۲۴۲۶۲۵
۱۱۱
۱۱۱

۶ مدل مانتو پاییزه پرطرفدار برای تدارک استایل های پاییزی

با نزدیک شدن به فصل پاییز یکی از دغدغه های خانم ها داشتن یک استایل زیبا و گرم برای این ایام است. به خوبی می دانید که شرایط استفاده از مانتوهای تابستانی در فصل پاییز وجود ندارد.

6 مدل مانتو پاییزه پرطرفدار برای تدارک استایل های پاییزی

با نزدیک شدن به فصل پاییز یکی از دغدغه های خانم ها داشتن یک استایل زیبا و گرم برای این ایام است. به خوبی می دانید که شرایط استفاده از مانتوهای تابستانی در فصل پاییز وجود ندارد. از طرفی در فصل پاییز نمی توان مستقیما به سراغ کاپشن و پالتوهای گرم زمستانی رفت. در نتیجه محتویات کمد لباس شما باید به طور کلی عوض شود. یکی از آیتم های ضروری که برای این فصل از سال می تواند به شما کمک کند، مانتو پاییزه است. در این مقاله قصد داریم جدیدترین مدل مانتوهای پاییزه را با هم بررسی کنیم. پس اگر به دنبال چند مدل مانتو پاییزه جذاب هستید، با ما همراه باشید. 

جدیدترین و زیباترین مدل مانتوهای پاییزه

زمانی که برای خرید مانتو پاییزه به بازار مراجعه می کنید با حجم عظیمی از لباس ها مواجه می شوید. بعضی از این مدل مانتوهای پاییزه قدیمی بوده و یا باب میل شما نیستند. در نتیجه بهتر است قبل از تهیه مانتو این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و بعد از گرفتن یک تصمیم درست برای خرید آن اقدام کنید. 

مدل مانتو پاییزه تدی

مدل مانتو پاییزه فانتزی، یکی از پرطرفدارترین آیتم های موجود در بازار است. این آیتم در بین خانم های جوان و نوجوان محبوبیت بیشتری دارد. برای تولید این مدل مانتو پاییزه بیشتر از طراحی های ساده استفاده می شود. برای تولید مدل مانتو های فانتزی معمولا از مدل های اورسایز و گشاد استفاده می کنند. از جمله معروف ترین و پرفروش ترین مدل مانتو پاییزه اورسایز و فانتزی، مانتوهای تدی هستند. از این مدل مانتو در استایل های فانتزی، کژوال و اسپرت می توانید بهره ببرید. 

6 مدل مانتو پاییزه پرطرفدار برای تدارک استایل های پاییزی

مدل مانتو پاییزه تدی به نرم و لطیف بودن معروف است. این مانتو انعطاف پذیری بالایی داشته و به هیچ عنوان شما را خسته نمی کند. علت این موضوع پارچه جذاب و منحصر به فرد این مانتو است. در مانتوهای تدی از پارچه تدی استفاده می شود. پارچه تدی زیر دست بسیار نرمی دارد. در نتیجه برای دوخت این مدل مانتو پاییزه، نیازی به آسترکشی ندارید. با این حال دوخت پارچه تدی کار آسانی نیست. برای دوخت پارچه هایی مثل پارچه تدی و پارچه خز، باید از سوزن های ضخیم استفاده کنید. برای برش این پارچه ها باید از کاتر یا قیچی های سر تیز بهره ببرید. در غیر این صورت ممکن است پارچه دچار پارگی شده و یا زیر دست شما تکان بخورد.

مدل مانتو پاییزه دو تکه

اگر به دنبال یک مدل مانتو پاییزه شیک برای مهمانی و قرارهای مهم خود هستید، این قسمت را با دقت بیشتری مطالعه کنید. یکی از محبوب ترین مدل مانتوهایی که این روزها فروش و تقاضای بالایی دارد، مدل مانتو دو تکه است. مدل مانتوهای دو تکه انواع متفاوتی دارند. در مدل مانتو پاییزه از سارافون در قسمت زیرین و یک کت یا پانچو بر روی آن استفاده می شود. از آنجایی که در این مانتو از دو لایه استفاده می شود، گرمای تولید شده توسط آن بیشتر بوده و برای روزهای سرد پاییز یک گزینه ایدئال است.

