۲۴۰۳۶۲
۸۲۱
۸۲۱

این نشانه ها می گویند که شما «جذاب تر از میانگین» هستید

اغلب آدم‌ها لحظاتی از خود-تردیدی را درباره ظاهرشان تجربه می‌کنند. حتی ممکن است فکر کنید که آنقدرها که خودتان تصور می‌کنید، جذاب نیستید. اما باور کنید یا نه، احتمال زیادی هست که بیش‌تر از حد تصورتان در نظر دیگران جذاب باشید.

این نشانه ها می گویند که شما «جذاب تر از میانگین» هستید

اغلب آدم‌ها لحظاتی از خود-تردیدی را درباره ظاهرشان تجربه می‌کنند. حتی ممکن است فکر کنید که آنقدرها که خودتان تصور می‌کنید، جذاب نیستید. اما باور کنید یا نه، احتمال زیادی هست که بیش‌تر از حد تصورتان در نظر دیگران جذاب باشید.  

اگر خودتان متوجه نشوید، دیگران نشانه‌های ظریفی از جذابیت را در شما تشخیص می‌دهند. روان‌شناسان نیز از این عقیده حمایت کرده‌اند. در این مقاله از راهنماتو با شما 8سرنخی را به اشتراک می‌گذاریم که نشان‌تان می‌دهد دیگران شما را فردی جذاب تصور می کنند؛ حتی بیش‌تر از تصور خودتان!

1.متوجه می‌شوید که دیگران به شما نگاه می‌کنند

تاکنون متوجه نگاه طولانی‌تر از حد یک غریبه به خودتان شده‌اید یا متوجه شده‌اید که وقتی سرتان را به سمت کسی می‌چرخانید او سریع نگاهش را می‌دزدد؟ این اتفاقات را تصادفی تلقی نکنید.

این اتفاق احتمالا یکی از نشانه‌های ظریفی است از اینکه جذاب‌تر از واقعیت هستید. برطبق روان‌شناسی، نگاه ما به طور طبیعی به سمت چیزهایی که جذاب می‌شناسیم، کشیده می‌شود و این مورد شامل آدم‌های جذاب نیز هست.

پس دفعه بعدی که متوجه شدید کسی به شما خیره شده است، به جای آنکه خیلی سریع از او بپرسید به «چی نگاه می‌کنی؟»، به این فکر کنید که شاید شما را فرد جذابی یافته است. یادتان باشد که زیبایی کاملا ذهنی و فردی است و معنای آن از فردی به فرد دیگر تفاوت دارد. اما اگر سرهای زیادی را به سمت خودتان برمی‌گردانید احتمالا فرد جذابی هستید. 

این نشانه ها می گویند که شما «جذاب تر از میانگین» هستید

2.به نظر می‌رسد که دیگران رفتار شما را تقلید می‌کنند

تاکنون متوجه شده‌اید که برخی آدم‌ها بدون آنکه بدانند حالت و زبان بدن‌تان را تقلید می‌کنند؟ این پدیده رفتار آینه‌ای نام دارد و فراتر از تقلیدی ساده است. رفتار آینه‌ای فعالیت ناخودآگاه است که بر اساس آن آدم‌ها تمایل دارند از شخصی که با او در تعامل هستند تقلید کنند. این رفتار روشی است که فرد بر اساس آن همدلی‌اش را نشان می‌دهد و اعتماد‌سازی می‌کند.

تعجب‌آور نیست که جذابیت نقش مهمی ایفا می‌کند. مطالعات نشان می‌دهند که ما بیش‌تر احتمال دارد رفتار کسانی که جذاب می‌دانیم را تقلید کنیم. این کار تلاشی ناخودآگاه برای برقراری پیوند و نشان‌دادن علاقه است. بنابراین اگر متوجه شدید که آدم‌ها حرکات شما، حتی ساده‌ترین‌ها مثل نحوه گرفتن فنجان در دست یا نشستن‌تان را تقلید می‌کنند، می‌توانید آن را نشانه‌ای از جذابیت‌تان در چشم دیگری بدانید.

3.آدم‌ها به طور میانگین در مواجهه با شما مهربان‌تر هستند

متوجه می‌شوید که بعضی‌ها بیش‌تر از ظرفیت‌شان برای خوشحال کردن شما کار انجام می‌دهند. آن‌ها پیشنهاد می‌دهند به شما کمک کنند، در اطراف شما بیش‌تر لبخند می‌زنند یا گفت‌وگوهای دوستانه بیش‌تری با شما دارند. ممکن است این نشانه‌ای از ادب مرسوم باشد، اما احتمال دارد که دلیل عمیق‌تری هم داشته باشد.

تحقیقات نشان داده‌اند آدم‌های جذاب در مقایسه با دیگران رفتارهای بهتری را به خود جلب می‌کنند. این پدیده به نام «اثر هاله» نشان می‌دهد که جذابیت فیزیکی اغلب با خصلت‌های مثبت مثل مهربانی، هوش و صداقت مرتبط دانسته می‌شود.

