۱۲۴۷۰۴

مصرف قرص لتروزول، ایجاد کیست می کند؟

من ۲۹ سالمه PCO هستم ماه پیش لتروزل خوردم و روز دهم پریودی چهار تا فولیکول داشتم ۱۰ و ۱۵و ۱۹ و ۲۱ میلی، آمپول HCG زددم و اقدام کردیم نشد و من ۱۴ روز بعد پریود شدم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من 29 سالمه PCO هستم ماه پیش لتروزل خوردم و روز دهم پریودی چهار تا فولیکول داشتم 10 و 15و 19 و 21 میلی، آمپول HCG زددم و اقدام کردیم نشد و من 14 روز بعد پریود شدم اینبار نیز از روز چهارم پریودی لتروزل خوردم روزی 1 عدد 5 تا ولی روز دهم پریودی دو تا 25 و 60 میلی داشتم که کیست شده بود. الان چیکار کنم دیگه لتروزل نخورم؟

پاسخ از دکتر بهارک کرمانشاهی، متخصص زنان و زایمان:
بهتر است یک دوره از لتروزول استفاده نکنید این کیست جزء کیستهای فانکشنال هست و از بین می رود و نگرانی نیاز نیست. در مواردی که از روش تحریک تخمک گذاری استفاده می شود احتمال ایجاد کیست وجود دارد و حتما باید این درمان تحت نظر متخصص زنان صورت گیرد.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

  • اخبار داغ
  • جدیدترین
  • پربیننده ترین
  • مطالب مرتبط

وبگردی

برای ارسال نظر کلیک کنید

▼

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.