۲۳۹۱۴۹
۱۹
۱۹

چرا بیشتر افرادی که تنها هستند باهوشند؟

می گویند افرادی که تنها هستند می توانند باهوش باشند و عملکرد خوبی از خود نشان دهند. آن ها ترجیح می دهند تا بیشتر زمان خود را با تنهایی و دوری از دیگران و رابطه بگذرانند. البته این دوری و تنهایی به این معنا نیست که می خواهند با هیچکس رابطه نداشته باشند و جمع گریز باشند.

چرا بیشتر افرادی که تنها هستند باهوشند؟

چرا بیشتر افرادی که تنها هستند باهوشند؟

می گویند افرادی که تنها هستند می توانند باهوش باشند و عملکرد خوبی از خود نشان دهند. آن ها ترجیح می دهند تا بیشتر زمان خود را با تنهایی و دوری از دیگران و رابطه بگذرانند. البته این دوری و تنهایی به این معنا نیست که می خواهند با هیچکس رابطه نداشته باشند و جمع گریز باشند. آن ها ترجیح می دهند وارد رابطه عاطفی و طولانی مدت نشوند. آن ها از تنهایی خودشان لذت می برند و دوست دارند خودشان کنترل زندگیشان را در دست بگیرند. اما آیا واقعا می توان افرادی را که تنها هستند باهوش دانست؟ در ادامه چند دلیل اساسی آن را بررسی می کنیم. 

چرا بیشتر افرادی که تنها هستند باهوشند؟

۱. به دنبال خلاقیت و نوآوری هستند

افرادی که تنها هستند بهتر می توانند خودشان را مدیریت کنند و برای کشف و خلاقیت تلاش کنند. آن ها می خواهند زندگی خود را کشف کنند و ببینند تلاش آن ها چه ثمره ای خواهد داشت؟ خلاقیت و تمرکزی که بر روی کارها می گذارند زمان بیشتری می برد و کسی نیست که مزاحم آن ها شود. به همین دلیل بهره وری خلاقیت و استعداد آن ها بیشتر خواهد شد. 

چرا بیشتر افرادی که تنها هستند باهوشند؟

۲. سعی نمی کنند متفاوت باشند

افرادی که تنها هستند خودشان انتخاب کرده اند که تنها باشند، این برای آن ها اجبار نبوده است. آن ها خودشان را پذیرفته اند نمی خواهند به هر نحوی متفاوت باشند. اصلا متفاوت بودن از لحاظ ظاهری برای آن ها اهمیت ندارد.در حالی که بیشتر افرادی که در رابطه هستند فکر می کنند که در فرد خاص و منحصر به فردی در دنیا هستند. آن ها همان طور که هستند رفتار می کنند و سعی نمی کنند خودشان را غیرواقعی نشان دهند. 

چرا بیشتر افرادی که تنها هستند باهوشند؟

۳. نمی ترسند چیزی را از دست دهند

افرادی که تنهایی را تجربه می کنند و آن را انتخاب کرده اند، دیگر از دست دادن نمی تواند آن ها را خیلی تحت تاثیر قرار دهد. آن ها دریافته اند که وقتی تنها هستند چگونه می توانند خودشان را مدیریت کرده و با هر موقعیتی انعطاف پذیری و سازش داشته باشند. سعی می کنند بیشتر گوش کنند و معمولا شنونده های خوبی هستند. هیچ قضیه و رویدادی را خیلی جدی نمی گیرند تا تبعات آن باعث شود به آن ها آسیب بزنند. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.