۲۰۵۳۹۲

مصرف قرص اورژانسی، چرا خونریزی دارم؟

برای اولین بار قرص اورژانسی مصرف کردم و دچار خونریزی شدم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام من ۲۰ سالمه و ۵ ماه عقد کردمسه شنبه شب برای اولین بار مجبور ب استفاده از قرص اورژانسی شدم ک الان دوتا مشکل دارماول این ک نمیدونستم مصرفش چجوریه و فقط ی دونه خوردمدوم این ک الان دو روزه ک خون ریزی شدید دارمالبته روز پنجشنبه و جمعه خون ریزی درحد لک بود ولی روز جمعه رابطه برقرار کردم و خون ریزیم شدید بود(خون ریزیم تموم شده بود)روز سه شنبه ک مجبور شدم قرص اورژانسی مصرف کنم فردای آخرین روز پریودیم بودالان لازمه ک ب دکتر مراجعه کنم؟

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی شما را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

  • اخبار داغ
  • جدیدترین
  • پربیننده ترین
  • مطالب مرتبط

وبگردی

برای ارسال نظر کلیک کنید

▼

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.