۲۲۱۰۸۷

علت درد پستانها، خوردن قرص مارولین است؟

من از روز سوم پریودی شروع به مصرف قرص مارولین کردم و الان بعد از یک هفته درد شدیدی در پستان هام دارم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: با سلام
من از روز سوم پریودی شروع به مصرف قرص مارولین کردم و الان بعد از یک هفته مصرف درد شدیدی در سینه هام دارم...آیا مصرف قرص رو قطع کنم یا به مصرف قرص ادامه بدم؟
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز درد پستان به دنبال مصرف هورمون طبیعی است. احتیاطا سونوگرافی نیز از پستانها انجام دهید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

  • اخبار داغ
  • جدیدترین
  • پربیننده ترین
  • مطالب مرتبط

وبگردی

برای ارسال نظر کلیک کنید

▼

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.