۱۴۳۵۰۶
۱۴۲۱
۱۴۲۱

نقش تغذیه در روابط زناشویی، آقایان بخوانند

قهوه از جمله نوشیدنی های محبوب صبحگاهی است که می تواند باعث سرحال تر شدن و نشاط صبحگاهی انسان شود.

مصرف قهوه موجب حفظ قدرت جنسی آقایان می شود.

تأثیر نوشیدن قهوه در حفظ قدرت جنسی آقایان
قهوه از جمله نوشیدنی های محبوب صبحگاهی است که می تواند باعث سرحال تر شدن و نشاط صبحگاهی انسان شود اما مصرف قهوه نه تنها باعث سرطان نمی شوند بلکه همراه با خواص بسیاری نیز می باشد. تحقیقات پژوهشگران نشان داده است که مصرف قهوه می تواند باعث حفظ و ارتقاء قدرت جنسی در آقایان شود. در این مطالعات نتایج نشان داده اند که دریافت کافئین بیشتر در مردان می تواند باعث کاهش احتمال بروز اختلالات نعوظ در آنها شود؛ اگر چه این امر در خصوص مردان مبتلا به دیابت صدق نمی کند و مصرف کافئین بیشتر تأثیری در کاهش احتمال بروز اختلالات جنسی در آنها ندارد.
محققان بر این باورند که ابتلای مردان به دیابت یکی از عوامل تأثیر گذار در افزایش احتمال بروز عارضه های جنسی در آنان می باشد. پژوهش ها حاکی از آنند که نوشیدن 3 تا 5 فنجان قهوه در روز می تواند احتمال بروز ناتوانی های جنسی و عارضه های قلبی را کاهش دهد. نتایج ها نشان داده اند که مصرف 90 تا 170 میلی گرم کافئین در طول روز یا مصرف 7 میلی گرم کافئین در طول روز می تواند تا 40 درصد احتمال بروز اختلالات نعوظ را کاهش دهد.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.