‌های شرلینگ (Shearling) ترکیبی از گرما و استایلی فوق‌العاده را در پاییز فراهم می‌کنند. برای داشتن ظاهری غیررسمی و روزمره، این کت‌ها با شلوار جین و نیم بوت‌های جیر تخت به خوبی هماهنگ می‌شوند.

۴. دامن میدی چرم

8 ترند برتر لباس پاییز و زمستان 1403

این قطعه همه فن حریف می‌تواند بدون هیچ زحمت اضافه استایلتان را برای مناسبت‌های مختلف بهبود ببخشد. دامن میدی چرم را می‌توانید با یک تاپ بافتنی و نیم بوت یا چکمه بلند تا زانو ست کنید.

۵. طرح پلنگی

8 ترند برتر لباس پاییز و زمستان 1403

طرح پلنگی با یک چرخش مدرن بازگشتی چشمگیر در استایل پاییزه امسال دارد. این طرح برای ست کردن با بوت مچی و یک ژاکت چرمی عالی است. فرقی نمی‌کند که آن را برای لباس بالاتنه انتخاب کنید یا پایین‌تنه، گنجاندن این طرح در کمد لباستان می‌تواند ظاهرتان ارتقا دهد.

۶. پالتوی بلند با جزئیات ظریف

8 ترند برتر لباس پاییز و زمستان 1403

کت‌های بلند کلاسیک با تزئینات پیچیده به روز شده‌اند. این کت‌های همه‌کاره برای موقعیت‌های مختلف عالی هستند، از یک ظاهر رسمی شیک وقتی با شلوار و کفش پاشنه بلند ست می‌شود تا یک استایل خیابانی وقتی روی ژاکت و شلوار جین پوشیده می‌‌شود.

۷. بافتنی حجیم

8 ترند برتر لباس پاییز و زمستان 1403

لباس‌های بافتنی کلفت با طیف وسیعی از موقعیت‌ها از گردش‌های تفریحی گرفته تا مهمانی عصرانه سازگارند. برای داشتن ظاهری شیک یک ژاکت بافتنی خلاقانه را با شلوار جین فاق بلند و نیم بوت ست کنید. این بافتنی‌ها به خوبی‌ با شلوارهای چرمی هم ست می‌شوند.         

۸. کیف زیربغلی

8 ترند برتر لباس پاییز و زمستان 1403

ترند کیف دستی در این فصل پر از انتخاب‌های متنوع است و کیف زیربغلی از مدل‌های برجسته است. این کیف‌ها به راحتی قابل ست کردن هستند.

 

منبع: روزیاتو

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.