۲۴۲۹۳۶
۵
۵
عاشقانه‌های خانم بازیگر برای پسر چند ماهه‌اش

دنیا مدنی: این میزان عشق را دیگه طاقت نمی‌آورم!

دنیا مدنی، بازیگر و دختر رویا تیموریان که مانند بسیاری دیگر از بازیگران در این سال‌ها به کشور‌های دیگر مهاجرت کرده‌اند، از ایران رفته و ساکن آلمان شده است. او که چند ماهی است مادر شده، روزنوشت‌هایی از تغییراتی که آمدن پسرش به زندگی او داده، در صفحه اینستاگرامش منتشر می‌کند.

دنیا مدنی: این میزان عشق را دیگه طاقت نمی‌آورم!

دنیا مدنی، درباره شروع این زندگی تازه می‌نویسد: « ۳۴ سالگی با مادر شدن شروع شد. بزرگترین و زیباترین هدیه‌ی کائنات به من. مادر شدن عجیبترین و عمیقترین حس دنیاست.»

دنیا همچنین عکسی از رویا تیموریان و پسرش نیک را منتشر کرده و نوشته: «از وقتی این پسر جون اومد لحظه‌ها و تجربه‌های خاص و شیرین زیاد داشتم، مثلاً یکی از این حال خوبا تماشای عشق مامانم به این بادوم عسلیه.

یه وقتایی بیشتر از من انرژی داره، صبورتر از منه و برق توی چشمهاش رو که می‌بینم کیف می‌کنم. »

دنیا مدنی: این میزان عشق را دیگه طاقت نمی‌آورم!

دنیا البته به سختی‌های دنیای مادری از جمله بی‌خوابی‌هایش هم اشاره می‌کند و می‌نویسد: «یک ماه سخت و شیرین با بی‌خوابی فراوون گذشت. بریم واسه بقیه‌اش که تازه اول راهه پسر جونم. »

و یا «این میزان عشق رو دیگه نمی‌تونم تاب بیارم. قطعاً خسته‌ترین حالت فیزیکی رو دارم تجربه می‌کنم اما تا صورت ماهش رو می‌بینم جون می‌گیرم.

دنیا مدنی: این میزان عشق را دیگه طاقت نمی‌آورم!

همه چیز عجیبه، همه‌ی تجربه‌ها جدیده، سخته، طاقت‌فرساست اما کیف می‌ده! چطور میشه این قدر پارادوکسیکال همه چی سخت و همزمان لذت بخش باشه!

فکر اینکه من اون مامانم که فقط تو بغل اون گریه‌ات قطع میشه یا وقتی می‌ترسی با دیدن صورتش احساس امنیت می‌کنی دلم می‌خواد پر در بیارم پرواز کنم.

تو این دنیای دیوانه، من این روز‌ها ترجیح می‌دم غرق تو باشم کوچولوی من. »

دنیا مدنی: این میزان عشق را دیگه طاقت نمی‌آورم!

و البته مانند خیلی دیگر از مادران که عاشقانه کودکانشان را دوست دارند؛ به تعجب به نیمه‌ای نگاه می‌کند که هنوز پسرش نیک را در آغوش نداشت و می‌نویسد: «خدایا من قبل این موجود چطور زنده بودم؟ اصلاً چی بود زندگی قبل تو نیک من! »

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.