۱۸۱۰۶۶

لکه بینی اوایل پریود، ناشی از چیه؟

من دیروز بعدازظهر پریودم بموقع شروع شده و تا الان فقط بصورت لکه بینی هست می‌تونه بخاطر مصرف قرص ها باشه؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من دیروز بعدازظهر پریودم بموقع شروع شده و تا الان فقط بصورت لکه بینی هست می‌تونه بخاطر مصرف قرص ها باشه؟من قرص متفورمین و سینامون پلاس و بمدت ده روز دوفاستون مصرف کردم

پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:
دوست عزیز کاملا لکه بینی طبیعی و قابل انتظار است. به مصرف دارو با توجه به تجویز پزشکتان ادامه دهید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

  • اخبار داغ
  • جدیدترین
  • پربیننده ترین
  • مطالب مرتبط

وبگردی

برای ارسال نظر کلیک کنید

▼

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.