۷۳۹۴۵
۹۳۸۹
۹۳۸۹

تعیین روز تخمک گذاری برای دختردار شدن

زمان پریودیم هم تقریبا ۳۴ روز است. یعنی فاصله روز اول پریودیم تا پریودی بعدی ۳۴_۳۵ روز است که بعضی وقتا این ور اون ور می شود.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: ۲۶ سال سن دارم و قصد دارم بچه دار شوم. اول اینکه می خوام بچه ام مهر ماه سال بعد دنیا بیاد و دوم اینکه بچه ام دختر بشود. زمان پریودیم هم تقریبا ۳۴ روز است. یعنی فاصله روز اول پریودیم تا پریودی بعدی ۳۴_۳۵ روز است که بعضی وقتا این ور اون ور می شود. یعنی زمان تخمک گذاریم را دقیق نمی دونم.

پاسخ از دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان و زایمان، فلوشیپ لاپاراسکوپی و استاد دانشگاه:
این نکته را هم بهتر است بدانید که بارداری در هر زمانی که اقدام می کنید ممکن است رخ ندهد. به طور کلی افرادی که بدون جلوگیری و با شرایط نرمال اقدام به بارداری می کنند در ماه اول ۲۵ درصد شانس بارداری وجود دارد و در ۶ ماه اول ۵۰ درصد این شانس وجود دارد. برای همین اقدام به بارداری کنید شانس بارداری شما در ماه ها اول اقدام کمی پایین است، البته به این معنا نیست که بارداری ممکن است رخ ندهد، رخ می دهد اما شانس بالایی ندارد. با این حال توصیه می شود قبل از اقدام به بارداری تمام آزمایشات قبل از بارداری را انجام دهد. همچنین توصیه می شود که قرص اسیدفولیک را مصرف کنید. برای دختر دار شدن با پزشک خود مشورت کنید. همچنین خوردن موادغذایی حاوی کلسیم، منیزیوم و لبنیات می تواند کمی تاثیرگذار باشد. همچنین برای تعیین روزتخمک گذاری می توانید از کیت های تخمک گذاری استفاده کنید.




محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.