6 مدل مانتو پاییزه پرطرفدار برای تدارک استایل های پاییزی

برای دوخت این مدل مانتو پاییزه بهتر است از دو مدل پارچه استفاده کنید. این کار باعث می شود مدل مانتو شما مشخص تر باشد. معمولا برای قسمت سارافون از یک پارچه ساده و ریزش دار استفاده می کنند. این کار باعث می شود بتوانید انواع دامن های راسته، فون و کلوش را با آن بدوزید. پارچه مخمل و پارچه کشمیر نازک این امکان را برای شما فراهم می کنند تا بتوانید هر مدلی را که دوست دارید بر روی سارافون خود پیاده کنید. برای قسمت کت و پانچو می توانی از پارچه مخمل کبریتی یا پارچه کشمیر طرحدار بهره ببرید. این دو پارچه علاوه بر زیبایی ظاهری، آهار لازم برای دوختن رویه را نیز دارند.

مانتو جلو بسته بلند، جدید و متفاوت

اگر به دنبال یک مدل مانتو جدید و در عین حال راحت برای ایام پاییز هستید، این قسمت برای شما است. به خوبی می دانید که بعد از پیدا کردن و خرید یک مدل مانتو پاییزه، مشکل اصلی ست کردن آن است. پس چه بهتر که به سراغ مانتوهایی بروید که ست کردن آسانی دارند. یکی از بهترین مدل مانتوهایی که می تواند در این زمینه به شما کمک کند، مانتوهای راسته بلند هستند. مانتوهای راسته بلند و جلو بسته نه تنها استایل شیکی را برای شما فراهم می کنند بلکه بسیار راحت بوده و نگرانی از بابت خراب شدن استایل خود نخواهید داشت. از طرفی ست کردن این مدل مانتو پاییزه کار بسیار ساده ای است. شما می توانید به راحتی استایل خود را با کتونی کامل کرده و از زیبایی آن لذت ببرید. 


بیشتر بخوانید: ایده های نو و جذاب برای استایل دانشجویی سال ۱۴۰۳ 


6 مدل مانتو پاییزه پرطرفدار برای تدارک استایل های پاییزی

برای دوخت این مدل مانتو بهتر است به سراغ پارچه هایی بروید که زیر دست نرمی دارند. استفاده از آستری باعث می شود مانتو شما حالت خشک و آهارداری داشته باشد که  چندان زیبا نیست. در نتیجه بهترین پارچه ها برای دوخت این مدل مانتو پاییزه پارچه دورس و پارچه توییت هستند. این دو پارچه را می توانید به شکل یک لایه استفاده کنید. پارچه های نام برده شده ضخامت متوسطی داشته اما به دلیل منافذ کوچکی که دارند، می توانند به خوبی شما را در فصل پاییز گرم نگه دارند. پارچه دورس و پارچه توییت به هیچ عنوان چروک پذیر نیستند. از اینرو نگرانی از بابت خراب شدن استایل خود نخواهید داشت. مدل مانتو راسته بلند می تواند شما را خوش اندام تر نیز جلوه بدهد. به طور کلی مانتوهای بلند باعث می شوند شما در چشم مخاطب قد بلندتر به نظر برسید.

شومیزهای گرم و راحت

یکی از محبوب ترین و در عین حال پرطرفدارترین استایل ها در بین خانم های جوان استایل کژوال است. این استایل به دلیل داشتن ویژگی سادگی و مینیمال بودن بهترین گزینه برای استایل های روزانه است. از این سبک لباس پوشیدن می توانید برای پاساژ گردی، قرارهای ملاقات دوستانه و … استفاده کنید. لازمه داشتن یک استایل کژوال شیک، قرار دادن آیتم های ساده با رنگ های خنثی در کنار یکدیگر است. در روزهای سرد پاییز نیز می توانید به جای استفاده از آیتم های سنگین یک مدل مانتو ساده را با دیگر آیتم هایی که در کمد لباس خود دارید ترکیب کرده و یک شاهکار هنری زیبا را خلق کنید. شومیزهای گرم پاییزه می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. شومیزهای گرم این روزها به عنوان یک مدل مانتو پاییزه جای خود را در بین دیگر مانتوها پیدا کردند.

