۲۴۲۰۱۵
۱۲۰
۱۲۰

چگونه بدون آن که خوشتیپ باشیم دل زنان را ببریم؟

نوع خاصی از مردان هستند که نه بر اساس استانداردهای رایج زیبا محسوب می‌شوند نه پولدار. اما همین مردان توانایی خاصی در جذب زنان دارند. آن‌ها از ویژگی‌های خاصی برخوردارند، که شاید به چشم نیاید، اما قوی عمل می‌کند. با ما همراه باشید چون می‌خواهیم راز این مردان را با شما در میان بگذاریم.

چگونه بدون آن که خوشتیپ باشیم دل زنان را ببریم؟

زنان در دنیای رابطه تجربه‌های منحصربه‌فردی دارند. آن‌ها اغلب جذب مردانی می‌شوند که نه لزوما بدن‌های تراشیده و به اصطلاح 6تکه دارند نه حساب‌بانکی‌های پر و پیمان. این امر بسیاری از مردان را متعجب می‌کند.

نوع خاصی از مردان هستند که نه بر اساس استانداردهای رایج زیبا محسوب می‌شوند نه پولدار. اما همین مردان توانایی خاصی در جذب زنان دارند. آن‌ها از ویژگی‌های خاصی برخوردارند، که شاید به چشم نیاید، اما قوی عمل می‌کند. آن‌ها مثل آهنربا زنان را به سمت خودشان می‌کشند. با راهنماتو همراه باشید چون می‌خواهیم راز این مردان را با شما در میان بگذاریم:

1.اعتماد به نفس در صدر همه خصلت‌ها

نمی‌توانید در برابر جذابیت کسی که اعتماد به نفس دارد مقاومت کنید. اصلا منظورمان نگرش‌های نمایشی یا پزهای پوشالی نیست. درباره نوعی خاص از اعتماد به نفس خاموش و خود-مطمئن صحبت می‌کنیم که کاملا از درون فرد می‌جوشد. این اعتماد به نفس نیازی به ماشین‌های چشمک‌زن یا شکم 6-تکه ندارد تا اثبات کند ارزشمند است. بلکه، از رفتار، واژگان و از همه مهم‌تر، از شیوه‌ای که او با اطرافیان خود رفتار می‌کند، ناشی می‌شود.

زنان، به صورت طبیعی، جذب مردانی می‌شوند که با کیستی‌ خودشان راحت هستند و نمی‌ترسند از اینکه وجود حقیقی‌شان را نمایش بدهند. مردانی که این صفات را دارند به زنان سیگنال می‌دهند که می‌توانند حریم امن و باثباتی برایشان باشند. بنابراین، با اینکه ظاهر خوب و ثروت، جذابیت دارد اما در مقام مقایسه با جاذبه مردانی که به خودشان اعتماد به نفس دارند، کم می‌آورد. اما یادتان باشد که اعتماد به نفس حقیقی، ناشی از اصالت و صداقت واقعی است و نمی‌توان تظاهر به آن کرد. همین اصالت است که این مردان را برای زنان جذاب می‌کند.

2.قدرت شوخ‌طبعی

مردانی که ظاهر و حساب بانکی خوبی ندارند اما مثل آهنربا جذاب هستند، یک ویژگی خاص دیگر هم دارند: شوخ‌طبع هستند. آن‌ها بلندند که اطرافیان‌شان را چگونه بخندانند. کمدی ابزار قدرتمند کشش و جذابیت است. مردی که می‌تواند هر موقعیتی را بانمک کند و خنده به لب دیگران بیاورد، هم باهوش است و هم زیرک. او ارزش خندیدن در زندگی و رابطه را می‌داند. مارک تویین گفته است:

«نژاد انسان حقیقتا یک سلاح موثر دارد و آن خنده است.»

شوخی می‌تواند موانع را بردارد، پیوندها را برقرار سازد و لحظات معمولی را به لحظات خاطره‌انگیز تبدیل کند.

بنابراین تأثیر یک لطیفه بامزه و جمله زیرکانه را دستکم نگیرید.