اگر حس می‌کنید که دیگران خیلی نسبت به شما خیرخواه هستند، می‌توانید آن را به حساب جذابیت فیزیکی‌تان در چشم آن‌ها بگذارید.

4.اغلب به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردتان مورد تحسین و تعریف قرار می‌گیرید

شاید یک خال متمایز روی صورت‌تان دارید، موهای فر یا کک‌ومک دارید. شاید چشم‌های نافذی دارد یا خیلی قشنگ می‌خندید. هر چه که هست آدم‌ها اغلب به واسطه یکی از این ابعاد منحصربه‌فرد ظاهرتان، از شما تعریف می‌کنند. حتی ممکن است شما خودتان این موارد را نقص بدانید. یادتان باشد که جذابیت معادل بی‌نقص بودن نیست. بلکه جذابیت ناشی از اصالت و متمایز بودن از دیگران است. این ویژگی‌ها شما را از سایرین متمایز می‌کند و دیگران را به سمت شما جذب می‌کند.

همه در نوع خود زیبا هستند. تفاوت‌هایتان را بپذیرید، از فردیت خودتان خوشحال باشید و این تعریف‌ها را صمیمانه بپذیرید. 


بیشتر بخوانید: ۸ نشانه که می گوید شما عاشق او نیستید!


این نشانه ها می گویند که شما «جذاب تر از میانگین» هستید

5.آدم‌ها اغلب به شما نزدیک می‌شوند

در موقعیت‌های اجتماعی، محل کار یا حتی خرید این دیگران هستند که اول به سراغ‌تان می‌آیند. آن‌ها هستند که سر صحبت را با شما باز می‌کنند، عقیده‌تان را می‌پرسند یا صرفا می‌خواهند همراهی‌تان کنند.

این صرفا به دلیل اجتماعی و معاشرتی‌ بودن‌تان نیست. گاهی به دلیل جذابیت شماست، که دیگران به سمت‌تان کشیده می‌شوند. اگر دیگران اغلب به شما نزدیک می‌شوند احتمالا دلیلش آن است که شما را جذاب و دسترس‌پذیر یافته‌اند.

6.حس شوخ‌طبعی‌تان اغلب تحسین می‌شود

فلان مهمانی که یک داستان خنده‌دار تعریف کردید را یادتان است؟ آدم‌ها خندیدند و داستان شما آن شب بارها نقل شد. یا اغلب در جلسات کاری یا ...نکته‌های بامزه‌ای می‌گویید که موجبات خنده دیگران را فراهم می‌کند.

حس خوب شوخ‌طبعی یک ویژگی جذاب است و اگر جوک‌ها و داستان‌های شما به خوبی از طرف دیگران پذیرفته می‌شود، ممکن است ناشی از جذابیت خودتان باشد. این نشان می‌دهد که شما توانایی دارید در دیگران حس خوب ایجاد کنید و دیگران در جوار شما لذت می‌برند. درواقع شما خاصیت مغناطیسی دارید.

7.به رغم جذابیت هنوز مجرد هستید

دوستان‌تان اغلب می‌گویند که شما گزینه بسیار جذابی هستید. مهربان، باهوش، بامزه هستید و خیلی‌ها باید آرزوی داشتن‌تان را داشته باشند. با‌این‌حال، مجرد هستید و اطرافیان‌تان اغلب متأهل هستند.

شما ایرادی ندارید. بلکه ممکن است دیگران تصور می‌کنند که فردی که تا این حد جذاب است احتمالا مجرد نیست. این فرض مانع از آن می‌شود که دیگران به سمت‌تان بیایند و ابراز احساسات کنند.

اگر با وجود همه ویژگی‌های مثبت‌تان مجرد هستید، اعتمادبه‌نفس‌تان را از دست ندهید. آن را نشانه‌ای از جذابیت وافرتان بدانید. ممکن است دیگران از این حد از جذابیت هراس داشته باشند. 

این نشانه ها می گویند که شما «جذاب تر از میانگین» هستید

8.با خودتان راحت‌اید

همه نشانه‌هایی که تاکنون بر شمردیم درباره این بود که دیگران درباره شما چه فکری می‌کنند اما مهم‌ترین نشانه‌های جذابیت از درون شما نشأت می‌گیرند. احساس می‌کنید که با کسی که هم‌اکنون هستید راحتید و می‌توانید همه نقص‌هایتان را بپذیرید و خودتان را همینطور که هستید، دوست داشته باشید.

اعتمادبه‌نفس یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جذابیت در هر فردی است. اگر با وقار رفتار کنید، به دیگران محبت کنید و خودتان را بی‌قید و شرط دوست داشته باشید، دیگران نیز طبیعتا به سمت‌تان جذب می‌شوند.

باز هم یادتان باشد که جذابیت کاملا فردی و ذهنی است و صرفا شامل جذابیت ظاهری و فیزیکی نیست. بنابراین اگر می‌توانید خودتان را دوست داشته باشید و هما‌ن‌طور که هستید خودتان را بپذیرید، مهمترین نشانه جذابیت در دستان‌تان است.

 

منبع: راهنماتو

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.