۱۲۲۴۲۳
۱۸۶۱
۱۸۶۱

تست بارداری توسط ادرار، چگونه است؟

زنان جوان می توانند از انواع بیبی چک های خانگی که با نمونه ادرار فرد کار می کند، برای تشخیص وجود هورمون بارداری در ادرار خود هم استفاده کنند.

بهترین تستی که زنان می توانند به راحتی و در خانه خود و یا حتی در محل کارشان، به منظور تشخیص وضعیت بارداری در بدن خود انجام دهند، آزمایش ادرار می باشد. جالب است بدانید که این نوع تست حتی در صورت تمایل فرد، در مطب دکتر متخصص زنان و زایمان نیز قابل اجرا بوده و نتیجه درستی را به فرد ارائه می دهد.
همچنین، زنان جوان می توانند از انواع بیبی چک های خانگی که با نمونه ادرار فرد کار می کند، برای تشخیص وجود هورمون بارداری در ادرار خود هم استفاده کنند. پس، یادتان باشد زنان جوانی که برای اولین بار این بی بی چک را مورد استفاده قرار می دهند، اگر فعالیت جنسی کافی داشته باشند، باید یک یا دو هفته بعد از حذف دوره های منظم ماهانه خود، آن را به کار برند.

به عنوان یک خانم جوان فراموش نکنید که بر روی بسته بندی انواع بیبی چک ها، تمام دستورالعمل های لازم با وضوح تمام ذکر شده است. پس، اگر شما در زمان استفاده از یک بی بی چک در خانه احساس کردید که با یک بار خواندن دستورالعمل های موجود بر روی بسته بندی آن ها، نکات لازم را متوجه نشدید، دوباره آن را بخوانید، تا مطمئن شوید، چون در انواع مختلف بی بی چک ها که دارای علامت های تجاری متفاوتی هستند، دستورالعمل ها و زمان انتظار انجام هر آزمایش فرق می کند.

در نهایت، می توان ادعا کرد که انجام تست بارداری خانگی و نتیجه به دست آمده از آن بستگی شدیدی به روش استفاده و زمان دقیق درج شده بر روی بی بی چک دارد.
در واقع، هنگامی که شما به عنوان یک خانم جوان تست بارداری خانگی را در منزل خود انجام می دهید، می توانید برای اطمینان بیشتر همین کار را با حضور دکتر معالج خود هم تکرار کنید، چون اگر دکتر متخصص زنان و زایمان به نتیجه آن شک کند، صد در صد انجام آزمایش خون را به منظور بررسی دقیق تر وضعیت بارداری، به شما توصیه خواهد نمود.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.