۲۴۰۸۳۷
۱۲۲
۱۲۲

۳ ورزش جادویی برای لاغر کردن کمر در خانه، حرفه‌ای و ساده!

اگر شما هم می خواهید بدن عالی مانند مانکن ها بسازید، اول از همه باید بر روی کمر خود متمرکز شوید. کمر شما اگر باریک و انحنای آن بیشتر شود، جذاب تر به نظر خواهد رسید. علاوه بر ورزش کردن باید بدانید که رژیم غذایی سالم و حذف کربوهیدرات زیاد و چربی‌ها، می تواند در زیبایی استایل شما بسیار موثر باشد. 

3 ورزش جادویی برای لاغر کردن کمر در خانه، حرفه‌ای و ساده!

۳ ورزش جادویی برای لاغر کردن کمر در خانه، حرفه‌ای و ساده!

اگر شما هم می خواهید بدن عالی مانند مانکن ها بسازید، اول از همه باید بر روی کمر خود متمرکز شوید. کمر شما اگر باریک و انحنای آن بیشتر شود، جذاب تر به نظر خواهد رسید. علاوه بر ورزش کردن باید بدانید که رژیم غذایی سالم و حذف کربوهیدرات زیاد و چربی‌ها، می تواند در زیبایی استایل شما بسیار موثر باشد. هر چه سایز دور کمر شما کمتر باشد، خطر ابنلا به بیماری های زمینه ای و بیماری قلبی نیز کاهش خواهد یافت. روس های خانگی که در ادامه اورده شده راحت است و تمام افراد متناسب با توان خود می توانند در خانه انجام دهند. کافی است ابتدا با نرمش بدن خود را گرم کرده و هر روز تمرین های زیر را انجام دهید. بعد از حدود دو ماه می توانید تغییرات کاهش سایز خود را احساس کنید. 

3 ورزش جادویی برای لاغر کردن کمر در خانه، حرفه‌ای و ساده!

۱. پلانک شنا

حرکت پلانک یکی از شناخته شده ترین حرکات ورزشی است که برای انجام آن به هیچ چیزی نیاز ندارید و بسیار راحت است. اگر می خواهید علاوه بر کمر باریک، فرم بهتری از شانه و سینه داشته باشید، حتما پلانک شنا بزنید. برای این حرکت بر روی زمین آرنج‌های خود را بگذارید. روی پنجبه پا قرار بگیرید و موقعیت بدنی را کامل صاف کنید. می‌توانید از روزی ۱ دقیقه شروع کرده و در هر سه ست، ده بار آن را تکرار کنید. بعد از سه ماه نتیجه آن را خواهید دید. 

3 ورزش جادویی برای لاغر کردن کمر در خانه، حرفه‌ای و ساده!

۲. کرانچ مورب

برای کرانچ مورب بر روی یک زیرانداز ورزشی یا سطح نسبتا منعطفی دراز بکشید. پاها را به داخل شکم جمع کرده و گردن خود را صاف از زمین فاصله بدهید. دست به سینه شده و یک بار شانه و پهلو سمت چپ را به پای راست نزدیک‌ کرده و بار دیگر قسمت مخالف را. این حرکت را به صورت ۳ ست و هر ۸ بار انجام دهید. 

3 ورزش جادویی برای لاغر کردن کمر در خانه، حرفه‌ای و ساده!

۳. حرکت برف پاک کن

این حرکت هم می توانید هم با دیوار و هم بدون دیوار انجام دهید. پاهای خود را تا زاویه 90 درجه از بدن، بالا بیاورید. حالا آن ها را کنار هم نگه داشته و به چپ و راست متمایل کنید. دقت کنید که تا ۳۰ درجه پاها را تکان دهید و آن را روی زمین نیاورید. این ورزش را هر بار که می خواهید استراحت کنید و دراز بکشید انجام دهید تا شاهد لاغری در ناحیه سکم و پهلوها شوید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.