6 مدل مانتو پاییزه پرطرفدار برای تدارک استایل های پاییزی

برای دوخت شومیزهای پاییزه به یک پارچه ضخیم با آهار نه چندان زیاد احتیاج دارید. پارچه های خشک برای یک استایل کژوال کاربردی ندارند. بهترین پارچه زمستانه برای دوخت این مدل مانتو پاییزه پارچه توییت است. این پارچه به تنهایی می تواند شما را گرم نگهدارد. به همین دلیل در زمان دوخت نیازی به آسترکشی نیست. برای دوخت این مدل شومیزهای پاییزه معمولا از یقه مردانه استفاده می شود. پارچه توییت انعطاف پذیری لازم برای دوخت یقه های برگردان را دارد. برای زیباتر شدن مدل مانتو پاییزه خود می توانید از پارچه های مکمل نیز استفاده کنید. به دلیل طرحدار بودن پارچه توییت بهتر است به سراغ پارچه های ساده مثل پارچه چرم بروید.

وست های پاییزه گرم و ترندی

وست یا همان جلیقه از دیرباز در دنیای مد حضور داشته است. این آیتم انواع متفاوتی دارد. این روزها وست توانسته است به عنوان یک مدل مانتو پرطرفدار در دنیای مد عرض اندام کند. اگر به دنبال یک مدل مانتو پاییزه ترندی و متفاوت هستید، این آیتم جذاب می تواند در این زمینه کمک حال شما باشد. از آنجایی که جلیقه آستین ندارد و در کنار آن باید حتما از هودی یا پولیور استفاده شود، می توان گفت ست کردن این مدل مانتو پاییزه بسیار راحت است. طراحی این مدل مانتو پاییزه بسته به نظر شخصی شما می تواند متفاوت باشد. از انواع مدل یقه می توانید در دوخت این مانتو استفاده کنید. استفاده از جیب، کمربند و اکسسوری نیز در این مدل مانتو پاییزه متداول بوده و طرفداران زیادی دارد.

6 مدل مانتو پاییزه پرطرفدار برای تدارک استایل های پاییزی

برای دوخت وست های پاییزه باید در زمان خرید به پارچه انتخابی خود توجه زیادی داشته باشید. برای دوخت این مدل مانتو پاییزه باید از پارچه هایی استفاده کنید که آهار بالایی دارند. در غیر این صورت مانتو شما به سرعت دفرمه شده و ظاهر ناپسندی پیدا می کند. پارچه انتخابی شما باید بتواند فرم جلیقه شما را در بلند مدت حفظ کند. در نتیجه پارچه ای که خریداری می کنید باید چروک پذیری کمی نیز داشته باشد. اگر دوست دارید استایل شما حالت اسپرت داشته باشد، پارچه جین بهترین انتخاب برای شما است. این پارچه آهار و ایستایی لازم برای دوخت این مدل مانتو را داشته و چروک پذیری بسیار کمی دارد. برای استایل های کژوال می توانید بسته به سلیقه خود از پارچه جین یا پارچه چرم بهره ببرید.

کت های کلاسیک پرطرفدار و جذاب

کت های کلاسیک از جمله معروف ترین و پرفروش ترین آیتم ها در مزون لباس خانم ها است. این آیتم می تواند به شما برای ساخت استایل های کلاسیک، رسمی و کژوال کمک کند. کت کلاسیک به کت هایی گفته می شود که در قسمت یقه آن ها از یقه های برگردان مثل یقه انگلیسی استفاده می شود. برای قسمت آستین ها می توانید از آستین ساده یا آستین کتی بهره ببرید. در کت های کلاسیک از تزئینات و اکسسوری های عجیب و غریب استفاده نمی شود. بهترین گزینه برای زیباتر کردن ظاهر این کت های کلاسیک پاگون، جیب و دکمه است.

6 مدل مانتو پاییزه پرطرفدار برای تدارک استایل های پاییزی

برای دوخت این مدل کت کلاسیک نمی توانید از پارچه های ریزش دار استفاده کنید. ویژگی اصلی پارچه ای که برای دوخت این کت انتخاب می کنید، آهار بالا است. از طرفی پارچه انتخابی شما باید چروک پذیری کمی نیز داشته باشد. در غیر این صورت ظاهر کت سریعا خراب شده و به هم ریخته به نظر می رسد. ویژگی دیگری که باید در پارچه انتخابی شما حتما وجود داشته باشد، ظاهر رسمی و فاخر آن است. پارچه هایی با طرح های مینیمال، مثل پارچه های راه راه و چهارخانه بهترین گزینه برای دوخت این مدل مانتو پاییزه هستند. پارچه فاستونی و پارچه کشمیر دو پارچه پرفروش برای دوخت این مدل مانتو پاییزه هستند. به عنوان خرجکار می توانید از پارچه های ساده و بدون طرحی مثل پارچه چرم بهره ببرید.

 

منبع: پارچه نگار

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.