3.هوش اجتماعی

هوش اجتماعی فراتر از ارتباط داشتن با احساسات خویشتن است. به معنای درک و مدیریت احساسات خویش و پاسخ دادن به احساسات دیگری است. زنان مردی که بتواند با آن‌ها همدلی کند را تحسین می‌کنند. مردی که حقیقتا درک می‌کند آن‌ها چه احساسی دارند. مردی که می‌تواند پیام‌های پنهانی را دریافت کند، متوجه است که اتفاقی افتاده و بدون اینکه از او بخواهند تلاش می‌کند منبع آسایش و راحتی باشد. 

چگونه بدون آن که خوشتیپ باشیم دل زنان را ببریم؟

4.آسیب‌پذیری

شاید در این فهرست، آسیب‌پذیر بودن، خیلی دور از انتظار باشد. آیا مردان نباید قوی باشند؟ خیر. آسیب‌پذیری جذابیت‌های خودش را دارد. نمایش آسیب‌پذیری هیچ ربطی به ضعف یا احساسات بیش‌ازحد ندارد. درباره بیان احساسات قلبی است. یعنی گشوده بودن و صادق بودن با احساسات و تجربه‌های خود. یعنی گارد خود را پایین آوردن و به دیگران اجازه دادن که بتوانند واقعیت ما را به چشم ببینند. زنان به سمت مردانی که با آسیب‌پذیری‌هایشان راحت هستند، کشیده می‌شوند.

5.مهربانی

ممکن است خیلی واضح باشد اما مهربانی خصیصه‌ای است که هرگز از مد نمیفتد. در حقیقت تحقیقی که در سال 2019 انجام شد نشان داد که این خصلت، مهمترین خصلتی است که زنان در یک رابطه بلندمدت در مردان جستجو می‌کنند. شاید هم مهمترین باشد، کسی چه می‌داند!

اما فقط ظاهر مهربان کافی نیست. زنان کسانی را انتخاب می‌کنند که عمل مهربانان انجام می‌دهند. مثلا بدانید کتاب مورد علاقه آن‌ها چیست، از آن‌ها بپرسید روزشان چگونه سپری شده است یا صرفا وقتی نیاز دارند شنونده حرفهایشان باشید.

6.ثبات

زنان نمی‌توانند جذب مردی که ثبات رویه دارد، نشوند. ثبات به معنای کامل بودن نیست. بلکه به معنای صادق بودن، پایبندی به کلام خود و ایستادن بر سر اصول خود، حتی در سخت‌ترین شرایط است. مرد باثبات چیزهایی که یک زن دلش می‌خواهد را به او نمی‌گوید. بلکه به او حقیقت را، هر چند اگر به مکالمه‌ای دشوار منجر شود، می‌گوید. او به قدر کافی به این زن احترام می‌گذارد که بتواند صادق و رو باشد. 


بیشتر بخوانید: دلیل خیانت زنان چیست؟ 


چگونه بدون آن که خوشتیپ باشیم دل زنان را ببریم؟

7.شوق

شوق و اشتیاق مسری است. مردانی که حقیقتا نسبت به چیزی ذوق و اشتیاق دارند ـ چه شغل، چه سرگرمی یا آرمان ـ انرژی‌ای از خود ساطع می‌کنند که زنان را مثل آهنربا به آن‌ها جذب می‌کند. مردان زیادی، که نه جذابیت ظاهری و نه ثروت داشتند، به دلیل اشتیاق و شوقی که نسبت به چیزی داشتند، زنان را به خود جذب کرد‌ه‌اند.

شوق نشان می‌دهد که این مرد در زندگی هدف دارد. او انگیزه‌مند و متعهد است. این انرژی و وفاداری نسبت به چیزی بسیار جذاب است.

8.احترام

احترام اصلا قابل مذاکره نیست. مردی که به زنان احترام می‌گذارد، با آن‌ها به طور مساوی رفتار می‌کند و برای عقایدشان ارزش قائل است، نمی‌تواند جذاب نباشد. اصلا ارتباطی به ژست گرفتن یا واژگان گل‌درشت ندارد، بلکه صرفا درباره رفتاری که نسبت به زنان نشان می‌دهد و صدایشان را می‌شنود و برایشان ارزش قائل است، صحبت می‌کنیم. او سیگنال‌هایی می‌فرستد که نشان می‌دهد مرزها را درک می‌کند، برای فردیت و استقلال دیگران احترام قائل است و ارزش دیگران را درک می‌کند. این خصلت از ظاهر و ثروت فراتر می‌رود و جزوی از هویت یک مرد می‌شود. 

 

منبع: راهنماتو

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.