۱۷۴۲۶۸

خوردن قرص لوونورژسترول، باعث ترشح میشه؟

بنده قصد بارداری ندارم. اما یک نزدیکی مشکوک داشته روز پنجشنبه بعد از ظهر نزدیکی بوده.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: بنده قصد بارداری ندارم. اما یک نزدیکی مشکوک داشته روز پنجشنبه بعد از ظهر نزدیکی بوده. روز شنبه ظهر یک قرص اورژانس لوونورژسترول ۰.۷۵ میلی گرم مصرف کردم و بعد از آن ۳ تای دیگر به فاصله ی هر ۱۲ ساعت مصرف کردم. زیر دلم درد میکند و تیر میکشد. ترشحاتی با بوی بد و زرد رنگ گاهی خارج میشود. اما همچنان نگران بارداری ام. آیا بعد از مصرف قرص باید خونریزی ایجاد شود یا خیر؟ و آیا راه مطمئنی هست که داروی دیگری مصرف کنم تا مطمئن شوم؟

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
اولا برای درمان عفونت حتما به متخصص مراجعه کنید. در مورد قرص ممکن است خونریزی داشته یا نداشته باشید و در حال حاضر باید تا پریود بعدی صبر کنید و اگر عقب افتاد تست بدهید،راه دیگری وجود ندارد.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

  • اخبار داغ
  • جدیدترین
  • پربیننده ترین
  • مطالب مرتبط

وبگردی

برای ارسال نظر کلیک کنید

▼

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.