۳۸۶۵۱
۴۹۰۸
۴۹۰۸

مصاحبه با خاله شادونه، درمورد خاطرات بچگی

ملیکا زارعی متولد ۱۳۶۴ در تهران و تحصیلات دانشگاهی او حقوق قضایی است. وی فعالیتش را زمانی که کلاس سوم دبستان بود با اجرا در برنامه «تازه‌ها» در شبکه دو آغاز و در سال ۱۳۸۱ یک سکانس در سریال «دوران سرکشی» بازی کرد.

شهرزاد:«ملیکا زارعی» معروف به «خاله شادونه» از مجریان جوانی است که در مدت زمان کوتاهی جای خود را بین کودکان باز کرده است. برنامه‌های او بین بچه‌ها بسیار محبوب است. او در کنار کار اجرا در سال ۸۸ قصه‌گویی برای کودکان را نیز در شبکه دو در برنامه «شب به خیر بچه‌ها» تجربه کرده است.

مصاحبه با خاله شادونه، درمورد خاطرات بچگی

زارعی متولد 1364 در تهران و تحصیلات دانشگاهی او حقوق قضایی است. وی فعالیتش را زمانی که کلاس سوم دبستان بود با اجرا در برنامه «تازه‌ها» در شبکه دو آغاز و در سال 1381 یک سکانس در سریال «دوران سرکشی» بازی کرد. ملیکا زارعی که خواهر کوچک‌تر «مریلا زارعی» از بازیگران مطرح سینماست، پس از ورود به دانشگاه در سال 1383 کارش را با مجری‌گری در برنامه «باغ شادونه» آغاز کرد و از همان‌جا به نام خاله شادونه معروف شد.

خاله شادونه به دلیل صدای کودکانه‌اش و صداقتی که در کلامش وجود دارد، خیلی زود در دل بچه‌ها جای گرفت. او برای اینکه کودک درونش همیشه سرزنده باشد، دائم کتاب‌های ویژه کودکان را می‌خواند و سعی می‌کند تمام وقتش را با آنها سپری کند. او عاشق بچه‌هاست و به نظرش بچه‌ها پاک‌ترین موجوداتی هستند که خداوند آفریده است.

ملیکا زارعی تمام سعی خود را می‌کند که اجرایی شاد و پرانرژی داشته باشد و با مهربانی و احترام با بچه‌ها صحبت کند. تکیه‌کلام او «خدا رو شکر» است که بارها و بارها در صحبت‌هایش تکرار می‌کند و با این جمله تشکر از خالق را به بچه‌ها می‌آموزد.

از دیگر ویژگی‌های خاله شادونه، لباس‌های شاد، رنگارنگ و سنتی‌ای است که می‌پوشد. تاکنون کمتر مجری خانمی با بلوز و دامن‌های رنگی در تلویزیون ظاهر شده و از این نظر ملیکا زارعی را می‌توان یک استثنا دانست که کاملاً هم با نقش او در مقام مجری برنامه کودک سازگار است.

خاله شادونه درباره خاطره‌های دوران کودکی خود این‌گونه می‌گوید: «وقتی بچه بودم، خیلی اهل شیطنت نبودم. بچه حرف‌گوش‌کن و آرومی بودم. خیلی خوب بلد بودم سرم رو گرم و به تنهایی با خودم بازی کنم. بیش‌تر وقتم رو با عروسک‌هام پر می‌کردم. محبوب‌ترین بازی کودکی‌ام هم خاله‌بازی بود.»

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.