۱۸۴۷۱۷
۱۲۲۰
۱۲۲۰

تغذیه مناسب برای باروری، خواص کدومش بیشتره؟

تغذیه قبل از باردار شدن خیلی مهم است زیرا شما تا چند هفته بعد حتی نمیدانید که باردار شده‌‌اید.

هیچ غذایی نیست که معلوم شده باشد به تنهایی باروری را افزایش بدهید. هیچ میوه سحرآمیز یا قارچ خارجی نیست که باعث شود فردا باردار شوید ولی دانشمندان میدانند یک رژیم غذایی سالم دارای موادغذایی ویژه به سلامتی عمومی شما کمک کرده و ممکن است شانس باردار شدن شما را افزایش دهد.
تغذیه قبل از باردار شدن خیلی مهم است زیرا شما تا چند هفته بعد حتی نمیدانید که باردار شده‌‌اید درحالی که آن چند هفته اولیه برای رشد کودکتان خیلی مهم است زیرا شما تا چند هفته بعد حتی نمیدانید که باردار شده‌‌اید درحالی که آن چند هفته اولیه برای رشد کودکتان خیلی مهم است.
حتما با خوردن غذاهای سالم مورد نیاز کودک بدن خود را از همین امروز تقویت نماییدو یک رژیم غذای سالم شامل مقدار زیادی سبزیجات، آجیل‌‌ها، تخم‌‌ها ، غلات کامل انواع لوبیا و میوه‌‌جات و دیگر غذاهای سالم این کتاب) میشود. اجازه دهید بعضی از بهترین غذاها برای باروری و بارداری سالم را مورد بررسی قرار دهیم.

اینها 9 نوع از سالمترین غذاها برای باروری هستند.
- شابانک
- مارچوبه
- خربزه تلخ
- گندم سیاع
- کاسنی
- گوآوا
- روغن زیتون
- فلفل شیرین
- اسفرزه
اجازه دهید به هر یک از این غذاها نظری افکنده و ببینیم چه چیزی به آنها خاصیت افزایش دهنده باروری داده است. ما بهترین راه‌‌های تهیه این غذاها را به شما یاد خواهیم داد.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.