۲۳۸۴۱۶
۴۲۶
۴۲۶

با این پنج اخلاق نفرت انگیز، خودتو از چشم شوهرت میندازی!!

آقایان از تمام اخلاق و رفتار خانم‌ها خوششان نمی‌آید. یادتان نرود ممکن است که او عاشق شما باشد، اما دلیل نمی‌شود که هر کاری را که انجام دادید او خوشش بیاید.

با این پنج اخلاق نفرت انگیز، خودتو از چشم شوهرت میندازی!!

مردان از کدام اخلاق خانم‌ ها بدشان می‌ آید/ پنج اخلاق نفرت انگیز

آقایان از تمام اخلاق و رفتار خانم‌ها خوششان نمی‌آید. یادتان نرود ممکن است که او عاشق شما باشد، اما دلیل نمی‌شود که هر کاری را که انجام دادید او خوشش بیاید. برعکس، ممکن است از انجام آن کار، بدش بیاید. در ادامه می‌خواهیم پتج رفتاری را که مردان از آن متنفر هستند، بررسی کنیم. 

با این پنج اخلاق نفرت انگیز، خودتو از چشم شوهرت میندازی!!

۱. واگذاری تمام مسئولیت ها به شوهر

برخی زنان ممکن است تمام مسئولیت‌های موجود در خانه و زندگی را به مرد واگذار کنند. مردها از این که کمک کنند بدشان نمی‌آید، نه این که مدام کار کنند و فکر کنند جای شما را گرفته‌اند. بهتر است شما هم سهم مسئولیت خود را به عهده بگیرید و تقسیم کار کنید، نه واگذاری کار.

با این پنج اخلاق نفرت انگیز، خودتو از چشم شوهرت میندازی!!

۲. تغییر دادن شخصیت و اخلاق شوهر

مردان از این که ببینند خانم‌ها می‌خواهند یک خصلت یا ویژگی را در مردان تغییر دهند، فوق‌العاده متنفرند. آن‌ها احساس می‌کنند که دیگر وجودشان هیچ فایده و ارزشی برای خانم ندارد. شاید خانم‌هایی که قصد می‌کنند شوهرشان را تغییر دهند زیاد با این جمله مواجه شده‌اند: همینه که هست، من همینم، می‌خواستی قبول نکنی. یادتان باشد شما از دو خانواده جدا هستید و باید تفاوت‌های یک دیگر را بپذیرید. 

با این پنج اخلاق نفرت انگیز، خودتو از چشم شوهرت میندازی!!

۳. بی اعتنایی به رابطه زناشویی 

یکی از مهم‌ترین بناهای زندگی مشترک، برقراری روابط زناشویی است. خانم‌ها یک نقطه عطف مهم در رابطه زن و شوهری محسوب می‌شوند. اگر شما به عنوان یک خانم نسبت به برقراری رابطه جنسی از خود بی اعتنایی نشان بدهید، قطعا همسر شما دلسرد خواهد شد. 

۴. رفتارهای مردانه

برخی خانم‌ها نمی‌خواهند قبول کنند که وجود یک زن آرام و لطیف است. نیازی نیست وقتی ازدواج کرده‌اید رفتارهای مردانه از خود نشان دهید و وانمود کنید که همه چیز را بلدید و زور انجام دادن آن را دارید. مردان دوست دارند برای خانم‌ها یک تکیه گاه مردانه باشند نه این که با خصلت‌های یک مرد دیگر دوباره زندگی کنند. آن‌ها از شما زنانگی و لطافت می‌خواهند نه زور و بازوی مردانه یا الفاظ و جملاتی مانند آقایان. 

۵. وابستگی زیاد به شوهر

اگر بیش از حد به شوهرتان وابسته هستید، باعث می‌شود رابطه شما تخریب شود. در واقع شما هم اگر باشید نمی‌توانید وابستگی بیش از حد مردان را تحمل کنید. پس به او حق بدهید و کمتر اظهار وابستگی کنید. محبت کردن خوب است اما اندازه دارد. به عنوان مثال وقتی سرکار است ده بار به او زنگ نزنید و بگویید دلم برایت تنگ شده است! این مدل رفتار، مردان را آزرده خاطر و خسته می‌کند. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.