۲۳۹۲۲۸
۱۰۰۴
۱۰۰۴

ایده های جالب برای عیدی دادن در نوروز

عیدی دادن در نوروز یکی از رسم و رسومات ایرانی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. 

ایده های جالب برای عیدی دادن در نوروز

ایده های جالب برای عیدی دادن در نوروز

عیدی دادن در نوروز یکی از رسم و رسومات ایرانی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. در واقع اگر می خواهید دید و بازدید عید را انجام دهید، یا عیدی خواهید گرفت یا عیدی خواهید داد. از قبل تا به الآن دادن عیدی نقدی یا پول رایج بوده و هنوز هم این رسم وجود دارد. این کار بسیار مرسوم است و همه دوست دارند پول عیدی بگیرند. با این حال می توانید از ایده ها یا پیشنهادات جذابی برای عیدی دادن نیز استفاده کنید. در ادامه به سه مورد اساسی از پیشنهاداتی که در فرهنگ ایرانیان مرسوم و دوست داشتنی است، اشاره خواهیم کرد. 

ایده های جالب برای عیدی دادن در نوروز

۱. سررسید و تقویم

با توجه به این که سال نو شروع می شود و دید و بازدیدها از اول سال انجام خواهد شد، بهتر است یک تقویم یا یک سررسید برای عیدی دادن در نظر بگیرید. وقتی سررسید یا تقویم را برای شروع سال در نظر می گیرید، افراد بهتر می توانند از آن استفاده کنید. همچنین برای جوانان به خصوص دانشجویان، دانش آموزان، شاغلین و... وجود یک دفتر برنامه ریزی یا سررسید بسیار مناسب و کاربردی است. 

ایده های جالب برای عیدی دادن در نوروز

۲‌. وسیله تزئینی

گاهی اوقات دادن یک کادو متفاوت و جذاب مانند وسیله های تزئینی، دکوریجات، وسایل مورد استفاده و... می تواند برای مهمانان شما جذاب و جالب باشد. می توانید به راحتی هر وسیله ای را که می خواهید به عنوان تزئینی استفاده کنید. در واقع وسیله تزئینی شما بهتر است کوچک باشد. می توانید از وسیله هایی مانند جاسوییچی، شمع های کوچک دکوری، دکوری های کوچک و کاربردی و... نیز استفاده کنید. کادوهای دکوری را می توانید با روبان ببندید یا با کاغذهای زرورقی خوب بپیچید. در این حالت هم ظاهر زیبایی پیدا می کنند و هم می توان از آن ها به عنوان یک عیدی جذاب استفاده کرد. 

ایده های جالب برای عیدی دادن در نوروز

۳. کارت هدیه

 اگر هنوز هم اعتقاد به عیدی های نقدی دارید اما نمی خواهید مستقیم از پول نقد استفاده کنید، بهتر است کارت هدیه را جایگزین آن کنید. کارت های هدیه در طرح های زیبا و متن های جذاب وجود دارند که می توانید برای هر خانواده ای یا هر نفری جداگانه سفارش دهید. می توانید هر مبلغی که می خواهید را داخل کارت هدیه بریزید و آن را به عزیزان یا آشنایاتان هدیه دهید. اگر نمی خواهید پول نقدی بدهید، این کارت‌ ها با شمایل زیبا و جذاب، بهترین گزینه برای عیدی دادن نوروزی خواهد بود. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.